kappa7 Posted 2 juli 2009 Report Share Posted 2 juli 2009 Ik zit nu te genieten van Radio 2 War of The worlds Echt heel goed!!! Zo nu is het pauze en heb ik de tijd om wat meer toe te lichten. Ik ken dit nog van vroeger en ben behoorlijk fan van dit werkje. Ik weet nog als kind zat ik met mijn bandrecorder klaar om de Nederlandse versie op te nemen en heb deze zeker een paar hondert keer gehoord. En dan nu de live uitvoering wel balen dat ik geen karten heb. Groetjes George Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 2 juli 2009 Report Share Posted 2 juli 2009 Ik zit ook te luisteren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 2 juli 2009 Report Share Posted 2 juli 2009 War of The worlds Voor de liefhebber, hear een opname van de originele radio uitzending en nog vele andere hoorspelen van Welles. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 2 juli 2009 Report Share Posted 2 juli 2009 War of The worlds Voor de liefhebber, hear een opname van de originele radio uitzending en nog vele andere hoorspelen van Welles. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 2 juli 2009 Report Share Posted 2 juli 2009 Nou Seed7, wil je je berichten-quotum ophogen? @Kappa7: met een digitale tuner (voor tv, maar daar zit ook altijd radio bij) kun je radio-uitzendingen gewoon opnemen op de harde schijf. Bedankt voor de tip. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 3 juli 2009 Author Report Share Posted 3 juli 2009 War of The worlds Voor de liefhebber, hear een opname van de originele radio uitzending en nog vele andere hoorspelen van Welles. Hee dat is leuk daar ga ik eens rustig voor zitten Bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 3 juli 2009 Author Report Share Posted 3 juli 2009 Nou Seed7, wil je je berichten-quotum ophogen? @Kappa7: met een digitale tuner (voor tv, maar daar zit ook altijd radio bij) kun je radio-uitzendingen gewoon opnemen op de harde schijf. Bedankt voor de tip. M rc Hoi mark, Graag gedaan Ik hoop dat je nog op tijd was Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 8 juli 2009 Report Share Posted 8 juli 2009 Ik luister al een paar dagen naar Radio 6 overdag, via een flink gemodificeerde Akai AT-2400. De "zender" heeft voor kabel begrippen een ongekende kwaliteit die niet onderdoet voor mijn Philips CD160 .... Soms vind ik het zelfs mooier Ik vermoed omdat er geen of nauwelijks compressie wordt toepast, deze zender is immers niet via de FM te onvangen (houden zo!) Overdag voornamelijk Jazz v/d NPS e.d., en nu is er b.v. de avonden van de VPRO wat mijn vrouw minder vind omdat er te veel? in gepraat wordt (toch klinkt de muziek tussendoor het wonderlijk mooi ) Ik vind deze zender Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 8 juli 2009 Report Share Posted 8 juli 2009 Tip! Radio 6 live vanaf North Sea Jazz Voor de derde keer zendt Radio 6 uit vanaf het North Sea Jazz-festival in het Rotterdamse Ahoy. Radio 6 doet 10, 11 en 12 juli als enige radiozender live en exclusief verslag van h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts