Jump to content

BW CDM-NT1 & Quad 405, welke type kabel?

leto2
 Share

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ik ben gisteren wezen luisteren en naar de B&W CDM NT1 en vond deze perfect klinken voor het type muziek waar ik van houd (Dire staits, Mark Knofler, Coldplay enz) Nu ga ik voorlopig draaien met een Quad 405 (2e editie) en ben erg benieuwd wat voor mij een goede luidspreker en interlink kabel zou zou zijn.

Ik lees op sommige sites dat bi wiren erg goed voor deze speaker is. Heeft iemand wat suggesties tips of ervaringen hiermee?

Ik weet dat kabels voor iedereen wat anders klinken, maar gaat me erom dat ik geen tientallen kabels hoef te gaan luisteren bij vreemde winkels.....

Vriendelijke groeten,

Leto

Hi,

ik heb ook een quad 405-2, met kef's weliswaar. Ik heb de cs122 van vdhul ervaren als een slechte kabel. Die zou ik in elk geval niet nemen. Mijn dropveters van nu volstaan nog beter(!).

Ik ben van plan om audioquest kabels te kopen, die schijnen erg goed te zijn. Denk dat dat voor elke combinatie van componenten geldt.

game

Ik hoorde ook al gemengde verhalen over de cs122. Ik ben vooal opzoek naar en kabel die de mooie heldere klank van pingelende gitaren het beste ondersteund. Ik lees in veel test bladen dat ook QED wordt gebruikt voor deze b&w's, iemand hier ervaring mee?