Jump to content

Metronome T2-i cd speler

AudioBill
 Share

Recommended Posts

Die ABX test wist ik vantevoren van dat ik dat niet ging redden.

Ik dacht dat je juist vol overtuiging de uitdaging aanging...

Overigens is die hele test van destijds niks waard, aangezien jullie/jij maar 4 proeven hebben gedaan, terwijl je er toch minstens 10 (en liefst wat meer) zou moeten doen om er wat van te kunnen zeggen...

Henrie dat meen je toch niet?

Het moet dus eigenlijk opnieuw gedaan worden. :D :biggrin: :D

Het had eigenlijk in 1 keer goed gedaan moeten worden. Dat is destijds vooraf ook wel gezegd, maar je weet hoe dat gaat: 4x testen, het spoor bijster en laat de boel dan maar zitten. Daarom zou ik ook nooit aan zo'n test mee willen doen. Althans, ik zal 'm nooit gaan organiseren, want het wordt toch bijna nooit goed uitgevoerd. En als het een keer wel goed uitgevoerd wordt, worden er weer allerlei kutsmoesjes verzonnen om onder de (ongewenste) conclusies uit te kunnen komen...

[domgelulmode]

Als je een leuk huis hebt, schaapjes op het droge, een paar ton vermogen, dan is 15 mille voor een cd speler vergelijkbaar met het aanschaffen van een 7 serie, Jaguar of wat dan ook. Dit gebeurt en hoort of past bij sommige mensen. Voldoende slappe was is een vereiste.

Als je niet dergelijke middelen hebt, en je geeft toch 15 mille uit aan een cd speler, dan ben je niet audiofiel, maar idioot.

Voor 15 mille heb je ook een serre aan je huis, bijvoorbeeld.

[/domgelulmode]

:blink: Effe afreageren van je werk, Henrie?

Afreageren van m'n werk? Dan ga je ervan uit dat ik gefrustreerd op m'n werk rondloop. Dat is zeker niet het geval. Ik heb erg leuk werk :) Wel druk op dit moment, maar dat is beter dan dat je niks te doen hebt...

Afreageren van m'n werk? Dan ga je ervan uit dat ik gefrustreerd op m'n werk rondloop.

Ik ga nergens zomaar vanuit, je kwam alleen nogal knorrig over, heb je nog niet eerder dat drieletterwoord zien gebruiken hear..

'Kutsmoesjes' is een elfletterwoord ;)

veel vergelijken en als je nou dat dure ding echt onweerstaanbaar mooie muziek vindt maken (en je het zelf dus onweerstaanbaar mooi vindt) dan is ie het vast waard. simpel toch?

maar als je de moeite van vergelijken er niet in steekt .... dan niet kopen. dan is het enkel gokken.

groet

postscript : ik zie wel dat Metronome 'voeding' serieus neemt :D

Afreageren van m'n werk? Dan ga je ervan uit dat ik gefrustreerd op m'n werk rondloop. Dat is zeker niet het geval. Ik heb erg leuk werk :) Wel druk op dit moment, maar dat is beter dan dat je niks te doen hebt...

Henrie heeft gewoon gelijk.

Miracle zegt dat-ie vooraf al had geweten dat het met die ABX-test niets zou worden, maar daar is me indertijd niets van gebleken (ben wel een jonkie, maar dit heb ik gevolgd).

Dus, dat is achteraf geconcludeerd. En dat zal achteraf best kloppen, daar niet van.

We leren hier allemaal (hoop ik)

Als ik de kans had om een cd-speler van 15000 te beluisteren zou ik zeker niet nee zeggen. Hooguit om niet met een allesverterend verlangen achter te blijven. Maar dan n