Hien Posted 19 juli 2009 Report Share Posted 19 juli 2009 Ik kan van iemand twee speakers overnemen, het zijn de T+A Criterion TAL 110 van 10 jaar oud. Heeft iemand een idee wat deze waar zijn? Kan nergens iets vinden op internet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 19 juli 2009 Report Share Posted 19 juli 2009 De TAL series van T&A zijn niet de meest geliefde speakers, ondanks dat ze zeker niet verkeerd klinken. Hier op E-bay staat een set 160 (grotere broer), en die staat nu pas op 121 euri. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 19 juli 2009 Report Share Posted 19 juli 2009 [...], en die staat nu pas op 121 euri. 251 bedoel je .... (ca. 10 minuten later) @ hien, gewoon zelf gaan luisteren, T&A heeft heel veel heel mooie luidsprekers gebouwd, als ze je bevallen en het past in je beurs, gewoon doen. Kwaliteit van de componenten en constructie staat buiten kijf. Ze vragen wel wat van een versterker (helaas ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 19 juli 2009 Report Share Posted 19 juli 2009 [...], en die staat nu pas op 121 euri. 251 bedoel je .... (ca. 10 minuten later) Zal een liefhebber zijn. Is slechts 1 bod bij gekomen, van 130 euri meer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 19 juli 2009 Report Share Posted 19 juli 2009 [...], en die staat nu pas op 121 euri. 251 bedoel je .... (ca. 10 minuten later) Zal een liefhebber zijn. Is slechts 1 bod bij gekomen, van 130 euri meer. Dan nog lijkt het mij erg weinig voor deze speakers. Die kostten nieuw toch een paar duizen euro per stuk, als ik mij niet vergis? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 20 juli 2009 Report Share Posted 20 juli 2009 Zal een liefhebber zijn. Is slechts 1 bod bij gekomen, van 130 euri meer. ... hoeveel meer weet je dus niet, kan wel 3000.- zijn, je weet alleen dat het voorlaatste hoogste bod 250 was. Verder moge ook bekend zijn dat de biedingen pas op de laatste dag echt los komen en vooral het laatste uur moet je er bij blijven. Nog 5 dagen te gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 21 juli 2009 Report Share Posted 21 juli 2009 soms gaat het laatste uur van de veiling iedereen los. dat kan nog wel eens een prijzig grapje worden. volgens mij heb ik die T+A eens gehoord en dat was helemaal niet verkeerd. wat vraagt de persoon die ze wegdoet dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hien Posted 22 juli 2009 Author Report Share Posted 22 juli 2009 Die kennis van mij wil er EUR 500,00 voor hebben, dit is het bedrag dat hij er zelf voor zou willen betalen. Ze staan nu bij mij thuis en klinken perfect. Ze zien er nog uit alsof ze nieuw zijn. Tja, nu moet ik hard gaan denken of ik dit ga doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Heino Posted 22 juli 2009 Report Share Posted 22 juli 2009 "Beter iets goeds in de luisterkamer dan de lucht van tien" (If you know what i mean............) Als het goed klinkt, niet langer vergeefs zoeken met de kans op alsnog een miskoop, gewoon nu doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 22 juli 2009 Report Share Posted 22 juli 2009 Die kennis van mij wil er EUR 500,00 voor hebben, dit is het bedrag dat hij er zelf voor zou willen betalen.Ze staan nu bij mij thuis en klinken perfect. Ze zien er nog uit alsof ze nieuw zijn. Tja, nu moet ik hard gaan denken of ik dit ga doen. als je het geld hebt....doen. je kunt ze altijd voor dat bedrag weer verkopen schat ik in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 22 juli 2009 Report Share Posted 22 juli 2009 Die kennis van mij wil er EUR 500,00 voor hebben, dit is het bedrag dat hij er zelf voor zou willen betalen.Ze staan nu bij mij thuis en klinken perfect. Ze zien er nog uit alsof ze nieuw zijn. Tja, nu moet ik hard gaan denken of ik dit ga doen. als je het geld hebt....Doen !. je kunt ze altijd voor dat bedrag weer verkopen schat ik in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 22 juli 2009 Report Share Posted 22 juli 2009 Die kennis van mij wil er EUR 500,00 voor hebben, [...]Ze staan nu bij mij thuis en klinken perfect. 'k ken mensen die 100x zoveel hebben uitgegeven en nog vinden dat het niet perfect klinkt. In dat opzicht, koopje dus dunkt me. Het enige wat je misschien nog zou kunnen doen is even met T+A contact opnemen om te vragen of er in de loop der jaren problemen met het model zijn geweest en of er eventueel nog vervangende chassis beschikbaar zijn. Ooh en probeer nog een paar weken te luisteren voor je beslist, als je kennis geen haast heeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Heino Posted 23 juli 2009 Report Share Posted 23 juli 2009 @M44: Ook na nalezen: mijn reactie klopt hoor! Zie ook de openingspost....... Hien k Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 23 juli 2009 Report Share Posted 23 juli 2009 @M44: Ook na nalezen: mijn reactie klopt hoor! Zie ook de openingspost....... Hien k Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Heino Posted 24 juli 2009 Report Share Posted 24 juli 2009 @M44: Laat maar zitten: Twas een fautje: Ik heb in jouw antwoord iets anders gelezen dan jij bedoelde. Oeps, kan gebeuren. En nu weer ontopic: Waar staan op dit moment de luidsprekers en wie is de eigenaar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 24 juli 2009 Report Share Posted 24 juli 2009 @M44: Laat maar zitten: Twas een fautje: Ik heb in jouw antwoord iets anders gelezen dan jij bedoelde. Oeps, kan gebeuren. En nu weer ontopic: Waar staan op dit moment de luidsprekers en wie is de eigenaar? onvergeeflijk!!! 20 stokslagen. ik dacht dat de ts ze inmiddels thuis had staan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hien Posted 25 juli 2009 Author Report Share Posted 25 juli 2009 Ik heb ze gekocht. Het blijkt dat ze meer waard zijn als je ze inruilt bij een Hifi-zaak, dus geen slechte koop lijkt me. Het geluid is echt fantastisch. T+A heb ik nog gebeld en ze leveren onderdelen voor deze luidsprekers, dat is dus ook geen probleem. Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 25 juli 2009 Report Share Posted 25 juli 2009 ...en de 160ers waar Miracle het over had zijn voor dik 1200.- gegaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts