Guest cve Posted 21 juli 2009 Report Share Posted 21 juli 2009 Ik wil weer gewoon door een draad kunnen scrollen en de bijdragen in chronologische volgorde kunnen lezen. Ben ik de enige die zich stoort aan de nieuwe relatiestructuur? Het is me in elk geval nog niet gelukt om die uit te zetten of de 'oude' situatie in ere te herstellen. Weet iemand raad? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 21 juli 2009 Report Share Posted 21 juli 2009 Ik wil weer gewoon door een draad kunnen scrollen en de bijdragen in chronologische volgorde kunnen lezen. Ben ik de enige die zich stoort aan de nieuwe relatiestructuur? Het is me in elk geval nog niet gelukt om die uit te zetten of de 'oude' situatie in ere te herstellen. Weet iemand raad? Beste CVE, Sodejuu weet het , ook ik heb het gehad, maar door de instellingen te veranderen kun je het oplossen. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 21 juli 2009 Report Share Posted 21 juli 2009 Er zijn wel wat topics over geweest http://www.hear.nl/forums/index.php?s=&...st&p=274716 De knop Opties zit rechtsboven op de pagina. Daarmee kun je de layout opties wijzigen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cve Posted 22 juli 2009 Report Share Posted 22 juli 2009 Dat is 'm. Bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts