Jump to content

Bij welke arties horen deze instrumenten?

paul demo
 Share

Recommended Posts

Cherished by many artists such as bb-king , eric clapton, chuck berry , joe perry, keith richards , george harrison, ritchie blackmore ... just to name a few .

Vintage guitars noemt idd die namen bij de 335, maar als ik bij verschillende van die artiesten zelf ga zoeken vind ik vaak wel andere modellen, vaak de Les Paul, maar net niet de 335.

George Harrison gebruikt idd ook de 335, maar die bedoel ik ook niet.

Laatste hint, en daar geef ik hem echt mee weg:

25520498.jpg

Eric Clapton een 335 ??? :huh: Heb ik hem iig nog nooit mee gezien. Wel met een 250, in zijn tijd met Cream...

aardig filmpie

NB. Je weet er veel van, btw :)

Larry Carlton

Da's idd een 335. Was mij dus niet bekend.

Heb me nooit zo in Clapton in zijn Cream tijd verdiept, en wist alleen dat hij toen vaak een 250 gebruikte.

Ik weet idd vrij veel van de 335. Heb er zelf

Eric Clapton has used a variety of Gibsons throughout his career. The second electric guitar Clapton owned was a red 1964 ES-335 that he used with The Yardbirds, Cream, Blind Faith and as a solo artist.[12] In 2004 Clapton donated the guitar to an auction to benefit the Crossroads Centre, where it sold for $750,000

KISS! :lol:

Deze is idd de Mirrorball Iceman van Paul Stanley de zanger en gitarist van de Amerikaanse rockband KISS.

Zal de naam nog niet noemen bij de Fender die jij hier toont, maar de bandnaam......Dinosaur Jr...... :P