Jump to content

akoestische panelen

henribos
 Share

Recommended Posts

2e poging

Er w weer veel geluld over een produkt dat mn nog niet heeft gehoord

Ik blijf erbij dat het veel uitmaakte

Wat ik vooral heb onthouden is dat de set van meer dan 300 000 euro vr geen meter klonk maar eens de kelkjes geplaatst wel. Dus heb ik vooral grote bedenkingen bij de set

Wat de prijs betreft, kijk eens wat platina kost ...

Woon eens een demonstratie bij en verbaas je

Gr

Stef

Best stef

Ik verbaas me nu al.

PS Kans Kazan is ook heel leuk

Gr

Stef

Nu schrijf je voor sommigen vieze woorden Stef. Iets wat ze niet kunnen berekenen of aantonen met metertjes is vooraf al bepaald dat het niet kan werken, en dus niet de moeite waard om te gaan beluisteren, laat staan zelf uitproberen.

Voor degenen die niet in dit soort dingen geloven: Neem eens een mooie dunne RVS of (kristal)glazen schaal. Zo

Gr

Stef

Nu schrijf je voor sommigen vieze woorden Stef. Iets wat ze niet kunnen berekenen of aantonen met metertjes is vooraf al bepaald dat het niet kan werken, en dus niet de moeite waard om te gaan beluisteren, laat staan zelf uitproberen.

Voor degenen die niet in dit soort dingen geloven: Neem eens een mooie dunne RVS of (kristal)glazen schaal. Zo

Guest kikkervisje
Kennen jullie de firma die Nevima vilt maakt in NL ?

Blijkbaar zijn ze ook bezig met akoestische panelen vr kleine en grote ruimten, concerthallen enzo ...

Gr

Stef

Voila Stef bedankt!! ;)

Kennen jullie de firma die Nevima vilt maakt in NL ?

Blijkbaar zijn ze ook bezig met akoestische panelen vr kleine en grote ruimten, concerthallen enzo ...

Gr

Stef

Voila Stef bedankt!! ;)

Jij ook bedankt !!

Moet maar eens gaan nadenken om zo'n voorzetwand te plaatsen zodat de buren minder mn muziek horen

Gr

Stef

Vilt is een akoestisch interessant materiaal, dat bij gelijke dichtheid in het laag iets achterblijft bij steen en glaswol. Wel erg geschikt voor mid/hoog. Natuurlijk is hier de grondstof ook nog van belang, polyestervezel of echt runderhaar.

@Miracle, Stef, etc,

Hoe komen jullie er toch bij dat als iemand ergens negatief over is hij het dus nietgehoord heeft. Ik heb het gehoord en dat is precies de reden dta m'n collectie antie kristal uit de luisterruimte is verdwenen, evenals een grote koperen lampenkap.

@Henrie

De klankschaaltjes zijn ook een akoestische aanpassing zoals de panelen

Moest het je interesseren, ze nemen energie op op een bepaalde frequentie en geven die af op een andere op

Miracle schreef ook al min of meer zoiets. Deze schaaltjes absorberen dus bepaalde frequenties en versterken (kennelijk) andere frequenties. De vraag blijft dan echter: zit je daar nou echt op te wachten? Ik bedoel, die dingen zitten er dan 'muziek' bij te verzinnen. Dat doet een door de bas aangedreven klapperend deurtje ook. Dat is toch ook niet wenselijk?

Vilt is een akoestisch interessant materiaal, dat bij gelijke dichtheid in het laag iets achterblijft bij steen en glaswol. Wel erg geschikt voor mid/hoog. Natuurlijk is hier de grondstof ook nog van belang, polyestervezel of echt runderhaar.

@Miracle, Stef, etc,

Hoe komen jullie er toch bij dat als iemand ergens negatief over is hij het dus nietgehoord heeft. Ik heb het gehoord en dat is precies de reden dta m'n collectie antie kristal uit de luisterruimte is verdwenen, evenals een grote koperen lampenkap.

Seed7 er zijn hear mensen die het niet gehoord hebben en gelijk negatief doen ;)

Nog voor ik iets schreef, waren er al negatieve posts

Maar ervan uitgaan dat ik negatievere post gelijk stel met niet gehoord, gaat mij een beetje te ver. im not that kind of person :)

Seed7 ik verdedig die schaaltjes niet want als je goed leest, frons ik ook mijn wenkbrauwen.

Ik breng aan wat ik live heb ervaren, hopelijk objectief

Gr

Stef

Schetst mijn verbazing dat hij op het (IMHO onbenulligste forum) toch een goed bruikbaar antwoord kreeg. ;)

Zo onbenullig is dat forum niet. Weliswaar wordt er een hoop ge-ohaad, maar dan wel in aparte oh-topics, en niet zoals hier, overal waar de associatie ons leidt.

M :ph34r: rc

Guest kikkervisje
Schetst mijn verbazing dat hij op het (IMHO onbenulligste forum) toch een goed bruikbaar antwoord kreeg. ;)

Zo onbenullig is dat forum niet. Weliswaar wordt er een hoop ge-ohaad, maar dan wel in aparte oh-topics, en niet zoals hier, overal waar de associatie ons leidt.

Voor wat betreft het eerste verschillen wij slechts van mening :D

En het laatste .....tsja daarin heb je helaas wel een h

haha kan ik echt niet tegen als iemand met zijn vingers in mijn navel zit. mijn zoontje doet dat ook :lol: