henkes Posted 5 augustus 2009 Report Share Posted 5 augustus 2009 na lang overwegen welke stereo versterker, toch maar bij nad gebleven. de c 375 is het geworden ,en een stereo tuner c 425, het klinkt heel erg lekker ,stereobeeld is super ,een mooi warm vol geluid. waar ik wel aan moet wennen is de volume.deze zet je snel te hard met de afstand bediening,het gaat beter met de volume knop. nu lekker verder luisteren naar miles davis choclate chip.het leven kan zoooo mooi zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 5 augustus 2009 Report Share Posted 5 augustus 2009 na lang overwegen welke stereo versterker, toch maar bij nad gebleven. de c 375 is het geworden ,en een stereo tuner c 425, het klinkt heel erg lekker ,stereobeeld is super ,een mooi warm vol geluid. waar ik wel aan moet wennen is de volume.deze zet je snel te hard met de afstand bediening,het gaat beter met de volume knop. nu lekker verder luisteren naar miles davis choclate chip.het leven kan zoooo mooi zijn. Gefeliciteerd. Die versterker is geen kleine jongen. Ik vind het altijd wel wat hebben als mensen bij hun oude liefde(s) blijven. veel plezier ermee, M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkes Posted 5 augustus 2009 Author Report Share Posted 5 augustus 2009 na lang overwegen welke stereo versterker, toch maar bij nad gebleven. de c 375 is het geworden ,en een stereo tuner c 425, het klinkt heel erg lekker ,stereobeeld is super ,een mooi warm vol geluid. waar ik wel aan moet wennen is de volume.deze zet je snel te hard met de afstand bediening,het gaat beter met de volume knop. nu lekker verder luisteren naar miles davis choclate chip.het leven kan zoooo mooi zijn. Gefeliciteerd. Die versterker is geen kleine jongen. Ik vind het altijd wel wat hebben als mensen bij hun oude liefde(s) blijven. veel plezier ermee, M rc Dankje mumsoft inderdaad een zware versterker mijn filigran speakers krijgen het zwaar.Gr. Henkes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts