buizenbart Posted 13 augustus 2009 Report Share Posted 13 augustus 2009 Geen wonder dat er bijna niks meer gepost wordt (al zijn daar ook andere oorzaken debet aan). Het is VAKANTIE, Piglet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 13 augustus 2009 Report Share Posted 13 augustus 2009 Slechts een mobieltje en een enkele CD in de voiture. Mijn motto: '...travel as light as possible...' Link to comment Share on other sites More sharing options...
knor Posted 13 augustus 2009 Report Share Posted 13 augustus 2009 Geen wonder dat er bijna niks meer gepost wordt (al zijn daar ook andere oorzaken debet aan). Het is VAKANTIE, Piglet.. Keep on DREAMIN', Bean! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 13 augustus 2009 Report Share Posted 13 augustus 2009 't enige dat ik extra meeneem is een losse cd brander die rechtstreeks vanaf het geheugenkaartje van de camera brand en een stapel lege cd's natuurlijk. De rest zit wel zo'n beetje in het campertje ingebouwd. hierop inhakend, zijn er eigenlijk harde schijven specifiek voor gebruik in de auto? Wat schokbestendiger en zo? Zou wel een audioservertje in de camper willen bouwen, een losse labtop is toch onhandig gebleken. Met een dergelijke schijf als HD moet het wel lukken in de auto. dan wordt 2Tb wel een prijzige grap Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 13 augustus 2009 Report Share Posted 13 augustus 2009 't enige dat ik extra meeneem is een losse cd brander die rechtstreeks vanaf het geheugenkaartje van de camera brand en een stapel lege cd's natuurlijk. De rest zit wel zo'n beetje in het campertje ingebouwd. hierop inhakend, zijn er eigenlijk harde schijven specifiek voor gebruik in de auto? Wat schokbestendiger en zo? Zou wel een audioservertje in de camper willen bouwen, een losse labtop is toch onhandig gebleken. Met een dergelijke schijf als HD moet het wel lukken in de auto. dan wordt 2Tb wel een prijzige grap 128 GB is al (of beter: nog ) een prijzige grap. Maar daar kun je best zoveel Flacjes op kwijt dat je die in je hele vakantie niet allemaal af kunt luisteren Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 13 augustus 2009 Report Share Posted 13 augustus 2009 Op mijn kleine 20 GB SSD in de Eee-pc heb ik ong 12 GB staan voor 18,5 uur muziek. Voor mij is dat zat. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 6 mei 2011 Report Share Posted 6 mei 2011 Dit jaar ga ik van 6 t/m 19 juni naar Jamaica, waar van 11 t/m 19 juni de 21e editie van Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 7 mei 2011 Report Share Posted 7 mei 2011 Miracle, als ik jou was zou ik die ecacte data hear weghalen. Je weet nooit wie er meeleest. groet, Marc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 7 mei 2011 Report Share Posted 7 mei 2011 Miracle, als ik jou was zou ik die ecacte data hear weghalen. Je weet nooit wie er meeleest. groet, Marc Die mogen meelezen Marc. Mijn appartement is nooit onbewoond als ik op vakantie ben en het appartement is met alarm beveiligd. Inbrekers zullen er vast wel in komen, als de vrienden van me er even niet zijn, maar op de terugweg moeten ze dan nog wel even langs mijn neefje van 160Kg zien te komen. Deze woont een verdieping lager. Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 7 mei 2011 Report Share Posted 7 mei 2011 Goed om te weten, dan kom ik met m'n heli :-)) Marc Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 8 mei 2011 Report Share Posted 8 mei 2011 Klinkt heel goed, Michel Veel plezier alvast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 8 mei 2011 Report Share Posted 8 mei 2011 Klinkt heel goed, Michel Veel plezier alvast Dank je Bart. Gaat zeker lukken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 11 mei 2011 Report Share Posted 11 mei 2011 Ik ben op wandelvakantie en heb alleen een smartphone mee. Bijna weer thuis na de Six Dales Trail. Marc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 12 mei 2011 Report Share Posted 12 mei 2011 Ik ben op wandelvakantie en heb alleen een smartphone mee. Bijna weer thuis na de Six Dales Trail. Marc Enken die 39 miles gelopen of ben je langer weg geweest? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 12 mei 2011 Report Share Posted 12 mei 2011 Enkel? Wij zijn op vakantie, niet op een sportevenement. Voor het eerst hier flinke afstanden gelopen. Wat een schitterende omgeving! Maar straks ook weer lekker naar huis. Marc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 12 mei 2011 Report Share Posted 12 mei 2011 Ojaaa vooraan met de end in de file, heerlijk was dat. Maarja, in zo'n (weliswaar heel mooi) koekblik ga ik mijn gezin niet meer vervoeren, zeker niet met al die pc-hoofd tractoren op de weg. Die rijden er dwars door heen.... Tja, misschien kan ik beter zeggen, wat neem ik niet mee HAHAHAHA Tot gruwel van een aantal hier (Miracle daar komt ie) gaat de sleurhut mee.... Daar gaat veel in! Weer lekker vooraan in de file HAHAHA. Wat gaat mee: * Digi cam: Nikon D90 met 18-200 (luie mensen lens) * DVD spelertje voor onder weg. Ja hadden we vroeger niet... Dan sloop ook maar de airco, stuur bekrachtiging, cd spelert, etc etc uit je auto.... * Spelletjes voor onderweg. * LANDKAARTEN erg belangrijk! * Mobieltje. * En nog wel het een en ander. Lekker rustig van de zon en de cicades genieten in zuid Frankrijk. Groet, Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 12 mei 2011 Report Share Posted 12 mei 2011 Mijn Sony Wereld ontvangertje natuurlijk. FM-stereo via de hoofdtelefoon Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 13 mei 2011 Report Share Posted 13 mei 2011 Ik blijf gewoon lekker thuis. Geen afzien voor mij op een vreemd bed of muzak uit een slecht TVtje op de hotel kamer. Thuis van alle gemakken voorzien en aangezien ik toch al op de grootste vakantiebestemming van Nederland woon hoef ik niet ver de deur uit om midden in de mooie natuur van Nederland te zitten. Voordeel is ook dat er wat extra financi Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 13 mei 2011 Report Share Posted 13 mei 2011 Groot gelijk George. Maar een paar uitstapjes voor je met reden voor altijd thuisblijft blijven nodig. Marc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 15 mei 2011 Report Share Posted 15 mei 2011 Mijn Sony Wereld ontvangertje natuurlijk. FM-stereo via de hoofdtelefoon Dat doet me eve denken. Heeft dit: http://www.grundig.de/nc/en/produkte/audio/world-receivers.html nog iets te maken met dit: http://www.etoncorp.com/grundig En is de kwaliteit nog net zo goed als vroeger? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts