Jump to content

kopie c.d. of liever orgineel.

antonvingerhoed
 Share

Recommended Posts

Maar wel om zelf te ervaren dat er wel degelijk verschil tussen bekabeling waarneembaar is.

Dat zou jouw uitgangspunt zijn. Als ik per se zou willen ervaren dat er verschillen tussen kabels zijn kan ik dat hier thuis ook ervaren, daarvoor hoef ik niet naar Hans. Het gaat erom dat Hans mij precies duidelijk maakt welke verschillen hij hoort en dat ik probeer om die verschillen ook te horen en om ze vast te leggen. Het uitgangspunt daarbij is dat een hoorbaar verschil tussen kabels alleen het gevolg kan zijn van een verschil in de signalen die via die kabels naar de versterker gaan.

Als ik per se zou willen ervaren dat er verschillen tussen kabels zijn kan ik dat hier thuis ook ervaren, daarvoor hoef ik niet naar Hans.

Jammer dat je jezelf deze ervaring tot nog toe blijkbaar hebt onthouden...

(...) Het uitgangspunt daarbij is dat een hoorbaar verschil tussen kabels alleen het gevolg kan zijn van een verschil in de signalen die via die kabels naar de versterker gaan.

Beste Ravon,

Maar... als jouw versterker nu die wellicht subtiele verschillen verdonkeremaant?

Of.. wat nog waarschijnlijker is... wanneer nu jouw Spendors die verschillen fysiek en/of inductief uitwissen?

Beste Ravon,

Maar... als jouw versterker nu die wellicht subtiele verschillen verdonkeremaant?

Of.. wat nog waarschijnlijker is... wanneer nu jouw Spendors die verschillen fysiek en/of inductief uitwissen?

Mijn versterker doet dat niet, Spido. Dat heeft ie mij plechtig beloofd toen ik hem kocht.

Spendors? Die ken ik niet. Ik ken wel Spenders. Mijn vrouw en dochter vertrekken straks voor vier dagen naar New York en ze hebben mijn creditcard mee. Dat zijn pas spenders!!