r.a.v.o.n Posted 23 april 2012 Report Share Posted 23 april 2012 Maar wel om zelf te ervaren dat er wel degelijk verschil tussen bekabeling waarneembaar is. Dat zou jouw uitgangspunt zijn. Als ik per se zou willen ervaren dat er verschillen tussen kabels zijn kan ik dat hier thuis ook ervaren, daarvoor hoef ik niet naar Hans. Het gaat erom dat Hans mij precies duidelijk maakt welke verschillen hij hoort en dat ik probeer om die verschillen ook te horen en om ze vast te leggen. Het uitgangspunt daarbij is dat een hoorbaar verschil tussen kabels alleen het gevolg kan zijn van een verschil in de signalen die via die kabels naar de versterker gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 23 april 2012 Report Share Posted 23 april 2012 Eigen ervaring is goud waard. Ik heb vaak gelezen dat gehakt niet te meten valt, ... Wat verwacht een mens te meten aan een harde schijf vóór en ná behandeling? Daar ga je twee keer de mist in, Marc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
S@m Posted 23 april 2012 Report Share Posted 23 april 2012 Als ik per se zou willen ervaren dat er verschillen tussen kabels zijn kan ik dat hier thuis ook ervaren, daarvoor hoef ik niet naar Hans. Jammer dat je jezelf deze ervaring tot nog toe blijkbaar hebt onthouden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 23 april 2012 Report Share Posted 23 april 2012 Daar ga je twee keer de mist in, Marc. Auw. Ik heb mijn post aangepast. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 23 april 2012 Report Share Posted 23 april 2012 Jammer dat je jezelf deze ervaring tot nog toe blijkbaar hebt onthouden... Maak je om mijn luisterervaring en levensgeluk geen zorgen, dat doe ik ook niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 23 april 2012 Report Share Posted 23 april 2012 Ik heb mijn post aangepast. Heb je je beeldscherm met gehakt behandeld? Er staat namelijk nog steeds hetzelfde en het klinkt ook hetzelfde Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 30 april 2012 Report Share Posted 30 april 2012 (...) Het uitgangspunt daarbij is dat een hoorbaar verschil tussen kabels alleen het gevolg kan zijn van een verschil in de signalen die via die kabels naar de versterker gaan. Beste Ravon, Maar... als jouw versterker nu die wellicht subtiele verschillen verdonkeremaant? Of.. wat nog waarschijnlijker is... wanneer nu jouw Spendors die verschillen fysiek en/of inductief uitwissen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 30 april 2012 Report Share Posted 30 april 2012 Beste Ravon, Maar... als jouw versterker nu die wellicht subtiele verschillen verdonkeremaant? Of.. wat nog waarschijnlijker is... wanneer nu jouw Spendors die verschillen fysiek en/of inductief uitwissen? Mijn versterker doet dat niet, Spido. Dat heeft ie mij plechtig beloofd toen ik hem kocht. Spendors? Die ken ik niet. Ik ken wel Spenders. Mijn vrouw en dochter vertrekken straks voor vier dagen naar New York en ze hebben mijn creditcard mee. Dat zijn pas spenders!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts