tube 300 Posted 30 augustus 2009 Report Share Posted 30 augustus 2009 Mijn passieve vv. heeft 4 ,,anonieme,, ingangen, dus niet:ingang CD,Tuner,AUX. Cool daar hebben ze even niet van terug Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Ark Posted 31 augustus 2009 Report Share Posted 31 augustus 2009 Mijn passieve vv. heeft 4 ,,anonieme,, ingangen, dus niet:ingang CD,Tuner,AUX. Cool daar hebben ze even niet van terug Hey, goed nieuws, dat betekent dat de audio-ontwerper van je vv op de hoogte is van de PWB-theorien! Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 31 augustus 2009 Report Share Posted 31 augustus 2009 Ben best tevreden,maar wat opvalt is ,dat als ik via de tuner luister ,ik een lekkere sound ervaar,dwz:huppelende bas, duidelijk hoog ,etc. Dit alles op stand 11 /12 uur Bij het beluisteren van een CD(loopwerk Rotel RDD 980 + DAC PS Audio)ervaar ik een ietwat nerveus/agressief geluid en dat al op stand 9/10 uur. Zouden in mijn geval de zgn. Rothwell attenuators iets kunnen betekenen?? een bekende "gratis tweak" uit de wonderlijke wereld van Peter Belt is: - de CD-speler op de ingang van de radio zetten (en vice versa), of beter op de aux als je die hebt, of een ongebruikte tape-ingang (p.s. het is rationeel niet te begrijpen waarom dit werkt, behalve als je de theorie van morfogenetische velden van Rupert Sheldrake kent en aanneemt) je kunt ook gewoon je cd speler op een willekeurige ingang van een bose 1801 zetten. dan klinkt ie ook een stuk beter. vraag me niet waarom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts