carl Posted 28 augustus 2009 Report Share Posted 28 augustus 2009 Je hoort toch nogal veel in fora over Kiseki elementen. Heeft iemand zo'n element wel eens gehad en hoe klonk dat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 29 augustus 2009 Report Share Posted 29 augustus 2009 Je hoort toch nogal veel in fora over Kiseki elementen. Heeft iemand zo'n element wel eens gehad en hoe klonk dat. Soms moet ik toch wel een beetje om je lachen, Carl. Audiofreak had een Kiseki Blue Agaath in een Fidelity Research 64 arm op een Denon DP80. Op papier een echte uitgewogen (vintage) topcombinatie. Dat moet je je toch nog wel herinneren Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 29 augustus 2009 Author Report Share Posted 29 augustus 2009 Je hoort toch nogal veel in fora over Kiseki elementen. Heeft iemand zo'n element wel eens gehad en hoe klonk dat. Soms moet ik toch wel een beetje om je lachen, Carl. Audiofreak had een Kiseki Blue Agaath in een Fidelity Research 64 arm op een Denon DP80. Op papier een echte uitgewogen (vintage) topcombinatie. Dat moet je je toch nog wel herinneren Dat kan ik me nog heel goed herinneren Kraus, maar het was me eigenlijk nooit duidelijk hoe dat element an sich klonk: warm, analytisch noem maar op. Ik vind het wel leuk om een beetje op de hoogte te blijven van de klankkleuren van elementen. Ik heb nog steeds de ambitie om een armwand van een Graham 2.2 erbij te kopen (als ik die kan vinden) zodat ik met twee elementen kan spelen. Overigens komt die Kiseki waarschijnlijk weer in produktie hoorde ik. PS als ik jou goed beluister waren die Kisekis bestemd voor wat lichtere armen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 29 augustus 2009 Report Share Posted 29 augustus 2009 PS als ik jou goed beluister waren die Kisekis bestemd voor wat lichtere armen? zwaardere armen. De FR sloopte een JA in no time, zo bleek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts