Jump to content

Senioren met een audiobedrijfje...

WanFie
 Share

Recommended Posts

Dit oa. om de CE ellende te omzeilen, anders had hij zelf al wel wat op de markt gezet.

Aan wat voor ellende moet ik dan denken? (Ik vind dit wel interessant..)

CE is op zich geen ellende, integendeel, het helpt onverantwoordelijk amateurisme van de markt te houden. Alleen kost het voor kleine oplagen (en dus voor kleine bedrijfjes) meestal meer geld dan het oplevert.

Guest kikkervisje
Dit oa. om de CE ellende te omzeilen, anders had hij zelf al wel wat op de markt gezet.

Aan wat voor ellende moet ik dan denken? (Ik vind dit wel interessant..)

CE is op zich geen ellende, integendeel, het helpt onverantwoordelijk amateurisme van de markt te houden. Alleen kost het voor kleine oplagen (en dus voor kleine bedrijfjes) meestal meer geld dan het oplevert.

Een beetje beunhaas copie

Hans,

kun je me er eens een aantal noemen, echte 60+ bedrijfjes schieten me niet zo 1 - 2 - 3 te binnen.

... en?

John van Gent en Klaas schieten mij zomaar te binnen. Er zijn er meer, maar daar ken ik de namen niet van.

:)

Guest kikkervisje
Dat mag die beun doen, maar als 1 van zijn creaties in de fik vliegt heeft die wel een probleem......... :rolleyes:

En is de beun doorgaans ook gaan vliegen. :rolleyes:

Ik zou niet graag verantwoordelijk willen zijn voor een huisbrand of electrocutie met of zonder doden.........

En ik heb vele (mis)baksels gezien waar de haren me werkelijk van te berge rezen. Geen zekeringen, (net) bedradingen open en bloot, onderdelen los hangend aan hun pootjes, printjes met hotglue "ergens" tegenaan geplakt.........

Werd gewoon verkocht of als modificatie gedaan door (toen) gerenommeerde namen.

Wat je voor jezelf knutselt is 1 ding, zodra het ergens anders komt te staan heb je gewoon een verantwoordelijkheid.

Guest kikkervisje
Ik zou niet graag verantwoordelijk willen zijn voor een huisbrand of electrocutie met of zonder doden.........

En ik heb vele (mis)baksels gezien waar de haren me werkelijk van te berge rezen. Geen zekeringen, (net) bedradingen open en bloot, onderdelen los hangend aan hun pootjes, printjes met hotglue "ergens" tegenaan geplakt.........

Wat je voor jezelf knutselt is 1 ding, zodra het ergens anders komt te staan heb je gewoon een verantwoordelijkheid.

Er is niemand HEAR welke aan jouw vakbekwaamheid twijfelt. Laat staan kan tippen. :D

Er is niemand HEAR welke aan jouw vakbekwaamheid twijfelt. Laat staan kan tippen. :D

Erg vriendelijk van u om dit te zeggen, maar volgens mij kennen wij elkaar niet.......

Laat ik volstaan met te zeggen dat ik regelmatig aan mijzelf twijfel. :rolleyes:

Guest kikkervisje

Erg vriendelijk van u om dit te zeggen, maar volgens mij kennen wij elkaar niet.......

Klopt! :)

Guest kikkervisje

Laat ik volstaan met te zeggen dat ik regelmatig aan mijzelf twijfel. :rolleyes:

Heel nobel! :rolleyes:

Mijn ervaring is dat als mensen dat van zichzelf zeggen ze verstand van de materie beginnen te krijgen. Naarmate je meer weet zie je de beperktheid van je kennis.

Dat schijnt best wel erg te zijn ja. Ik heb zelf geen horrorverhalen, mijn beperkte ervaring is met wat apparaten met achterop een mooi stickertje van de winkel waar ze gemodificeerd zijn, waarvan ik dacht 1."Is dat alles?!? En daar vangen ze dan honderden euro's voor!?!" en 2."Hebben ze dat aan een kleuterschool uitbesteed, ik zou dat echt 10x zo netjes gedaan hebben.." <_<:ph34r:<_<

Ik heb voordat ik die apparaten had opengemaakt die firma wel eens gemaild met de vraag wat eraan gemodificeerd was, geen wonder dat ik nooit antwoord gekregen heb :rolleyes:

Maar da's wat anders dan echte beunhazen. Je moet toch maar lef hebben, is vooral een kwestie van een grote bek opzetten en de juiste psychologische snaar weten te raken denk ik.

En het kan best lang duren voordat dat soort figuren zich echt in de vingers snijdt, het zal vaak ondanks de risico's gewoon goed gaan..