Jump to content

Aardlus aansluiten Vincent SA31 voorvrstrk op geint HK

leevansliedregt
 Share

Recommended Posts

Vreemd zou volgens de manual niet moeten uitmaken http://www.audioadvisor.com/pdf/VISA31.pdf

Maar lees het stukje bij Tips eens ..... Verder kun je proberen je Vincent in een niet-of wel geaard

stopcontact te stoppen. De lichtnetstekker eens omdraaien en/of zorgen je interlinks niet voor een aardlus?

Vriendelijke groet,

Jack

Hoi Jack,

Bedankt voor de vlugge reactie :) . Ik had inderdaad een tuner er laatst bij gezet en deze nu weg gehaald. Zonder resultaat... Ik maak gebruik van een gefaseerd stekkerblok van Kropp en ben alle aansluitingen nagelopen. Deze zitten allemaal in fase, zowel stekkerblok als audio apparatuur. Wat ik niet snap is hoe kan dit nu op 1 RCA out plaatsvinden? 1 week is de Vincent er tussenuit geweest, hiervoor had ik geen enkel probleem hiermee. De interlink levert geen probleem op RCA out 2 op. Alleen 1 geeft een probleem. Het blokje waar de RCA out uit gaan ziet eruit als 1 geheel dat op de printplaat vastzit. De aarde hiervan kan toch niet voor het probleem zorgen?

Wie o wie helpt me van het dubben af :huh:

Grt

Leon

Guest tubejack

Misschien zit er op RCA 1 toch iets los, of wordt op RCA b.v. op een van de tulp uitgangen de massa/aarde/afscherming niet meegenomen.

Een andere logische verklaring kan ik zo niet geven.

Ik zou er even mee terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht en hem daar even met je eigen interlinks

aansluiten, neem desnoods die HK ook mee.....

Als dat niet kan, gewoon op aansluiting 2 :) En lekker muziek draaien.

Vriendelijke groet,

Jack

Misschien zit er op RCA 1 toch iets los, of wordt op RCA b.v. op een van de tulp uitgangen de massa/aarde/afscherming niet meegenomen.

Een andere logische verklaring kan ik zo niet geven.

Ik zou er even mee terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht en hem daar even met je eigen interlinks

aansluiten, neem desnoods die HK ook mee.....

Als dat niet kan, gewoon op aansluiting 2 :) En lekker muziek draaien.

Vriendelijke groet,

Jack

Hoi Jack,

Hiermee bevestig je mijn gedachte dat er iets met het contact moet zijn waardoor de tulp geen goed contact met de RCA maakt. Ga nu muziek op aansluiting 2 luisteren en zorgen dat de Vince bij de service nagekeken ga worden.

Groeten,

Leon