resto Posted 2 september 2009 Report Share Posted 2 september 2009 Hallo graag hulp bij keuze, mijn keus is gevallen op een denon pma 1500r of de 2000r wie kent deze versterkers ik speel met 4 linn index speakers die gebiwired staan ,buiten het verschil in vermogen wat zijn de grote verschillen tussen de 1500r en de 2000r . Bij voorbaat bedankt voor jullie reactie Groet Frans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 2 september 2009 Report Share Posted 2 september 2009 Hallo graag hulp bij keuze, mijn keus is gevallen op een denon pma 1500r of de 2000r wie kent deze versterkers ik speel met 4 linn index speakers die gebiwired staan ,buiten het verschil in vermogen wat zijn de grote verschillen tussen de 1500r en de 2000r . Bij voorbaat bedankt voor jullie reactie Groet Frans Hoi Frans, en welkom op deze hangplek voor audioten. Volgens mij zijn er geen grote verschillen in die 2 versterkers, maar de 2000 zal iets meer controle over de speakers hebben dan de 1500. Aangezien je met 4 speakers speelt lijkt het mij verstandig voor de 2000 te gaan. De 1500 zal wat meer moeite hebben om die 4 speakers onder controle te houden. Waarom eigenlijk 4 speakers, heb je er 2 achter of naast je staan? Bij een concert komt het geluid toch ook alleen maar van voor je (tenzij je er met je rug ofzo naartoe gaat staan). Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
resto Posted 3 september 2009 Author Report Share Posted 3 september 2009 Hallo graag hulp bij keuze, mijn keus is gevallen op een denon pma 1500r of de 2000r wie kent deze versterkers ik speel met 4 linn index speakers die gebiwired staan ,buiten het verschil in vermogen wat zijn de grote verschillen tussen de 1500r en de 2000r . Bij voorbaat bedankt voor jullie reactie Groet Frans Hoi Frans, en welkom op deze hangplek voor audioten. Volgens mij zijn er geen grote verschillen in die 2 versterkers, maar de 2000 zal iets meer controle over de speakers hebben dan de 1500. Aangezien je met 4 speakers speelt lijkt het mij verstandig voor de 2000 te gaan. De 1500 zal wat meer moeite hebben om die 4 speakers onder controle te houden. Waarom eigenlijk 4 speakers, heb je er 2 achter of naast je staan? Bij een concert komt het geluid toch ook alleen maar van voor je (tenzij je er met je rug ofzo naartoe gaat staan). Mvg. Miracle. Hallo Miracle ik woon in een redelijke grote ruimte vandaar Groet Frans Link to comment Share on other sites More sharing options...
J Scholtz Posted 18 september 2009 Report Share Posted 18 september 2009 Ik heb de PMA1500r staan. Ik kan je vast verklappen, dat deze versterker het niet fijn gaat vinden 2 sets speakers aan te sturen. Om te beginnen kun je niet kiezen tussen A of B, dus beide sets staan altijd aan. Verder moeten beide sets dan 8 ohm of meer zijn, anders stook je bijna zeker weten de boel op. Mijn versterker komt uit de lokale sportschool waar deze op soortgelijke manier in gebruik was met 4 speakers er aan. Op een gegeven moment was dat over uit en sluiten. Nadat ik 1 voedingstrafo en beide eindtrappen vervangen heb, staat ie weer prima te spelen in de woonkamer. Dat dan weer wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts