Jump to content

aaa 2010

carl
 Share

Recommended Posts

Ziet er inderdaad leuk uit. Krefeld is bovendien niet echt ver...

Wanneer ik tijd heb, ben ik er...

:)

Misschien maar met wat mensen afspreken. Het leuke van de show is dat die is opgezet door een niet commerciele vereniging. De commerciele mensen betalen voor het niet commerciele deel.

Je ziet er dit soort merken.

http://www.sb1plus.de

en een keur van klassieke apparatuur.

http://www.aaanalog.de/index.php?context=n...mp;id=News:2745

Vorig jaar de moeite zeer waard. Ik ga er in ieder geval naar toe. Veel grote onbekenden en heel veel analoog.

Goed idee, Carl. Ik ga zeer waarschijnlijk ook. Is er toevallig nog ergens een (foto)verslag van vorig jaar te vinden?

Nu zeg je wat Paul. Ik kan ze niet vinden en ga zelf maar wat maken deze keer. Het is natuurlijk niet zo'n grote show als de VAD. Aan de andere kant stond er volgend jaar zoveel onbekends dat ik mijn ogen uitkeek. De collectie armen van de vereniging bijvoorbeeld deed me watertanden. Deze keer blijf ik wel langer luisteren.

• 1 month later...
Beterschap gewenst dan! Gaan er trouwens nog anderen naar Krefeld? Zelf twijfel ik nog om in de auto te springen, voel me eigenlijk best moe door alle drukte op het werk de laatste tijd.

Wat kan dat in een paar uur tijd toch snel veranderen :rolleyes::lol:

Vandaag dus even op en neer naar Krefelt geweest. Dat is vanaf hier goed te doen (1:20 uur). De show is in het Mercure hotel vlakbij de snelweg. Op zich makkelijk te bereiken.

Er is alleen geen parkeerplaats, dus er staat een rij auto's van enkele km's naast het weggetje.

De show is redelijk ruim en luxe van opzet. Er is een centrale ruimte waaromheen 13 hotelkamers zijn leeggeruimd voor de show. Aan

Guest Kraus vonBentinck

Goed verslag Hans, daarvoor dank.

Wat je constateert is dat een wat exclusieve hobby een hype, een massaverschijnsel is geworden. Dan komt er gewoon heel veel kaf onder het koren en daalt het gemiddeld niveau flink. Dat is ook te merken op het AAA-forum trouwens. De oude liefhebbers daar zijn al aardig onder de voet gelopen.