m44 Posted 15 september 2009 Author Report Share Posted 15 september 2009 door te wijzen op nieuwe griepvirussen als voorbeeld voor dat de evolutie binnen het rijk der bacterien niet stilstaat. wel leuk dat je het voor hem opneemt Pjotr dat siert je.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 15 september 2009 Report Share Posted 15 september 2009 niet echt wetenschappelijk verantwoord maar wel leuk. voorzichtig durf ik de conclusie te trekken dat mensen die kiezen voor de uitersten van muziek een hogere intelligentie zouden hebben. Onderwerp op de volgende HEAR bijeenkomst alle aanwezigen aan een intelligentie test en catalogiseer tevens hun muzikale extremiteiten. Is weer eens iets anders als kabeltjes gaan beluisteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 15 september 2009 Author Report Share Posted 15 september 2009 als het muziekliefhebbers zijn dan weten we dat al. Dan zouden ze regelmatig in de muziek topics te vinden zijn ipv alleen maar in de audiotopics. oh wacht dat zijn maar een mannetje of 10 denk ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 15 september 2009 Report Share Posted 15 september 2009 als het muziekliefhebbers zijn dan weten we dat al. Nu breekt mijn klomp, jij weet het antwoord op deze vraag reeds. Waarom start jij dit topic dan nog? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 15 september 2009 Report Share Posted 15 september 2009 Hoe zit dat nog eens, poep, water en muziek. Van schijtmuziek komt het er bij mij als water uit! Wat ik dan jammer vind is dat er gezegd wordt dat men naar te lang en te hard pokkeherrie op de oortjes heeft. Te lang en te hard naar die mooie klassiek luisteren.....tja. Dus geluid in het algemeen is schadelijk als het te lang te hard is. Wat ik dan echt jammer vind is dat er weinig vanuit overheidswege gedaan wordt om daar bewustwording in te creeren. Ben nu verkouden, zit tot boven mijn haargrens dicht, ik moet er niet aan denken dat dit mijn standaard gehoor was. Als of de zanger met een sok in zijn mond zingt, of was dat nou net die band die dat wel deed Zo gaat de audiofiele wereld naar de kl*te beste mensen, en deze verloedering moet gestopt worden.... Robin, we hebben nog vijf bedden vrij op de afdeling! Je mag ook gesprekken bij mij op de deeltijd aanvragen, wat je wilt! Oja, hahahaha, heb het hele verhaal niet gelezen. Maar het komt er op neer dat mensen met een rode trui slechte oren hebben, toch. Vanmorgen al mijn rode truien weg gedaan.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 15 september 2009 Report Share Posted 15 september 2009 door te wijzen op nieuwe griepvirussen als voorbeeld voor dat de evolutie binnen het rijk der bacterien niet stilstaat. Dat is een verband wat jij legt ... maar dat staat er niet. En waarom neem ik het voor Kraus op? Vind alleen jouw manier van iets lezen wat er niet staat nog al vreemd en nog vreemder dat je meent dat ik iets doe wat ik zelf niet doe... Zoiets heet ook wel (gespreks) manipulatie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 15 september 2009 Report Share Posted 15 september 2009 als het muziekliefhebbers zijn dan weten we dat al. Nu breekt mijn klomp, jij weet het antwoord op deze vraag reeds. Waarom start jij dit topic dan nog? M44 is boven iedere audiofiel (en andere mensen) verheven. Tja, mij ook een raadsel waarom ie zo'n draadje start. Kennelijk verveelt ie zich erg of komt ie aandacht te kort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 15 september 2009 Report Share Posted 15 september 2009 ...... Dus geluid in het algemeen is schadelijk als het te lang te hard is. Wat ik dan echt jammer vind is dat er weinig vanuit overheidswege gedaan wordt om daar bewustwording in te creeren. Ben nu verkouden, zit tot boven mijn haargrens dicht, ik moet er niet aan denken dat dit mijn standaard gehoor was. Als of de zanger met een sok in zijn mond zingt, of was dat nou net die band die dat wel deed Zo gaat de audiofiele wereld naar de kl*te beste mensen, en deze verloedering moet gestopt worden.... en zo is het gehoor verslechtering ( beschadiging) is een sluipmoordenaar je merkt het niet en als het te laat is hoor je het ook niet ( meer !!!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 15 september 2009 Author Report Share Posted 15 september 2009 als het muziekliefhebbers zijn dan weten we dat al. Nu breekt mijn klomp, jij weet het antwoord op deze vraag reeds. Waarom start jij dit topic dan nog? aha ....jij loopt op klompen Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 15 september 2009 Author Report Share Posted 15 september 2009 door te wijzen op nieuwe griepvirussen als voorbeeld voor dat de evolutie binnen het rijk der bacterien niet stilstaat. Dat is een verband wat jij legt ... maar dat staat er niet. En waarom neem ik het voor Kraus op? Vind alleen jouw manier van iets lezen wat er niet staat nog al vreemd en nog vreemder dat je meent dat ik iets doe wat ik zelf niet doe... Zoiets heet ook wel (gespreks) manipulatie. noem jij dit een gesprek? gaat allang niet meer over het onderwerp waar we begonnen. er staat toch echt duidelijk dat door naar griepvirusen te kijken en de evolutie daarbinnen dat we dan hetzelfde mogen verwachten voor bacterie kolonieen. waarom verwijst ie er anders naar? voor de lol? @ andre. ga graag met je in gesprek. zet de temesta maar klaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 15 september 2009 Report Share Posted 15 september 2009 De verklaring is natuurlijk dat de evolutie nog volop, van uur tot uur en dag tot dag, aan het werk is. Er ontstaan nog steeds nieuwe soorten en zeker op bacterieel niveau gaat dat hurry-up. Wat dacht je van de steeds weer nieuwe griepvirussen? Nee, Robin, ik zie hier echt niet het verband dat jij erin legt. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 15 september 2009 Author Report Share Posted 15 september 2009 De verklaring is natuurlijk dat de evolutie nog volop, van uur tot uur en dag tot dag, aan het werk is. Er ontstaan nog steeds nieuwe soorten en zeker op bacterieel niveau gaat dat hurry-up. Wat dacht je van de steeds weer nieuwe griepvirussen? Nee, Robin, ik zie hier echt niet het verband dat jij erin legt. M rc nee precies. daarom vraag ik opheldering Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 september 2009 Report Share Posted 15 september 2009 De verklaring is natuurlijk dat de evolutie nog volop, van uur tot uur en dag tot dag, aan het werk is. Er ontstaan nog steeds nieuwe soorten en zeker op bacterieel niveau gaat dat hurry-up. Wat dacht je van de steeds weer nieuwe griepvirussen? Nee, Robin, ik zie hier echt niet het verband dat jij erin legt. M rc nee precies. daarom vraag ik opheldering Dus jij legt een verband (wat er niet is) en dan vraag je Kraus om opheldering? Ik hoop dat Kraus zo verstandig is om hier verder niet op in te gaan. 'Don't feed the troll' was het toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 15 september 2009 Report Share Posted 15 september 2009 En zo kreeg Mordante al meteen twee volgelingen... Dat Buizenbart, m44 en Mordante kennelijk n Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 15 september 2009 Author Report Share Posted 15 september 2009 De verklaring is natuurlijk dat de evolutie nog volop, van uur tot uur en dag tot dag, aan het werk is. Er ontstaan nog steeds nieuwe soorten en zeker op bacterieel niveau gaat dat hurry-up. Wat dacht je van de steeds weer nieuwe griepvirussen? Nee, Robin, ik zie hier echt niet het verband dat jij erin legt. M rc nee precies. daarom vraag ik opheldering Dus jij legt een verband (wat er niet is) en dan vraag je Kraus om opheldering? Ik hoop dat Kraus zo verstandig is om hier verder niet op in te gaan. 'Don't feed the troll' was het toch? hij maakt dat verband wel. ik begrijp dat niet. waarom begint hij anders over griepvirussen? welk doel dient dat. dat hij zich in een onmogelijke positie kletst kan ik niks aan doen. als er geen verband is, en er is geen vergelijk waarom schrijft hij dan iets over virussen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 15 september 2009 Report Share Posted 15 september 2009 (...) als er geen verband is (...) waarom schrijft hij dan iets over virussen? Beste m44, In het geval van virussen, is het (aan)leggen van verbanden weinig zinvol. Bij griep (een virusinfectie), bijvoorbeeld, helpt een verband zelfs helemaal ni Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 16 september 2009 Author Report Share Posted 16 september 2009 ik dacht ook dat ik het met een redelijk vette knipoog had gebracht. blijkbaar heb ik me vergist Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 16 september 2009 Report Share Posted 16 september 2009 ik dacht ook dat ik het met een redelijk vette knipoog had gebracht. blijkbaar heb ik me vergist Ja, dat tweede klopt, het was eerst met vette letters. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 16 september 2009 Author Report Share Posted 16 september 2009 en ook dat commentaar heb ik me aangetrokken. voor jullie is niets te goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 16 september 2009 Report Share Posted 16 september 2009 't Ontaardt hier weer eens in een nogal flauw topic terwijl het wel aardig begon. Een kleine kanttekening wat betreft volgelingen: klik bekijk het stukje tussen 14:01 en 15:21... Waar een "turntable" al niet voor gebruikt kan worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 16 september 2009 Author Report Share Posted 16 september 2009 bijzonder schokkend stukje film. en dan bedoel ik niet alleen het stukje dat je aanstipt. schandalig maar dit soort vormen van bedrog vinden helaas dagelijks plaats en niet alleen in films of voor de camera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 17 september 2009 Report Share Posted 17 september 2009 wellicht totaal overbodig, maar virussen en bacteri Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 20 september 2009 Report Share Posted 20 september 2009 Enne .... volgens mij kent de natuur het begrip onkruid niet. Wel een mooi voorbeeld van dit soort denken dat zomaar verzint dat de natuur op mysterieuse wijze aanvult/compenseert wat door de cultuur wordt verstoord. (ook een onzinnige veronderstelling trouwens). Door de mens verontreinigd water (wat uit onze huizen wordt afgevoerd) wordt door 'nieuwe' bacterien (die voor dit doel spontaan lijken te zijn ontstaan) gezuiverd en gereinigd. Experts hebben daar geen verklaring voor. Wat zijn dat voor waardeloze "experts"? De verklaring is natuurlijk dat de evolutie nog volop, van uur tot uur en dag tot dag, aan het werk is. Er ontstaan nog steeds nieuwe soorten en zeker op bacterieel niveau gaat dat hurry-up. Wat dacht je van de steeds weer nieuwe griepvirussen? Had het beter kunnen weglaten, want dat is inderdaad juist. Onno laat me nog even zoeken: Verschil bacterie / virus "Antibiotica werken alleen tegen bacteri Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 20 september 2009 Report Share Posted 20 september 2009 wat doet het verschil tussen virus en bacterie er nou weer toe? Elke vorm van leven,bacterie, schimmel, virus, zoogdier, plant, reptiel, doet er niet toe wat, is onderhevig aan evolutie. Er ontstaan of verdwijnen bacteri Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 20 september 2009 Author Report Share Posted 20 september 2009 wat doet het verschil tussen virus en bacterie er nou weer toe?Elke vorm van leven,bacterie, schimmel, virus, zoogdier, plant, reptiel, doet er niet toe wat, is onderhevig aan evolutie. Er ontstaan of verdwijnen bacteri Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts