Jump to content

muzieksmaak en intelligentie

m44
 Share

Recommended Posts

wat doet het verschil tussen virus en bacterie er nou weer toe?

Elke vorm van leven,bacterie, schimmel, virus, zoogdier, plant, reptiel, doet er niet toe wat, is onderhevig aan evolutie. Er ontstaan of verdwijnen bacteri

en als je daar mee klaar bent deze...........

dan heb je de komende 10 jaar zat te doen B)

luciferianism.jpg

ben nu al een jaar bezig met de eerste 50 pagina's.

Guest Kraus vonBentinck

"Don't even go there" riepen ze vroeger al bij Jerry Springer en ik zeg het hun hier na.

Lynn MacTaggart en wetenschap? Daarom is het boek zeker uitgegeven bij Ankh-Hemes <_<

Wat is er verouderd aan de evolutietheorie? Is de wet van de zwaartekracht soms ook al verouderd?

Aangevuld, ja dat geldt voor allebei maar die wetmatigheden gelden nu nog net zo hard als toen ze nog niet eens ontdekt waren.

Maar zulk soort discussies hoort op Hear toch helemaal niet thuis? Schoenmaker blijf bij je leest. Zie de verwarring over placebo gister; de gekste dingen kom je soms tegen. Eclectisch heet dat, alles er bij slepen wat in het straatje te pas komt(of weglaten, uiteraard). Die MacTaggart is daar ook een mooi voorbeeld van.

Wat luisteren betreft: ik heb al menig maal een rondje gedaan en flink wat beluisterd. Ik heb ook geleerd dat al die veranderingen die bijna altijd ook verbeteringen blijken te zijn met een korreltje zout moeten worden genomen. De audiohobby is wel de minst "exacte" hobby waar ik weet van heb. De spreiding in sets

tja het is lastige materie

de gulden snede is ook maar een verzinsel zeker :unsure:

maar goed dit zeg je alleen maar om mij op de kast te krijgen.zoweizo serveer je weer iets af wat je nog nooit echt gelezen hebt. :lol:

wikipedia is echt voor mannetje zoals jij uitgevonden :rolleyes:

mumsoft zal er meer van willen weten denk ik. maar ja die is nieuwsgierig en staat open voor zaken. dat is lovenswaardig en gaat hem verder helpen.

Guest kikkervisje
(...) Eclectisch heet dat, alles er bij slepen wat in het straatje te pas komt(of weglaten, uiteraard). (...)

Beste Kraus,

Eclectici slepen alles hun straatje in wat te pas komt.

En alles wat ni

Zeg M44, jij rijdt toch hoop ik niet in een zwarte Suzuki Swift?

ach deze had ik nog gemist.

nee nee ik zou het niet in mijn hoofd halen om een gift van de vrijmetselaars te bekrassen met japanse import :lol:

kars tates........cars tates......car s tates ?................car states .......car states what?

wat wilde ie er nu eigenlijk mee zeggen. B)

en wat wil jij nu eigenlijk zeggen?

"Don't even go there" riepen ze vroeger al bij Jerry Springer en ik zeg het hun hier na.

Lynn MacTaggart en wetenschap? Daarom is het boek zeker uitgegeven bij Ankh-Hemes <_<

Wat is er verouderd aan de evolutietheorie? Is de wet van de zwaartekracht soms ook al verouderd?

Aangevuld, ja dat geldt voor allebei maar die wetmatigheden gelden nu nog net zo hard als toen ze nog niet eens ontdekt waren.

Maar zulk soort discussies hoort op Hear toch helemaal niet thuis? Schoenmaker blijf bij je leest. Zie de verwarring over placebo gister; de gekste dingen kom je soms tegen. Eclectisch heet dat, alles er bij slepen wat in het straatje te pas komt(of weglaten, uiteraard). Die MacTaggart is daar ook een mooi voorbeeld van.

Wat luisteren betreft: ik heb al menig maal een rondje gedaan en flink wat beluisterd. Ik heb ook geleerd dat al die veranderingen die bijna altijd ook verbeteringen blijken te zijn met een korreltje zout moeten worden genomen. De audiohobby is wel de minst "exacte" hobby waar ik weet van heb. De spreiding in sets

Ik zou het daar bij laten... :blink:

En dan iets lezen van Roland Holst over Cuchulainn van Murhevna, of de gedichten van Achterberg over zijn dode geliefde. Moest het iets esoterisch zijn.

M :ph34r: rc

Ik zou het daar bij laten... :blink:

En dan iets lezen van Roland Holst over Cuchulainn van Murhevna, of de gedichten van Achterberg over zijn dode geliefde. Moest het iets esoterisch zijn.

M :ph34r: rc

dit zijn boeken waar ik de rest van mijn leven iets aan heb.

als ik de kennis erin kan toepassen al is het een klein deel, zal ik tevreden terug kijken.

maar deze boeken vragen wel een voetjes op de vloer mentaliteit.

alsmede de boeken ven aleister crowley & gurdjieff

dat is geen lezen meer maar ervaren. de teksten laten inwerken,resoneren.

en ja ......mijn voeten staan stevig op de grond.

zo....hebben ze weer wat om te schieten :lol:

@ andre K

ik probeer er de zaterdag te zijn. biertje moet kunnen dan ;)

Sommige modificaties werken uitstekend, terwijl je er eigenlijk geen goede verklaring voor hebt. Deze modificatie betreft zo'n situatie. In de oorspronkelijke bouwdoos wordt het audiosignaal vanaf de ingangsprint met gewoon meeraderig montagedraad gevoerd naar de volumeregelaar en de hoofdprint. Als je dat montagedraad vervangt door hoogwaardig zilverdraad van Siltech (1 mm doorsnede, 99,999 % zuiver, met goud dotering, dubbele kapton omhulling) dan neemt de detaillering van de weergave opvallend toe. Dat zulke kleine stukjes draad zoveel invloed kunnen hebben had ik in eerste instantie nooit verwacht. Maar latere proeven met verschillende soorten draad bevestigden keer op keer de waarnemingen.

zoals bijv hier.

erg goed dat ie zich zichzelf niet laat berperken door breem achtige kortzichtigheid :)

respect

wie het onbekende omarmd krijgt vanzelf een knuffel terug :P .

als fabrikanten en ontwerpers over 10 jaar nog mee willen doen zullen ze het oude bekende toch echt los moeten gaan laten denk ik.

menno lijkt dit wel te begrijpen en zeker te horen B)

Guest tubejack
Jack, ik zie al zo dat het hier gaat om herhaalbare, falsificeerbare mods en wat al niet, zoals Spido het graag ziet.

Heb je wel ver genoeg door gescrold op die pagina :rolleyes:

(*) H.J. van der Heide: "Waarneming en Ervaring van Geluid; Natuurlijk of elektro-akoestisch"; Prana 113, juni/juli 1999, te bestellen via info@ankh-hermes.nl)

En punt 2 , ik weet zeker dat Klaas en Spido (al dan niet virtueel) met elkaar overleggen, ook Klaas houdt m.i. ook rekening met ideeen van bovengenoemde. Had je niet gedacht he ;)

Tot Zaterdag,

Jack

Jack, ik zie al zo dat het hier gaat om herhaalbare, falsificeerbare mods en wat al niet, zoals Spido het graag ziet.

Heb je wel ver genoeg door gescrold op die pagina :rolleyes:

(*) H.J. van der Heide: "Waarneming en Ervaring van Geluid; Natuurlijk of elektro-akoestisch"; Prana 113, juni/juli 1999, te bestellen via info@ankh-hermes.nl)

Die kun je toch ook herhaald bestellen? :D

Zover was ik zeker al gekomen, ik heb zelfs de versterker eens goed bekeken.

Het lijkt me eigenlijk erg leuk zoiets (met handleiding) in elkaar te zetten.

En punt 2 , ik weet zeker dat Klaas en Spido (al dan niet virtueel) met elkaar overleggen, ook Klaas houdt m.i. ook rekening met ideeen van bovengenoemde. Had je niet gedacht he ;)

M