Jump to content

muzieksmaak en intelligentie

m44
 Share

Recommended Posts

Op al die fora is herrie ontstaan, laat maar dus.

te laat

maar meer dan ik er nu over zeg zal men hier niet horen.

Guest kikkervisje
Ik hoop stiekem wel dat het gehakt-verhaal zich blijft afspelen op de andere fora en niet naar hear overwaait.

En ik hoop niet stiekum dat de Bal van het gehakt-verhaal eens klare wijn gaat schenken.

Tot nu toe blijkt het slechts een nieuwe geheime broodwinning, voor een select gezelschap. Uit een van de intervieuws blijkt dat ie zich slechts voor het gewin op de fora heeft gemeld!!!

Excuses te over dus voor deze Gehaktballen Baas en cs. om zo vaag als mogelijk, te blijven verhalen. ;)

Guest tubejack
Tot nu toe blijkt het slechts een nieuwe geheime broodwinning, voor een select gezelschap. Uit een van de intervieuws blijkt dat ie zich slechts voor het gewin op de fora heeft gemeld!!!

W

Guest kikkervisje

W

even voor de duidelijkheid....

B vraagt niks voor de mod. geen geld geen diensten...niks.

hij heeft mijn speakers gratis gemod en wat materialen meegegeven om de rest zelf te doen.

ik heb hem een keer een cd opgestuurd via bol om hem te bedanken.

omdat ie niets wilde hebben.

dat de mod soms geld kost is vanwege het feit dat sommige apparaten aangepakt moeten worden (onderdelen vervangen) om de mod zo goed mogelijk te laten werken.

wat B betreft doe je dat net zo lief zelf zoals hocus pocus en tirillo hebben gedaan. dna kan je apparaat die kant op en kost het je verder niets!!!

dus voor de allerlaatste keer.

B word hier financieel niets wijzer van eerder andersom.

wel vind hij het prettig alsje een keer laat weten of je het effect hoort/ervaart.

dit in het kader van de experimentele fase.

Guest kikkervisje

Kikkervisje heeft naar aanleiding van de post van Mumsoft 2 artikeltjes van het groene forum getrokken en daarna op zijn gemak gelezen.

En knormans wanneer jij denkt dat ik uit ben om de een of andere stemming te animeren zit je er mooi naast. ;)