Seed7 Posted 5 oktober 2009 Report Share Posted 5 oktober 2009 [quote name='PD' date='5 Oct 2009, 14:38:52' post='354696' Ik denk dat de meeste Hear in een uur al heel wat wijzer kunnen worden.. OPTIMIST :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Egbert Posted 6 oktober 2009 Report Share Posted 6 oktober 2009 @ Egbert: goed plan. Heb je ze strak tegen het plafond aan of hangt het los? niet meer dan een paar centimeter, maar dat is vooral omdat ik maar 2.40 meter heb.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 6 oktober 2009 Author Report Share Posted 6 oktober 2009 Egbert, ook daarmee ga ik eens aan de gang. Eerst even tijdelijk proberen met iets van een deken, werkt dat komt er een andere , meer stijlvolle oplossing... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Egbert Posted 7 oktober 2009 Report Share Posted 7 oktober 2009 Egbert, ook daarmee ga ik eens aan de gang. Eerst even tijdelijk proberen met iets van een deken, werkt dat komt er een andere , meer stijlvolle oplossing... het was bij mij de reflectie tussen harde vloer (parket op beton) en plafond (ook beton). Ik ben dus begonnen met slaapzakken op de vloer, dan weet je waar het zit. Daarna pas op die plek aan het plafond iets opgehangen (ik leg geen parketvloer om daar dan kleedjes over te schuiven...). Nou ja, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts