Jump to content

Phonokabels deel 2

carl
 Share

Recommended Posts

In zijn algemeenheid kan je niet zeggen welke kabel het beste is - denk ik. Dat er bepaalde klankverschillen zijn valt volgens mij niet te betwisten. Ik heb ze allemaal uitegprobeerd thuis. Alleen de Chrystal is voor mijn subchasis te stug.

In zijn algemeenheid kan je niet zeggen welke kabel het beste is - denk ik. Dat er bepaalde klankverschillen zijn valt volgens mij niet te betwisten. Ik heb ze allemaal uitegprobeerd thuis. Alleen de Chrystal is voor mijn subchasis te stug.

It's all in the match. Alleen de kabel die in jouw set voldoet aan je eigen persoonlijke voorkeur zal de beste kabel zijn. Maar dat wil niet zeggen dat al die andere kabels dan minder goed zijn.

Ik vermoed van wel, want hij heeft veel foto's gemaakt en veel folder meegenomen :)

We zijn iig eigenlijk net terug. Ik denk dan Paul nu een uurtje geleden thuis gearriveerd is. Het was wel een leuke show, maar wel heel anders dan we in NL gewend zijn.

Ik vermoed van wel, want hij heeft veel foto's gemaakt en veel folder meegenomen :)

We zijn iig eigenlijk net terug. Ik denk dan Paul nu een uurtje geleden thuis gearriveerd is. Het was wel een leuke show, maar wel heel anders dan we in NL gewend zijn.

Dit vraagt om een toelichting Roger :)

Gr

Stef

Nah, een toelichting is eigenlijk niet nodig als je de aard van het nederlandse "beestje" naast de aard van het duitse "beestje" legt, want dan kun je het echt zelf wel bedenken ;)

Dikdoenerij... om niks... ?? volgens mij kunnen ze dat aan beide zijden van de grens wel. Alleen de manier waarop is inderdaad wel heel anders. Wanneer ik op 'n Nederlandse beurs rondloopt ben ik klant.. in Duitsland mag je blij zijn dat je even mag kijken en luisteren... :huh:

Het bla bla bla gehalte vond in in Duitsland ook aanmerkelijk hoger, maar vooral ook de mensen die de blablabla-er als een halfgod aankijken... Kritiekloos...

Op de High End show in Frankfurt was dat ook wel, maar minder omdat hier een veel internationaler gezelschap demonstreerde.

:huh:

Ik denk dat je mij daar ook wel gaat tegenkomen, maar da's al geen verrassing meer. ;)

Krijgen we nog een leuk verslagje van jouw hand Paul van die Analoog Tage in Krefeld?

;)

Enkele foto's staan al in het AAA-topic, de rest en een verslag volgt binnenkort op Audiopaul.nl

Hans,

Ik heb het juist heel anders ervaren. Hier in Nederland wordxt je gelijk door zo'n "stropdas" aangesproken en die pipo blijft maar tegen je aan lullen. In Duitsland is het juist precis omgekeerd. Ze laten je eerst rustig kijken en als ze merken dat je interesse of vragen hebt, dan staan ze je heel beleefd te woord. Je moet er echter niet laten blijken dat je een echte "holl

Hans,

Ik heb het juist heel anders ervaren. Hier in Nederland wordxt je gelijk door zo'n "stropdas" aangesproken en die pipo blijft maar tegen je aan lullen. In Duitsland is het juist precis omgekeerd. Ze laten je eerst rustig kijken en als ze merken dat je interesse of vragen hebt, dan staan ze je heel beleefd te woord. Je moet er echter niet laten blijken dat je een echte "holl

Nah, een toelichting is eigenlijk niet nodig als je de aard van het nederlandse "beestje" naast de aard van het duitse "beestje" legt, want dan kun je het echt zelf wel bedenken ;)

Ik ken het duitse beestje helemaal niet en het "Ollandse" een beetje vandaar mn vraagje

Ondertussen heb je toch al een duidelijke uitleg gegeven.

Mijn ervaring op de VAD was dat er toch echt wel onbeschofte mensen rondliepen

Dat komt een stand binnen, roept gelijk dat de muziek kut is enz enz

Beleefdheid ver zoek soms

Gr

Stef

Stef,

Je hebt helemaal gelijk. De verloedering van de beleefdheid in Nederland moet allemaal maar goed gevonden worden en wordt goed gepraat onder de noemers "tolerantie" en "vrijheid van meningsuiting". Goed fatsoen is er bij velen helaas niet meer bij. Dat is bij Duitsers en Belgen echt wel beter gesteld.

Zie "d'n 'ollander op vakantie". Die laat ook duidelijk merken dat hij aanwezig is (hij zou wel eens niet opgemerkt kunnen worden :blink: ), denkende dat hij toch wel heel populair gevonden wordt. Die persoon heeft echter niet in de gaten dat hij flink in de gaten loopt en ze 'm liever kwijt dan rijk zijn. (Engelse jeugd op vakantie is ook zo).

We dwalen af. Ik heb me iig goed geamuseerd op die AAA-forumshow en alle dealers waren heel vriendelijk.

Stef,

Je hebt helemaal gelijk. De verloedering van de beleefdheied in Nederland moet allemaal maar goed gevonden worden en wordt goed gepraat onder de noemers "tolerantie" en "vrijheid van meningsuiting". Goed fatsoen is er bij velen helaas niet meer bij. Dat is bij Duitsers en Belgen echt wel beter gesteld.

Zie "d'n 'ollander op vakantie". Die laat ook duidelijk merken dat hij aanwezig is (hij zou wel eens niet opgemerkt kunnen worden :blink: ), denkende dat hij toch wel heel populair gevonden wordt. Die persoon heeft echter niet in de gaten dat hij flink in de gaten loopt en ze 'm liever kwijt dan rijk zijn. (Engelse jeugd op vakantie is ook zo).

We dwalen af. Ik heb me iig goed geamuseerd op die AAA-forumshow en alle dealers waren heel vriendelijk.

Herkenbaar verhaal. Vooral op de VAD-show, maar ook tijdens andere shows in Nederland, erger ik me soms groen en geel aan de ongezouten kritiek die sommigen tegen elkaar menen te moeten spuien. Liefst in de directe nabijheid van de importeur of dealer.

Geef dan tenminste ook aan waarom iets je niet bevalt, maar dan wordt het ineens een stuk moeilijker. Ik heb trouwens toch al heel vaak de indruk dat in Nederland vooral shows worden bezocht om setjes af te kraken en 's avonds met een goed gevoel thuis te komen omdat de eigen set v

Stef,

Ik moet dit even nuanceren. Als ik in Azi

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...