Jump to content

Blue Amp Surzur

symfo
 Share

Recommended Posts

Ik weet niet of het hier mag, maar bij deze wilde Ik laten weten dat Ik, door gezondheids redenen, mijn Surzur op Hifi.nl te koop heb gezet.

Mijn speakers heb ik afgelopen zaterdag al verkocht.

Alles gaat er, op de draaitafel na, uit om even wat andere dingen te gaan doen. Het is allemaal niet zo erg als het lijkt maar toch. Eerst wat andere leuke dingen en in de toekomst weer wat op kleinere schaal opbouwen.

Aangezien het Blue Amp verhaal in Nederland toch maar even hier begonnen is wilde ik het toch ook even hier melden.

Mvg Rob

...bij deze wilde Ik laten weten dat Ik, door gezondheids redenen, mijn Surzur op Hifi.nl te koop heb gezet.

Aangezien het Blue Amp verhaal in Nederland toch maar even hier begonnen is wilde ik het toch ook even hier melden...

Hallo Symfo,

Erg spijtig dat je in omstandigheden bent gekomen die je dwingen je audio-hobby op te geven :(

Dankzij jouw initiatief speel ik inmiddels ook met een Surzur. De kleine BlueAmp is bijzonder en doet het erg goed in mijn set B)

Veel sterkte de komende tijd, en hopelijk pak je de draad snel weer op :)

Met vriendelijke groet,

BellaVista

Wat uitermate jammer om te horen! Bij Henk heb ik de Surzur leren kennen als een droom-pre... Kan je deze echt niet bij de draaitafel houden terwijl je de rest aanbied? Zou zo zonde zijn, degene die ons met BlueAmp heeft geintroduceerd/geinfecteerd moet hem zelf afstaan...

In ieder geval sterkte toegewenst. Zo'n beslissing zal best weloverwogen zijn...

Gr,

Merijn

Hoi Symfo,

Bij deze wil ik je een heel veel beterschap toewensen. Vind het schandalig dat in Nederland iemand vanwege gezondheidsredenen met zijn hoppy wordt gedwongen te stoppen.

Het allerbeste Symfo en we hopen je lang Hear op het forum te hebben.

Guest Kraus vonBentinck
Vind het schandalig dat in Nederland iemand vanwege gezondheidsredenen met zijn hoppy wordt gedwongen te stoppen.

Jij trekt wel heel vergaande conclusies uit toch vrij summiere mededelingen. Draaf je niet een beetje door?

Symfo, beterschap toegewenst. Intrigerend is je eerste bericht wel.

Dank U allemaal. :rolleyes:

Ik ben vorige maand van het ene op het andere moment even met de neus op de feiten gedrukt.

Nooit geen last, veel sporten, niet veel drinken (helaas wel roken :angry: ). Wel 2 dagen voor mijn vakantie tijdens partijtje tennis BAM!!!!

Gillende sirene's, catheters, balonnetjes, slangetjes en stents.

Alles is nu weer redelijk nu maar wil toch even wat andere dingen gaan doen. Vandaar de verkoop.

Het is dus zeker niet zo dat ik gedwongen word te stoppen met de hobby maar even andere prioriteiten wil stellen.

Nu weer revalideren en daarna proberen weer te gaan werken.

Volgens de cardio komt alles weer goed dus positief ben ik wel. :D

In de toekomst ga ik op, denk ik wel op wat kleinere schaal, gewoon weer verder met de hobby.

MVG Rob

Guest Kraus vonBentinck

Zo, heavy. Van de zonnige zijde bezien: het is nu "slechts" een waarschuwing waarvoor je wel dankbaar mag zijn. Het kan ook doodsoorzaak zijn en dan ben je toch helemaal uitgepraat. :ph34r:

Tenminste, ik vermoed dat je fikse hartklachten bedoelt en geen herseninfarct oid.

Hoe dan ook, ik wens je 100% herstel en van het roken ben je nu waarschijnlijk ook af :rolleyes: Mij stemt het niet-meer-roken tot intense tevredenheid.

Edit:

gooi je het roer niet al te dramatisch om? Je hebt aan die Blue Amp en alles wat daar mee samen hing toch een ongelooflijk plezier beleefd. Of niet, dan? Wat prijs betreft moet je bij verkoop toch behoorlijk inleveren, het geeft allemaal stress en "terug" gaan kost straks een smak geld. Als je de draaitafel houdt dan is de die Blue Amp daarvoor een reden te meer. Zonder die phono is de draaitafel ineens een stuk minder leuk, hoor. Echt waar. Gaat die mooie trap de deur uit voor een slap prijsje dan gaat je dat immers ook "zeer aan het hart" - die uitdrukkingen zijn er niet zo maar!. Het is niet het moment voor al te radicale beslissingen. Kalmpjes aan revalideert het best.

Hai Symfo,

Ik denk dat je even van de schrik moet bekomen voordat je grote beslissingen neemt. Dat geldt voor je installatie maar ook voor andere zaken. Dus wacht maar even tenzij je het geld echt heel nodig hebt. Daarbij levert de set ook veel boodnodige ontspanning op.

Heel harte beterschap.

Ik kan me goed voorstellen dat je flink geschrokken bent en je even andere prioriteiten wilt stellen. Aan de andere kant kan je set je wel de nodige ontspanning geven, maar ik ga ervan uit dat je een weloverwogen beslissing neemt.

Beterschap en succes met de verkoop van de mooie phonotrap!

Tjonge Rob,

Dat is super goed afgelopen, blij dat je hier nog kunt posten, vandaag nog Rolf aan de telefoon gehad, hij wist het al.

Tja tennissen moet je blijkbaar niet teveel doen.

Wat betreft de verkoop van de Blue Amp Sur Zur daar zul je wel heel goed over nagedacht hebben , maar misschien moet je er nog wat langer over nadenken, want dezelfde kwaliteit is niet erg gemakkelijk haalbaar.

Zelf zou ik hem niet verkopen, maar het kan zijn dat ik er te gemakkelijk over denk.

Sterkte de aankomende tijd en tot ziens.

MvG,

Henk

Ik weet niet of het hier mag, maar bij deze wilde Ik laten weten dat Ik, door gezondheids redenen, mijn Surzur op Hifi.nl te koop heb gezet.

Mijn speakers heb ik afgelopen zaterdag al verkocht.

Alles gaat er, op de draaitafel na, uit om even wat andere dingen te gaan doen. Het is allemaal niet zo erg als het lijkt maar toch. Eerst wat andere leuke dingen en in de toekomst weer wat op kleinere schaal opbouwen.

Aangezien het Blue Amp verhaal in Nederland toch maar even hier begonnen is wilde ik het toch ook even hier melden.

Mvg Rob

Goed om te horen dat het weer wat beter gaat, en dat het ook beter gaat worden.

Om heel eerlijk te zijn zou ik jouw phono amp wel een keer willen horen in mijn set. De kans dat ik de phono amp ga kopen is op dit moment gering maar ik ben wel erg nieuwschierig waar zo'n top phono amp toe is staat is. Op dit moment gebruik ik de phono amp van mijn geintegreerde versterker.

Symfo, beterschap gewenst. Ik zou, als ik jou was, de hobby gewoon even op een laag pitje zetten en je kostbare en mooie spulletjes gewoon houden. Terugkopen is altijd duurder. Tenzij je het geld nodig hebt natuurlijk.

I agree ... !

Heb je de centjes niet nodig ... doof dan je muzieke vlam eventjes

Veel beterschap

Gr

Stef

Symfo, beterschap gewenst. Ik zou, als ik jou was, de hobby gewoon even op een laag pitje zetten en je kostbare en mooie spulletjes gewoon houden. Terugkopen is altijd duurder. Tenzij je het geld nodig hebt natuurlijk.

I agree ... !

Heb je de centjes niet nodig ... doof dan je muzieke vlam eventjes

Veel beterschap

Gr

Stef

Ook ik onderschrijf bovenstaande van harte. Een dergelijke gebeurtenis relativeert veel, en al helemaal materi

Gillende sirene's, catheters, balonnetjes, slangetjes en stents.

Kerel wat zul je geschrokken zijn.

We hebben hetzelfde met mijn vader meegemaakt een aantal jaren geleden en vooral zo'n stent is een verrekt mooi ding maar dat zul je wel weten.

Ik wil eigenlijk zeggen dat ik er het volste vertrouwen in heb dat het weer goed komt, m'n pa is 73 en heeft die stent al een jaar of 5, gaat hartstikke goed.

Het belangrijkste is dat het je "niet tussen de oren gaat zitten". Klinkt simpel, weet ik, maar probeer je niet door angst te laten leiden.

Heel veel sterkte, ook voor je naasten.

Heren...nogmaals dank voor het medeleven. :rolleyes:

Ik heb de advertentie laten vervallen. Heel de week over nagedacht.

Ik laat de surzur staan. Ik moet inderdaad in de toekomst weer veel geld uitgeven voor iets wat te vergelijken is.

Dus voorlopig pas op de plaats en dit draadje maar sluiten.

Groet: symfo

Heel verstandig Symfo.

Ik heb helaas ervaring met het wegdoen van de audioapparatuur (inclusief de software verzameling), door ziekte (zware burnout met hartklachten als gevolg daarvan), en heb nog steeds spijt als haren op mijn hoofd dat ik dat gedaan heb toen. :angry:

Nogmaals sterkte de aankomende tijd.

Mvg. Miracle

Guest Kraus vonBentinck
Heren...nogmaals dank voor het medeleven. :rolleyes:

Ik heb de advertentie laten vervallen. Heel de week over nagedacht.

Ik laat de surzur staan. Ik moet inderdaad in de toekomst weer veel geld uitgeven voor iets wat te vergelijken is.

Dus voorlopig pas op de plaats en dit draadje maar sluiten.

Groet: symfo

Hoi Symfo,

Gewoon het bewijs dat je al weer aan de beterende hand bent. Even staat de wereld volkomen op zijn kop maar uiteindelijk laat je het achter je. Fysiek (niet wat het roken betreft de draad weer opvatten, hoor) netjes doen wat de dokter zegt maar mentaal moet je het toch grotendeels zelf doen. En vooral dat laatste is een echte krachttoer maar uiterst lonend als je die volbrengt. Er komt een tijd (hopelijk snel, maar wonderen bestaan niet) dat je er net zo min aan denkt als voordat je pardoes in de lappenmand belandde. En dan draai je gewoon weer je plaatje. Met de surzur. Loslaten, dat is vaak de kunst.