Jump to content

netsnoeren

festivalbeast
 Share

Recommended Posts

ik wil mijn standaard netsnoeren vervangen.nu is mijn vraag op mijn sony ja 333 es minidiscspeler zit een vast netsnoer. nu is het zo dat bij een kopie van cd naar md natuurlijk wat kwaliteit word in geleverd maar word het verschil met hoogwaardige netsnoeren nog groter omdat de md deck nog met een gewone 'dropveter' speelt ? confused.gif

Dan antwoord ik toch maar een keer (ik zie ook niet elke nieuwe post voorbij komen) :)

Ik heb een keer voor iemand op al z'n Sony apparatuur een 'lapp' netsnoer gemonteerd, dat is een normaal netsnoer met afscherming.

Er was weinig verschil hoorbaar bij low power apparatuur als een cassettedeck en datrecorder, maar deze netsnoeren hebben dan ook niet mijn voorkeur.

Een ge

Geplaatst door Sebastiaan de vries:

Ja andre, met dat gepruts van jullie gaat dat los zitten. Daar zijn hele mooie wartels als terkontlasting voor. En wanneer je goed soldeerd, met het juiste vermogen achter je (weller) bout. kan dat heel goed.

Andre...andre toch :)

Groeten,

Bas

Ik zie hem al zitten, zo'n vette grijze wartel aan de achterkant eek.gif

Henno's netsnoeren zijn ERG dik, de draaddiameter is 2x4mm2 per fase, soldeer dat maar eens netjes op zo'n iel printje...

Dan even over dat kopi

dank je voor de reactie andre. de netsnoeren van henno laat ik binnenkort op proef komen en ja van die md deck moet ik nog even bekijken. trouwens jij had het over ' jou sony spullen ' kijk eens op mijn profiel dan denk ik dat we een leuke overeenkomst hebben !! cool.gif

Beste Andre,

Ok was een beetje flauw van mij, maar het is wel mogelijk. Ideaal is natuurlijk een eurochassis te plaatsen. Als je geen ponds machine hebt. Dan kun je het beste langs de getekende lijn allemaal kleine gaatjes boren. het stukje metaal er voorzichtig uit frikken. dan gladvijlen, en er een eurochassis in plaatsen.

Een neutrik Powercon is ook heel fraai!.

Groeten,

Bas

Geplaatst door festivalbeast:

dank je voor de reactie andre. de netsnoeren van henno laat ik binnenkort op proef komen en ja van die md deck moet ik nog even bekijken. trouwens jij had het over ' jou sony spullen ' kijk eens op mijn profiel dan denk ik dat we een leuke overeenkomst hebben !! cool.gif

Dat valt wel tegen denk ik, die Sony apparatuur was van iemand anders, die had zelf 'lapp' netsnoeren gekocht en ik heb ze gemonteerd.

Andr

hoi andre laat ze maar lekker zeuren over northstar ik vind het een wereldsound ! bij het uitzoeken van mijn set heb ik veel duurdere spelers gehoord die het af moesten leggen t.o.v de m192 dac en loop werk. en trouwens ik kreeg er wel een netsnoer bij geleverd wel een stuk dikker dan een drop veter, maar ik ben ook erg benieuwd hoe hij gaat klinken met de xtc snoeren van henno. gr.henk NORTHSTAR RULES !!!!!!! :D

Geplaatst door Kermit:

Uhhh Even voor de duidelijkheid: niet wij zeuren over de North Star, integendeel. Wij zeggen er nooit iets over...

Nee we zouden niet durven, wij kennen dat ding helemaal niet eens.

:D

Geplaatst door festivalbeast:

ga hem voor de grap eens beluisteren bij je dealer en dan weet je waarom ik roep NORTHSTAR RULES!!!!!!!!!!!!!!! oke nu word het flauw ik zal niet meer zeggen dat northstar heel erg goed is

Nee, ik zeg het ook niet meer, in deze review wordt er ook erg weinig over gezegd :D

Lijkt me leuk om die 'dikkere' netsnoeren eens met de xtc te vergelijken btw cool.gif

Andr

Geplaatst door Ome Henk:

Gaat het hier over netsnoeren confused.gif Of over die ceedee-speler met ingebouwde spatialsound confused.gif

Is spatial sound wat jij niet uit je Sphinx haalt confused.gif

Bij mij komt er geen spatial sound uit iig, wel een realistische afbeelding cool.gif

Maar dat heb ik al eens ergens geroepen :)

Bij Jitze kon ik het beeld mooi vergelijken met zijn draaitafel, er was niets extra groots ofzo te bekennen t.o.v. elkaar.

Andr