buizenbart Posted 10 oktober 2009 Report Share Posted 10 oktober 2009 .....................(dan kan ik er mee zwaaien als ik enge langharige kerels tegenkom ) . .....ben ik blij dat die versterker in het rek stond, en niet in een schoudertas zat toen ik bij jou ben geweest. goed lezen he .............................................................alhoewel Ik vraag me wederom af of ik me nou aangesproken moet voelen of niet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 11 oktober 2009 Author Report Share Posted 11 oktober 2009 Vandaar dat ik erg benieuwd ben hoe die zich houden t.o.v. buizen en transistors (kl a + a-b ). Kom gerust eens hier luisteren Hans. De MF Tri-Vista heeft een appart gevoede klasse A (Raytheon 5703WB) buizen voorversterker met 2 ook appart gevoede mono transistor eindversterkers in zich. Het lijkt een ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 14 oktober 2009 Report Share Posted 14 oktober 2009 dat jullie kunnen zeuren over buizen versterkers , een fatsoenlijk laag komt er niet uit en zet je een single ended harder dat loop die al vast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 14 oktober 2009 Report Share Posted 14 oktober 2009 dat jullie kunnen zeuren over buizen versterkers ,een fatsoenlijk laag komt er niet uit en zet je een single ended harder dat loop die al vast Je moet ook iets verder luisteren als dan bij de GAMMA. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 14 oktober 2009 Report Share Posted 14 oktober 2009 mensen een beetje wakker worden wie gaat nou zeuren over een spectral versterkers een hypex doet het ook al goed, bespaar je het geld en die dure zaken willen je gewoon lekker financieel om de oren slaan er is veel blabla Gewoon boere verstand gebruiken ,zelf thuis uitproberen en niet in een audio winkel ,want de akoestiek is niet het zelfde en de installatie is meestal ook niet het zelfde en ook misschien de oren zijn niet ....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 14 oktober 2009 Report Share Posted 14 oktober 2009 Dat je ons niet gewoon een home cinemaset aanraad!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 14 oktober 2009 Report Share Posted 14 oktober 2009 noem mij eens de voordelen van een buizen versterker , wat die wel aan kan ze zeggen buis dit en buis dat, maar daar zit ook nog een uitgang trafo in, maar een hele goede ben ik in de afgelopen dertig jaar niet tegen gekomen of de bas is niet goed of het hoog loop vast of klinkt schril het allemaal zo opgepept Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 14 oktober 2009 Report Share Posted 14 oktober 2009 noem mij eens de voordelen van een buizen versterker , wat die wel aan kan ze zeggen buis dit en buis dat, maar daar zit ook nog een uitgang trafo in, maar een hele goede ben ik in de afgelopen dertig jaar niet tegen gekomen of de bas is niet goed of het hoog loop vast of klinkt schril het allemaal zo opgepept en dat had allemaal enkel met de amp te maken en niet met akoestiek opstelling opname kabels? Gr stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 14 oktober 2009 Report Share Posted 14 oktober 2009 noem mij eens de voordelen van een buizen versterker , wat die wel aan kan ze zeggen buis dit en buis dat, maar daar zit ook nog een uitgang trafo in, maar een hele goede ben ik in de afgelopen dertig jaar niet tegen gekomen of de bas is niet goed of het hoog loop vast of klinkt schril het allemaal zo opgepept Dn heb je erg veel pech gehad of gewoon geen moeite gedaan. Mijn UGT's hebben van de door jou genoemde verschijnselen geen last, en er zijn er zeker nog betere. Tijd om je (voor)oordelen bij te stellen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 14 oktober 2009 Report Share Posted 14 oktober 2009 ik noem dat gewoon blabla volgen mij zit je bij een buizen sekte natuurlijk buis is het beste ,stop met die onzin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 14 oktober 2009 Report Share Posted 14 oktober 2009 dat jullie kunnen zeuren over buizen versterkers ,een fatsoenlijk laag komt er niet uit en zet je een single ended harder dat loop die al vast :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 14 oktober 2009 Report Share Posted 14 oktober 2009 ik noem dat gewoon blabla volgen mij zit je bij een buizen sekte natuurlijk buis is het beste ,stop met die onzin Goh wat goed van je om HEAR even vast te komen stellen wat goed is voor (en niet goed) de HEARDERS. Jij bent zeker een one mans sekte? Hebben mensen soms niet meer het recht om hun eigen keuzes te maken? En wanneer dat niet jou keuze is moeten zij daarom afgezeken worden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 14 oktober 2009 Report Share Posted 14 oktober 2009 ik noem dat gewoon blabla volgen mij zit je bij een buizen sekte natuurlijk buis is het beste ,stop met die onzin En jij bent duidelijk de nieuwste trol hear. Pleur toch op joh, betreurenswaardig persoon FYI ik heb nooit gezegd dat buis het beste is, hoogstens dat ik het mooi vind. En als we gaan zeiken doe ik het ook: wel eens van hoofdletters en punten gehoord? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 14 oktober 2009 Report Share Posted 14 oktober 2009 (edited) Wol, mogelijk heb je vaak een slechte match gehad.... Goed nieuws!, je kunt je nual inschrijven voor cursus buizentechniek in 2010. http://www.mennovanderveen.nl/nl/tube_inhoud.html Stevig laag en sprankelend hoog is g Edited 14 oktober 2009 by tubejack Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 14 oktober 2009 Report Share Posted 14 oktober 2009 Wol, mogelijk heb je vaak een slechte match gehad....Goed nieuws!, je kunt je nual inschrijven voor cursus buizentechniek in 2010. Het loopt aardig storm hoorde ik btw.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 14 oktober 2009 Report Share Posted 14 oktober 2009 Het loopt aardig storm hoorde ik btw.. Hartstikke leuk. Ik weet niet wanneer Menno met pensioen gaat, maar mensen grijp die kans! M.i. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 14 oktober 2009 Report Share Posted 14 oktober 2009 Wol, mogelijk heb je vaak een slechte match gehad....Goed nieuws!, je kunt je nual inschrijven voor cursus buizentechniek in 2010. http://www.mennovanderveen.nl/nl/tube_inhoud.html Stevig laag en sprankelend hoog is g Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 14 oktober 2009 Report Share Posted 14 oktober 2009 Het loopt aardig storm hoorde ik btw.. Hartstikke leuk. Ik weet niet wanneer Menno met pensioen gaat, maar mensen grijp die kans! Daar zeg je zoiets! Menno komt heel jeugdig over, maar de pensioengerechtigde leeftijd komt dichtbij.. Anderzijds heeft ie er zoveel lol in dat ik hem voorlopig niet zie stoppen M.i. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 14 oktober 2009 Report Share Posted 14 oktober 2009 Ik had graag van hem een antwoord gelezen op mijn vraag mbt akoestiek kabel enz ... Hij is nog aan het broeden op zn antwoord, een ei dat nooit zal uitkomen i guess Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 14 oktober 2009 Report Share Posted 14 oktober 2009 Ik had graag van hem een antwoord gelezen op mijn vraag mbt akoestiek kabel enz ...Hij is nog aan het broeden op zn antwoord, een ei dat nooit zal uitkomen i guess Gr Stef Damn right, dat soort figuren geeft nooit antwoord op vragen, die komen hear alleen maar om wat te roepen en mensen op stang te jagen, dan hebben ze hun kleinzielige lolletje weer gehad en verdwijnen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 14 oktober 2009 Report Share Posted 14 oktober 2009 Ik had graag van hem een antwoord gelezen op mijn vraag mbt akoestiek kabel enz ...Hij is nog aan het broeden op zn antwoord, een ei dat nooit zal uitkomen i guess Gr Stef Damn right, dat soort figuren geeft nooit antwoord op vragen, die komen hear alleen maar om wat te roepen en mensen op stang te jagen, dan hebben ze hun kleinzielige lolletje weer gehad en verdwijnen.. Sorry maar jullie/je bent wel snel aangebrand (is dat Nederlands??) of iets te lange tenen. Als iemand buizen niks vind is dat toch prima. De man gebruikte voldoende smileys om te laten zien dat je het niet allemaal zo serieus moet nemen. Zo las ik het tenminste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 14 oktober 2009 Report Share Posted 14 oktober 2009 Ik had graag van hem een antwoord gelezen op mijn vraag mbt akoestiek kabel enz ...Hij is nog aan het broeden op zn antwoord, een ei dat nooit zal uitkomen i guess Gr Stef Damn right, dat soort figuren geeft nooit antwoord op vragen, die komen hear alleen maar om wat te roepen en mensen op stang te jagen, dan hebben ze hun kleinzielige lolletje weer gehad en verdwijnen.. Sorry maar jullie/je bent wel snel aangebrand (is dat Nederlands??) of iets te lange tenen. Als iemand buizen niks vind is dat toch prima. De man gebruikte voldoende smileys om te laten zien dat je het niet allemaal zo serieus moet nemen. Zo las ik het tenminste. Ook al doe je het met smileys mordante, de manier van posten vind ik niet zo leuk. Spectral, duur of niet, breek je gelijk af + alle buizenversterkers, niet op een gefundeerde manier volgens mij. Stel je wedervragen over de context waarin hij die besluiten heeft genomen, tja dan zwijgt men in alle talen. Het is mij veel te populistisch gepost Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 14 oktober 2009 Report Share Posted 14 oktober 2009 Ik had graag van hem een antwoord gelezen op mijn vraag mbt akoestiek kabel enz ...Hij is nog aan het broeden op zn antwoord, een ei dat nooit zal uitkomen i guess Gr Stef Damn right, dat soort figuren geeft nooit antwoord op vragen, die komen hear alleen maar om wat te roepen en mensen op stang te jagen, dan hebben ze hun kleinzielige lolletje weer gehad en verdwijnen.. Sorry maar jullie/je bent wel snel aangebrand (is dat Nederlands??) of iets te lange tenen. Als iemand buizen niks vind is dat toch prima. De man gebruikte voldoende smileys om te laten zien dat je het niet allemaal zo serieus moet nemen. Zo las ik het tenminste. Ook al doe je het met smileys mordante, de manier van posten vind ik niet zo leuk. Spectral, duur of niet, breek je gelijk af + alle buizenversterkers, niet op een gefundeerde manier volgens mij. Stel je wedervragen over de context waarin hij die besluiten heeft genomen, tja dan zwijgt men in alle talen. Het is mij veel te populistisch gepost Gr Stef Ik betwijfel of het populistisch is om buizen versterkers af te kraken en of Spectral op te hemelen. De man geeft zijn mening, een mening hoeft niet gefundeerd te zijn. Zelf ben ik ook geen voorstander van (politiek) populisme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 14 oktober 2009 Report Share Posted 14 oktober 2009 En jij bent duidelijk de nieuwste trol hear. Pleur toch op joh, betreurenswaardig persoon Hallo, (dit hallo is niet voor Wol bedoeld; zie verder) Ook maar even off topic dan! Hebben jullie ooit gezien hoe een zekere Monty Roberts paarden opvoedt. Hij laat ze een poosje in een ronde omheining rennen en vervolgens gaat hij over tot negeren. Binnen de kortste keren is het beest zo mak als een lammetje en komt zeer onderdanig naar Monty toe. Hij (het paard) wil immers graag bij de groep horen. Dat heb je met dit soort trollen ook. Ze willen ook ergens bij horen; desnoods op een negatieve manier. Laat ze gewoon even rennen (posten dus) en negeer ze gewoon. Grote kans dat ze hun fatsoen gaan houden of verdwijnen. In beide gevallen: doel bereikt! Denk nou niet dat mensen anders reageren dan paarden; we zijn per slot van rekening allemaal levende wezens met veelal dezelfde trekjes. Ik denk dat M44 daar nog wel wat over kan zeggen. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 14 oktober 2009 Report Share Posted 14 oktober 2009 Ik ben g Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts