luistervink Posted 17 oktober 2009 Report Share Posted 17 oktober 2009 Heeft iemand ervaring met hdmi aansluitingen ik heb even een denon dvd a1 xv in huis gehad en deze verbonden met een van den hul hdmi kabel met mijn panasonic tv maar bij het afspelen van een dvd valt het beeld na een kortere of langere tijd uit ,via een scart kabel speelt hij gewoon door alles uitzetten hielp wel eens even ,de uitvoer van de speler is 1.1 nou schijnt het dat niet alle apperaten goed met elkaar overweg kunnen via hdmi . misschien heeft iemand de zelfde ervaring en eventueel een oplossing mvg Link to comment Share on other sites More sharing options...
remcojan Posted 17 oktober 2009 Report Share Posted 17 oktober 2009 Heeft iemand ervaring met hdmi aansluitingen ik heb even een denon dvd a1 xv in huis gehad en deze verbonden met een van den hul hdmi kabel met mijn panasonic tv maar bij het afspelen van een dvd valt het beeld na een kortere of langere tijd uit ,via een scart kabel speelt hij gewoon door alles uitzetten hielp wel eens even ,de uitvoer van de speler is 1.1 nou schijnt het dat niet alle apperaten goed met elkaar overweg kunnen via hdmi . misschien heeft iemand de zelfde ervaring en eventueel een oplossing mvg Heb je al een andere HDMI kabel geprobeerd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
luistervink Posted 19 oktober 2009 Author Report Share Posted 19 oktober 2009 Heeft iemand ervaring met hdmi aansluitingen ik heb even een denon dvd a1 xv in huis gehad en deze verbonden met een van den hul hdmi kabel met mijn panasonic tv maar bij het afspelen van een dvd valt het beeld na een kortere of langere tijd uit ,via een scart kabel speelt hij gewoon door alles uitzetten hielp wel eens even ,de uitvoer van de speler is 1.1 nou schijnt het dat niet alle apperaten goed met elkaar overweg kunnen via hdmi . misschien heeft iemand de zelfde ervaring en eventueel een oplossing mvg Heb je al een andere HDMI kabel geprobeerd? De speler heb ik niet meer in bezit maar hetzelf de probleem had de eigenaar met een andere kabel en tv hij is nu weg voor onderzoek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts