HPMD Posted 22 oktober 2009 Report Share Posted 22 oktober 2009 Hallo, Ik ben op zoek naar een koptelefoon om thuis te gebruiken in de woonkamer. Het moet een gesloten koptelefoon zijn, want ik wil niemand tot last zijn en ik wil de anderen ook niet horen als ik muziek luister. Nu heb ik de Technics RP-DJ 1200 gezien. Dat lijkt mij wel wat. Kent iemand deze koptelefoon? Algemeen: Professionele gesloten hoofdtelefoon, compact en stevig model die zeker tegen een stootje kan! Zeer goede geluidskwaliteit zonder veel vervorming, ook op hoge volumes. Met een frequentiebereik van 8Hz tot 30kHz geeft deze hoofdtelefoon mooie volle bassen en kristalheldere hoge tonen. Specificaties: - high-end, exclusief voor DJ monitoring - free-style monitoring met swing arm systeem - opvouwbaar design; makkelijk te vervoeren - zit comfortabel - maximum ingang capaciteit 1,500 mW - 24K gouden stereo plug - frequentie bereik 8Hz-30kHz - kleur: zwart HPMD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 22 oktober 2009 Report Share Posted 22 oktober 2009 Meer lijstjes http://www.headphone.com/headphones/closed.php AT lijkt me wel wat voor rond de $150 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts