Jump to content

Mega Platen&CD Beurs Jaarbeurs Utrecht 21 en 22 nov. 2009

Audiopaul
 Share

Recommended Posts

Dit jaar is er de 32e Mega Platen en CD Beurs in Utrecht op 21 en 22 november a.s.. In een, inmiddels al weer >>ver<< verleden, hebben we daar met een aantal forummers een gezellig dagje van gemaakt met aansluitend een etentje bij de Turk.

Mijn idee is om er dit jaar opnieuw een collectief uitje van te maken. Mijn voorkeur gaat uit naar de zondag, Sodejuu heeft er ook wel trek in ..

De aanmelders tot nu toe geven de voorkeur aan zondag, bij deze wordt het dus definitief zondag 22 november. De beurs duurt op zondag van 10:00 tot 17:00. Rekening houdend met reistijden stel ik voor om om 12:00 bij de ingang van de Jaarbeurs te verzamelen. Verdere afspraken over de invulling van de dag kunnen we bij de Jaarbeurs maken.

Ik heb inmiddels hetzelfde restaurant gereserveerd als in 2001, nl. het uitstekende Turkse restaurant Pammukale op de Mariaplaats. Dat ligt op loopafstand van Centraal Station en is om 17:30 gerereserveerd.

Deelnemers - Eten Ja/Nee

Sodejuu - Ja

Micracle - Ja

Audiofreak - Ja

Audiopaul+Netty - Ja

Arden+Glenn - Ja

Pioniertje - Ja

Leuk, we hebben al een clubje, wie volgt? :rolleyes: Ik heb al flink wat lp's op m'n verlanglijstje en daar zijn er vandaag nog een paar bijgekomen: Vitesse, Annie Lennox, Tosca en nog een paar.

Ik ga alvast kijken naar wat leuke, gezellige en betaalbare restaurantjes in de directe omgeving van de Jaarbeurs en NS-station/centrum en neem de reservering daarvan ook voor m'n rekening.

Goed plan, paul.

Ook ik heb vandaag 2 lp's op mijn verlanglijst erbij gezet. Vitesse en Frank Zappa.

maar welke nummer dat was van Frank Zappa, wat ik vandaag hoorde bij jou en welke lp dat was wil jij mij vast wel verklappen.

Ik vond die gitaarsolo erg goed en overtuigend.

Ja mooi h

Guest kikkervisje
.

BTW, ik heb geen lijst van software die ik nog wil hebben.

Heel erg verstandig! Voordat je het zelf in de gaten hebt werk je alleen je lijstje af en ontgaat je zeldzaam zwart goud. ;)

Goed plan, paul.

Ook ik heb vandaag 2 lp's op mijn verlanglijst erbij gezet. Vitesse en Frank Zappa.

maar welke nummer dat was van Frank Zappa, wat ik vandaag hoorde bij jou en welke lp dat was wil jij mij vast wel verklappen.

Ik vond die gitaarsolo erg goed en overtuigend.

Die van Vitesse heb ik drie maal,

Ik zie de naam Vitesse hear ineens vaak voorbij komen :huh:

Is dat niet zoiets als Toontje Lager?

Niet echt. Vitesse is meer een rockband en in de jaren '70 opgericht door drummer Herman van Boeijen. In het begin heeft Herman Brood er zelfs nog ingezeten. Erg succesvol is de band nooit geweest en de bezetting heeft ook nogal gewisseld. Volgens mij is er een paar jaar terug nog een soort reunie-concert geweest met de orospronkelijke leden.

Jammer, jammer, jammer : (

Dan kan kunnen wij niet omdat we een familiefeest hebben, anders waren we beslist mee gegaan, want ook de vorige keer was prachtig.

MvG,

Haudio

• Members

Wij gaan ook mee (als in Glenn en ik), geen kinderen dat weekend, dus het komt goed uit.

Zaterdag of zondag heeft geen voorkeur, wij passen ons wel aan. Wel op korte termijn graag duidelijkheid voor de desbetreffende dag, mijn agenda zit altijd vrij snel weer vol!

Oh, inclusief voedselbank maar...

BTW, die Herman van Boeijen drumsolo, kan iemand zich nog de eerste Veronica Rocknight herinneren? Aan het eind een duet (als je dat zo kan noemen met 4 bands) van de Golden Earing, Vitesse, Doe Maar en Normaal op 1 podium ook met een fantastische drumsolo waar ik erg stil van werd. Blijkt die knakker van Normaal net zo veel herrie te kunnen produceren op een kitje van 2 x niks terwijl de grote heren het met een kit van heb ik jou daar doen. Kreeg ineens nog meer respect voor die ''Boeren''.

Iemand van het laatste album (jawel, op vinyl) het nummer ''kruuspunt'' al gehoord? Kippenvel!

Wij gaan ook mee (als in Glenn en ik), geen kinderen dat weekend, dus het komt goed uit.

Zaterdag of zondag heeft geen voorkeur, wij passen ons wel aan. Wel op korte termijn graag duidelijkheid voor de desbetreffende dag, mijn agenda zit altijd vrij snel weer vol!

Oh, inclusief voedselbank maar...

De aanmeldingen tot nu toe geven de voorkeur aan de zondag, ik heb dus in de openingspost zondag 22 november als dag vastgesteld. Ook zal ik in de openingspost een tijdstip en ontmoetingsplek voorstellen. Gegevens over het restaurant volgen ook nog. zal ik jou, met je partner, in de lijst zetten?

Mooie verhalen B)

Ik weet nog niet of ik (zondag) ga, ik heb zaterdag een demo van mijn gitaarversterker voor Menno's Tube Society, wordt een beetje een vol weekend wellicht.

Joh, mijn zaterdag er voor zit ook al vol met een rit van zo'n 400 km op en neer via Roermond naar Muhlheim voor een Open Dag bij een audiofabrikant. Meld je nou gewoon aan, hoe meer zielen hoe meer vreugd! :D:rolleyes:

• Members
Dat van Normaal erbij was kan ik mij niet meer herrinneren overigens. Ik dacht dat het alleen Doe Maar, Vitesse en Golden Earring was. Was Normaal niet het jaar later in 1983 samen met 10CC.

Tjonge, je hebt nog gelijk ook! Spantouw Ballet was toen ook van de partij (en heel goed live als ik het me correct herinner :confused: ).

Ach, waar blijft de tijd, was dat 82? Ik wordt oud, echt oud...

Maar idd, we zijn dus van de partij!

Schop! :D Er mogen nog wel een paar aanmeldingen bij, wie gaan er ook gezellig mee? :rolleyes:

Ja, slechts 5 man + 2 aanhang van een forum met zoveel leden.....

Waar zitten die muziekliefhebbers? Of heeft Goodtube toch gelijk en is iedereen zonder Tentlabs speler geen muziekliefhebber? :rolleyes::huh::lol::lol:

Een gezellige dag uit, en ook nog heel veel muziek, waar voor iedereen wel wat tussen te vinden is.

Nee, ik ga niet. Ik heb al een cd.

Ongeveer 1300/1400 cd's, ongeveer 500 LP's en geen tijd genoeg ze allemaal te horen.

Dus nee, zo'n beurs is mij te link. Loop je daar rond, zie je ongetwijfeld wat, en moet je dat van jezelf weer aanschaffen. Thuisgekomen komt het op de stapel, of draai je het

Schop! :D Er mogen nog wel een paar aanmeldingen bij, wie gaan er ook gezellig mee? :rolleyes:

Misschien... (ik heb tenslotte een Tentlabs clock in m'n HK CD speler :rolleyes: ). wanneer ik mee ga, eet ik ook mee.

Ik weet dat voor a.s. woensdag.

Waar gaan we eten..?? Ik denk er n.l. aan om met de trein te komen.

Tenzij er mensen vanuit het zuiden willen meerijden, in dat geval pak ik wel de auto.

:)