Jump to content

Mega Platen&CD Beurs Jaarbeurs Utrecht 21 en 22 nov. 2009

Audiopaul
 Share

Recommended Posts

Schop! :D Er mogen nog wel een paar aanmeldingen bij, wie gaan er ook gezellig mee? :rolleyes:

Misschien... (ik heb tenslotte een Tentlabs clock in m'n HK CD speler :rolleyes: ). wanneer ik mee ga, eet ik ook mee.

Ik weet dat voor a.s. woensdag.

Waar gaan we eten..?? Ik denk er n.l. aan om met de trein te komen.

Tenzij er mensen vanuit het zuiden willen meerijden, in dat geval pak ik wel de auto.

:)

Ha Hans, leuk! Ik heb inmiddels hetzelfde restaurant gereserveerd als in 2001, nl. het uitstekende Turkse restaurant Pammukale op de Mariaplaats. Da's op loopafstand van CS.

Ik zou ook wel mee willen. Ga eens even overleggen en kom er snel op terug.

Ben er nooit geweest. Is er ook veel klassiek en Jazz in goede staat te koop?

Dan rijden we samen Hans v. L. ?

Tweedehands weet je nooit precies wat er ligt. De beurs schijnt zo groot te zijn dat ik mag verwachten dat er veel serieus aanbod is. Helaas schijnen de prijzen ook tamelijk stevig te zijn.

Wanneer ik ga, kunnen we uiteraard samen rijden.

Paul, hoe laat wil je gaan verzamelen? Het is zondag van 10-17uur. Ik ben echter niet van plan om er gelijk al om 10 uur daar te zijn. Ik heb Pioniertje gevraagd of hij mee wil en hij heeft absoluut interesse, maar ook hij vind de trein van half 9 in Roermond te vroeg.

Mochten jullie toch om 10 uur afspreken, dan sluiten wij later wel aan (ergens tussen 12 en 13u (dan kan ik ook minder geld uitgeven, want de badkamer is behoorlijk in de papieren gelopen :blink::o:(

Paul, hoe laat wil je gaan verzamelen? Het is zondag van 10-17uur. Ik ben echter niet van plan om er gelijk al om 10 uur daar te zijn. Ik heb Pioniertje gevraagd of hij mee wil en hij heeft absoluut interesse, maar ook hij vind de trein van half 9 in Roermond te vroeg.

Mochten jullie toch om 10 uur afspreken, dan sluiten wij later wel aan (ergens tussen 12 en 13u (dan kan ik ook minder geld uitgeven, want de badkamer is behoorlijk in de papieren gelopen :blink::o:(

Ik wilde eigenlijk voorstellen om om ca. 11:30 bij de ingang van de Jaarbeurs af te spreken, ietsjes later mag ook. Iemand daar een ander idee over? Ik blijf op zondag zelf ook liever iets langer liggen. :D

Schop! :D Er mogen nog wel een paar aanmeldingen bij, wie gaan er ook gezellig mee? :rolleyes:

Misschien... (ik heb tenslotte een Tentlabs clock in m'n HK CD speler :rolleyes: ). wanneer ik mee ga, eet ik ook mee.

Ik weet dat voor a.s. woensdag.

Waar gaan we eten..?? Ik denk er n.l. aan om met de trein te komen.

Tenzij er mensen vanuit het zuiden willen meerijden, in dat geval pak ik wel de auto.

Ik zie er toch maar vanaf... We hebben a.s. zondag n.l. een andere afspraak waar we nu moeilijk onderuit kunnen komen. Vorige week leek dat nog makkelijker. Zaterdag was misschien wel een optie geweest.

:(

Ik zie er toch maar vanaf... We hebben a.s. zondag n.l. een andere afspraak waar we nu moeilijk onderuit kunnen komen. Vorige week leek dat nog makkelijker. Zaterdag was misschien wel een optie geweest.

Jammer Hans, je mist nu een gezellig dagje en heerlijk eten. ;) Ik verwerk het in de lijst.

Jammer Hans, je mist nu een gezellig dagje en heerlijk eten. ;) Ik verwerk het in de lijst.

Dan kom ik ook niet..

Nee hoor , ik kom niet omdat ik beloofd had om samen met mijn vrouw een rondje te golfen. Was ik vergeten. Ook leuk, maar platenbeurs leuk me ook wel wat en zeker met deze club hearders.

Ik ga gezellig met Sodejuu mee (Roger) en wil ook graag kennismaken met een Turks restaurant.....

Ook aardig om een aantal gezichten achter de nicknames te leren kennen....al ben ik er al een paar tegen gekomen tijdens het socializen van Roger op de VAD-show.

Kortom: leuk!

Ik ga gezellig met Sodejuu mee (Roger) en wil ook graag kennismaken met een Turks restaurant.....

Ook aardig om een aantal gezichten achter de nicknames te leren kennen....al ben ik er al een paar tegen gekomen tijdens het socializen van Roger op de VAD-show.

Kortom: leuk!

Welkom en je staat erbij in de lijst. ;)

8 mensen is een leuk groepje, maar ik had er op een audioforum toch wel meer verwacht die allle afspraken af zouden zeggen voor een dag LP's en CD's snuffelen, met aansluitend gezellig eten bij de Turk.

.....of is dat het struikelblok? Wat de boer niet kent eet hij niet.... :huh::lol:

Ik ga zondagmiddag even bij C.A.C. audio langs, mag dat ook?

Om eindelijk die Ayre USB DAC te kunnen horen.

Veel plezier op de beurs gewenst, natuurlijk!

M :ph34r: rc

Da's ook mooi M :ph34r: rc. Zelfs met een gewone laptop eraan klinkt dat ding vreselijk goed.

Naar mijn mening moet je met een heel goede CD-speler (die vaak veel meer kost) komen om dat te verbeteren.

Lekker naast de deur ook. :P