Jump to content

Hoe houden jullie de boel schoon?

remcojan
 Share

Recommended Posts

Ik heb al mijn apparatuur in een kast met glazen schuifdeuren staan, maar ik moet de boel toch nog regelmatig afstoffen. Met name de platenspeler is wel lastig, je kunt immers niet zomaar een vaatdoek er overheen halen.

Hebben jullie nog tips hoe en waarmee je dit makkelijk stofvrij kunt maken zonder de boel de beschadigen?

Je zou het met een brandslang kunnen proberen, maar dat is niet aan te raden. :blink::P

Gewoon met een microvezeldoek afstoffen en eens in de zoveel tijd de hele handel uit elkaar halen en goed poetsen. Kun je gelijk ook de contacten onder handen nemen, want dat levert een behoorlijke winst op

100% viscose doekje

en water, heet water.

voor hardnekkige vlekken. kindervingers met chocopasta :mad2: bijv.

een mild sopje. neem dan vaak een zeep die ook ph neutraal/huidvriendelijk is.

de speakers. zelfde dan napoetsen met een lijnzaad olie met wat geheime ingredienten ;)

iik zit er wel aan tre denken of ik de textiel dome van mijn tweeter wellicht eens schoonmaak. die dingen zijn ook alweer bijna 30 jaar oud.

ik dacht uit elkaar halen en dan vanaf de achterkant met een zacht wattenstaafje schoonwrijven?

ik zit er wel aan tre denken of ik de textiel dome van mijn tweeter wellicht eens schoonmaak. die dingen zijn ook alweer bijna 30 jaar oud.

ik dacht uit elkaar halen en dan vanaf de achterkant met een zacht wattenstaafje schoonwrijven?

Gewoon, perslucht erop :rolleyes::D