remcojan Posted 17 november 2009 Report Share Posted 17 november 2009 Ik was pas op zolder aan het rommelen en in de archieven kwam ik wat oude hifi-tijdschriften tegen uit 1985/1986. Daarin stond een advertentie van de BeyerDynamic DT770 en DT990. Zijn de huidige modellen van BD nog steeds hetzelfde of houden ze alleen de naam hetzelfde? Uiterlijk lijken zo nog wel veel op elkaar. Audi levert tenslotte ook al jaren A4's terwijl de huidige totaal anders zijn dan de eerste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 17 november 2009 Report Share Posted 17 november 2009 Ik was pas op zolder aan het rommelen en in de archieven kwam ik wat oude hifi-tijdschriften tegen uit 1985/1986. Daarin stond een advertentie van de BeyerDynamic DT770 en DT990. Zijn de huidige modellen van BD nog steeds hetzelfde of houden ze alleen de naam hetzelfde? Uiterlijk lijken zo nog wel veel op elkaar. Ze houden het zelfde typenummer aan, 2005 is bij mijn weten de laatste update/vernieuwing geweest en dan heb je ook nog de Pro versies. De drivers in de oude, de 2005 en de pro zijn wel identiek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coincidence Posted 17 november 2009 Report Share Posted 17 november 2009 Ik gebruik al jaren een dt-990, volgens mijn herinnering gekocht in 1989. Het is een beetje een ouderwets model, maar geluidsmatig heb ik er niets op aan te merken. Als ik ooit een nieuwe koptelefoon nodig heb, koop ik weer een dt-990. Link to comment Share on other sites More sharing options...
performance Posted 17 november 2009 Report Share Posted 17 november 2009 Hi, Ik heb een DT880. Prima koptelefoon, maar net zoals bij de meeste het geval is, een ietwat overdreven hoog/midden hoog weergave. Ziet er inderdaad wat ouderwets uit maar de zit is verder ook prima. Robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts