Members Arden Posted 23 november 2009 Members Report Share Posted 23 november 2009 Beste allemaal, Door middel van deze animo check willen we eens zien of er op niet al te lange termijn weer eens een gezellige ouderwetse drukbezochte bijeenkomst kan worden georganiseerd. Dit vooral om: A ) weer eens kennis te maken met de mens achter de naam. B ) weer eens een leuk onderwerp de revue te laten passeren welke voor sommigen ook zeer leerzaam kunnen zijn. C ) weer eens een hobby georienteerd gezellig uitje voor de boeg te hebben met dito geinteresseerden. Vanwege de opmerkingen bij vorige bijeenkomsten betreffende de mindere akoestiek schoot ons een bijeenkomst van een jaar of 3-4 terug te binnen bij Hobo in Den Bosch. Druk bezocht, een interessant onderwerp, redelijk goede akoestiek en apparatuur alom om iets leuks neer te zetten. Om nu een dergelijke opzet opnieuw in het leven te roepen de volgende vragen mededelingen: *Heeft men moeite bij een dergelijk gebeuren in een audio winkel? Leiden zouden wij kunnen organiseren, Uden zal ook geen probleem zijn, uiteraard met de regie in eigen HEAR hand. Locatie: Sense Of Music, Kanaalweg 48 te Leiden *Welk onderwerp kan er worden gekozen? De protractor en zijn gebruik, Streaming, kabelvergelijk en buizen versus torren zijn al genoemd. Onze voorkeur ligt bij de protractor, maar dit zal op een democratische manier uitgevogeld moeten worden. Onderwerp: Analoog versus Digitaal, tevens zal er door Miracle een demonstratie elementen inbouwen worden gegeven, zodat dit buiten een gezellige dag ook nog een leerzame dag zou kunnen worden! *Zijn hier genoeg geinteresseerde deelnemers voor? Een dergelijke onderneming opzetten voor slechts een handvol kan nog steeds zeer gezellig zijn, maar is ook minder zinvol, dit kan ook in een thuis situatie worden georganiseerd. Aanmelden kan via PB, Glenn heeft hiervoor speciaal een account aangemaakt PB Glenn Voorlopige aanmeldingen: Arden, Glenn, Miracle, Audiofreak, M44, Sodejuu, Ruud, Hansko, Mumsoft, Buizenbart, Mordante, Kappa7, Hans van Liempd, Ivan10(?), Gruiter, Henkes, Wol, AZH, Andro, Symfo, Jepe, Tubejack, Goodtube, Pioniertje... Aanmelders voor de knaagploeg: Volgens mij nog zo goed als iedereen buiten Mumsoft, Ivan10, AZH, Jepe, Goodtube, Symfo en Henkes. *Welke datum geniet de voorkeur? Niet te ver weg in de toekomst, februari, uiterlijk maart lijkt ons een goed moment. Datum: zondag 21 februari van 11.30 tot 17.00 Graag jullie input in deze zodat we een opzet kunnen gaan maken. Met vriendelijke groet, de (vooralsnog) zelfbenoemde nieuwe HEAR meeting organisatie (in de vorm van Arden, Glenn H., Ronald S. en A...) Aanwezige muziek op cd en LP: Paris Texas - Ry Cooder Vinyl: Arden CD: H.v. Liempd Slave to the Rhythm - Grace Jones Vinyl/CD: Arden Hope - Hugh Masekela Vinyl/CD: Arden Friedemann - diversen Vinyl/CD: Arden Alice in Chains - MTV Unplugged Vinyl/CD: Arden Paul Bley - Open to love Vinyl/CD: Hansko? Chicago symphony orkest - Solti Vinyl/CD: Hansko? Wordt vervolgd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 23 november 2009 Report Share Posted 23 november 2009 leuk innitiatief. hulde wat mij betreft ergens in januarie feb. geen probleem als dat in een winkel is. beide onderwerpen hebben mijn interesse echter niet ik beluister liever wat nieuwe producten of iets met allerhande kabel vergelijk. ik zou wel eens een goed buis en torrenbak achter elkaar willen horen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 23 november 2009 Report Share Posted 23 november 2009 Hey, Arden! Altijd leuk, zo'n dag. En complimenten dat je jezelf opwerpt als initiator. Onderwerp maakt me niet zoveel uit, er is alleen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 23 november 2009 Report Share Posted 23 november 2009 Als 't past, doe ik mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 23 november 2009 Author Members Report Share Posted 23 november 2009 Het zal sowieso een zondag worden (andere dagen gaan bij ons al niet en dan zitten we ook het eventuele winkelende publiek niet in de weg). Een kabelvergelijk blijft altijd erg moeilijk, maar als hier animo voor is... Buizen versus Torren is ook een optie, iemand een idee hoe we van dit Topic nog een poll kunnen maken? Nog een draadje openen maakt het gelijk weer onoverzichtelijk. We zetten het in ieder geval wel in de openingspost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 23 november 2009 Report Share Posted 23 november 2009 Je kan de eerste posting volgens mij aanpassen en er een poll aan toevoegen. Kies dan wel volledig bewerken. greetz, Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 23 november 2009 Author Members Report Share Posted 23 november 2009 Je kan de eerste posting volgens mij aanpassen en er een poll aan toevoegen. Kies dan wel volledig bewerken. greetz, Lestat Ok, ik zal het vanavond eens gaan proberen, nu weer even andere zaken aan mijn hoofd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 23 november 2009 Report Share Posted 23 november 2009 ook vinyl tov cd lijkt me leuk. of een dag kennis laten maken met elkaars muziek. waarom test jij je set met dat muziekstuk? wat spreekt je aan in dat stuk muziek? maar ik ben een muziekfreak en ik kan me voorstellen dat velen zullen zeggen "doe dat maar bij elkander thuis" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 23 november 2009 Report Share Posted 23 november 2009 Mij maakt niet uit wat er gebeurd, uiteraard binnen zekere grenzen , ik kom sowieso voor de gezelligheid. Protractor?? Ik zou niet weten wat ik daarmee aanmoet Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 23 november 2009 Report Share Posted 23 november 2009 Mij maakt niet uit wat er gebeurd, uiteraard binnen zekere grenzen , ik kom sowieso voor de gezelligheid.Protractor?? Ik zou niet weten wat ik daarmee aanmoet Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 23 november 2009 Report Share Posted 23 november 2009 je moet ze het gras ook niet van je brood laten eten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 23 november 2009 Author Members Report Share Posted 23 november 2009 Ik heb geprobeerd er een poll van te maken, ik geloof niet dat het dan nog overzichtelijk blijft. Ik zal vanavond een nieuw draadje opstarten als poll, dan kan deze daarna verwijderd worden... Edit, blijkbaar toch gelukt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 23 november 2009 Report Share Posted 23 november 2009 Uden is voor mij wel heel handig... Maar er is daar maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 23 november 2009 Report Share Posted 23 november 2009 Mij mag je alvast op de lijst zetten voor zo'n meating, tenzij het onderwerp streaming, of budgetsetjes is. Ik heb geen enkele moeite met een winkel als meatingruimte, en wanneer het eens een keer hier in het westen zou kunnen lijkt me helemaal niet verkeerd. Datum heb ik geen voorkeur voor als het op zondag is. Die kan ik altijd wel vrij houden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 23 november 2009 Report Share Posted 23 november 2009 vindt het onderwerp dat al eens eerder bediscussieerd werd nog steeds interessant "hoe ver kun je komen voor E1500.-". Zal zelf vrijwel zeker niet komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 23 november 2009 Report Share Posted 23 november 2009 Dat is idd ook interessant. Een puike set voor een budget van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 23 november 2009 Author Members Report Share Posted 23 november 2009 Phoeh! Voor ik hem nog 1 keer aanpas (waar ben ik weer aan begonnen), het wordt in ieder geval een zondag. W Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 23 november 2009 Report Share Posted 23 november 2009 Analoog vs digitaal lijkt me wel een leuk onderwerp. Kan zeker een behoorlijk aantal opnames inbrengen die ik zowel op lp als cd heb. Blijft natuurlijk appels met peren vergelijken, maar maakt niet uit als je maar stof tot nadenken/praten hebt. Misschien een leuk idee als een aantal mensen een eigen selectie presenteert. Wil ik wel doen en jazz als genre nemen, anderen nemen een andere muzieksoort. Op die manier komt er ook een beetje lijn in het programma. Buizen vs torren is ook wel aardig, maar dan speelt de speaker weer een erg belangrijke rol en met verschillende speakers wordt het geen echte vergelijking. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 23 november 2009 Report Share Posted 23 november 2009 Phoeh! Voor ik hem nog 1 keer aanpas (waar ben ik weer aan begonnen), het wordt in ieder geval een zondag. W Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 23 november 2009 Author Members Report Share Posted 23 november 2009 [...] Leiden is op zich helemaal geen probleem, we hebben in die hoek inderdaad nog nooit wat georganiseerd. Bovendien wanneer de winkeleigenaar al heeft aangegeven mee te willen werken is het wat mij betreft al geregeld. Is het w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 23 november 2009 Report Share Posted 23 november 2009 Maar wie zegt dat die standaard groep vervuild is op het moment van het vergelijk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 23 november 2009 Report Share Posted 23 november 2009 Nou als het in Leiden is kom ik zeker, ongeacht het programma. Lekker dichtbij. Miracle ken ik al, dus die hoef ik niet per se dan te zien, want het zou voor mij helemaal een feest zijn als streaming nu eens w Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 23 november 2009 Report Share Posted 23 november 2009 een winkel als meatingruimte Een slagerij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 23 november 2009 Report Share Posted 23 november 2009 En nu even serieus: ik vind de lokatie belangrijker dan het onderwerp, het mag idd wel eens in het westen gebeuren Ik wil dus graag komen als het in Leiden is... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 23 november 2009 Report Share Posted 23 november 2009 Balletje. Vergelijk eens verschillende concepten met elkaar, bv "less is more" vs "power and control" en luisteren met verschillende soorten muziek. Dus 2 complete sets die op basis van verschillende "filosofie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts