mordante Posted 23 november 2009 Report Share Posted 23 november 2009 Als het in Leiden is ben ik erbij. Indien het ergens anders is kom ik alleen als het mijn interesant lijkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 23 november 2009 Report Share Posted 23 november 2009 Leuk ik ben er bij! Datum maakt niet zo veel uit als het op een zondag is en de plaats is mij ook om het even. En wat we gaan doen, alles is leuk Dat het in een winkel ruimte wordt georganiseerd lijkt mij goed maar hou ook even rekening met parkeren ik weet niet of het in de binnenstad is maar als je daar de auto niet kwijt kan dan wordt het wel lastig denk ik. Groetjes George Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 23 november 2009 Report Share Posted 23 november 2009 Balletje. Vergelijk eens verschillende concepten met elkaar, bv "less is more" vs "power and control" en luisteren met verschillende soorten muziek. Dus 2 complete sets die op basis van verschillende "filosofie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 24 november 2009 Author Members Report Share Posted 24 november 2009 Voor als nog wordt er overweldigend voor Leiden gekozen, benieuwd of dat zo blijft. Parkeren zal daar geen probleem meer zijn, de nieuwe locatie ligt namelijk niet meer in hartje binnenstad, maar aan de Kanaalweg. Hier is parkeergelegenheid voldoende. Voor de Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 24 november 2009 Report Share Posted 24 november 2009 Balletje. Vergelijk eens verschillende concepten met elkaar, bv "less is more" vs "power and control" en luisteren met verschillende soorten muziek. Dus 2 complete sets die op basis van verschillende "filosofie Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 24 november 2009 Report Share Posted 24 november 2009 Balletje. Vergelijk eens verschillende concepten met elkaar, bv "less is more" vs "power and control" en luisteren met verschillende soorten muziek. Dus 2 complete sets die op basis van verschillende "filosofie Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 24 november 2009 Report Share Posted 24 november 2009 Eerste idee voor een datum: Zondag 21 februari 2010? Deze (voorlopige) datum zal ik ook in de openingspost plaatsen, ook voor het aanmelden zie de openingspost! 21 febr. is prima Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 24 november 2009 Report Share Posted 24 november 2009 21-2 lijkt me prima Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 24 november 2009 Author Members Report Share Posted 24 november 2009 Arden hoe is de Leidense winkel te bereiken met het openbaar vervoer? Pfff, geen idee! Kanaalweg 48 in Leiden, kun je dat opzoeken via zo'n openbaar vervoersite of zo? Wat betekent de optie Analoog versus digitaal nu? - CD versus LP? - Digitale versterking (Klasse-D) versus Analoge versterking (Klasse A)? Een set met een streaming apparaat gewoon om er bekend mee te worden, zeg ik geen nee tegen bijvoorbeeld van Linn, Naim etc. Lijkt me leuk. Voor ons houdt dat in LP versus CD (met dezelfde opname's). Om het vergelijkbaar te houden dan met een tafel/arm/element combi van dezelfde prijs als de CD speler en gebruik makend van een versterker met ingebouwde phonopre. Daar heb ik desnoods wel een leuke klasse A Luxman voor. Als het streaming wordt moet ik me nog even snel gaan inlezen, daar weet ik namelijk zo goed als niets van (heb er ook precies niets mee!)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 24 november 2009 Report Share Posted 24 november 2009 Over de protractor vond ik nog dit: http://en.wikipedia.org/wiki/Protractor Lijkt mij voldoende informatie... Aangezien een media/muziekserver een beter geluid geeft dan een cd-speler met dezelfde dac, en aangezien het je cd-verzameling opent op een manier die je niet voor mogelijk had gehouden, ben ik vorig jaar daarop overgestapt. Omdat ik nogal van klassiek houd heb ik rondgekeken welke machines hier iets voor boden, en geen van de Naim-, Linn-, of Cambridge-spelers leken daartoe ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 24 november 2009 Report Share Posted 24 november 2009 Streaming lijkt mij wel interestant zal alleen het bladeren door de CD kast missen. Soms vergeet je dat je CD's hebt en ik ben bang dat ik deze met een streaming oplossing nooit meer zal tegenkomen. Ook de prijs van €1900 is best hoog, zeg niet dat het te duur is maar het is niet goedkoper dan een CD speler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 24 november 2009 Report Share Posted 24 november 2009 Lijkt me leuk. Leiden is kwa locatie goed te doen. Gerald Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 24 november 2009 Report Share Posted 24 november 2009 Ik bedenk me dat Vingerhoeds op zondag niet mogelijk is. Er komen daar op zondagmiddag enkele honderen mensen veel bier drinken... En daar zijn wij als audioclub heel blij mee... anders was het nog maar de vraag of het caf Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 24 november 2009 Report Share Posted 24 november 2009 Streaming lijkt mij wel interestant zal alleen het bladeren door de CD kast missen. Soms vergeet je dat je CD's hebt en ik ben bang dat ik deze met een streaming oplossing nooit meer zal tegenkomen. Ook de prijs van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 24 november 2009 Report Share Posted 24 november 2009 I.m.h.o. een soort "wat de boer niet kent, dat lust hij niet". M rc .....of wat de boer al lang uitgeprobeerd heeft, maar toch niet lust. Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 24 november 2009 Author Members Report Share Posted 24 november 2009 I.m.h.o. een soort "wat de boer niet kent, dat lust hij niet". M rc Niet pers Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 24 november 2009 Report Share Posted 24 november 2009 Met bus 14 vanaf Leiden CS is het een kwartier lopen vanaf de halte Zijlsingel volgens OV9292. Er zou ook nog een bus 169 zijn met uitstaphalte Burggravenlaan dat is 9 minuten lopen. Vreemd genoeg geeft de website me deze optie niet aan. Het zal vast te maken hebben met de aansluitingen met bus/trein. Ach om een aantal mensen die op mijn route wonen naar Leiden de ellende met het openbaar vervoer te besparen kunnen er wel mensen met mij mee rijden als dat gewenst is. Het streaming gedoe hoeft voor mij ook niet hoor. Gewoon wat vinyl en een mooie set meer heb je niet nodig om te kunne genieten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 24 november 2009 Report Share Posted 24 november 2009 Arden hoe is de Leidense winkel te bereiken met het openbaar vervoer? Pfff, geen idee! Kanaalweg 48 in Leiden, kun je dat opzoeken via zo'n openbaar vervoersite of zo? Voor wie met de trein komen: Station Lammerschans is zowat om de hoek. Melchior Treublaan uitlopen. Linksaf de Kanaalweg op en je bent er haast al. Bij elkaar zo'n 500-600 meter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 24 november 2009 Report Share Posted 24 november 2009 Vanaf Leiden CS is de hele stad binnen 20 a 30 minuten te belopen. En best een leuke wandeling als je van oude grachtjes houdt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 25 november 2009 Report Share Posted 25 november 2009 Vanaf Leiden CS is de hele stad binnen 20 a 30 minuten te belopen. En best een leuke wandeling als je van oude grachtjes houdt. Neem vooral ook de Burcht op in je wandelroute ( Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 25 november 2009 Report Share Posted 25 november 2009 We kunnen natuurlijk ook beginnen met een mooie stadswandeling om een uurtje of 9. Ik heb eens mijn collega's van kantoor uitgenodigd voor een etentje, en vooraf een wandeling gemaakt langs de mooie plekjes. Ze keken hun ogen uit (als Amsterdammers). Leiden is een toeristisch geheim, en dat moet zo blijven, maar voor een paar hearders valt er wel een uitzondering te maken. (Miracle, het is Lammenschans) M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 25 november 2009 Report Share Posted 25 november 2009 We kunnen natuurlijk ook beginnen met een mooie stadswandeling om een uurtje of 9. Ik heb eens mijn collega's van kantoor uitgenodigd voor een etentje, en vooraf een wandeling gemaakt langs de mooie plekjes. Ze keken hun ogen uit (als Amsterdammers). Leiden is een toeristisch geheim, en dat moet zo blijven, maar voor een paar hearders valt er wel een uitzondering te maken. (Miracle, het is Lammenschans) M rc Ik ben niet tegen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 25 november 2009 Report Share Posted 25 november 2009 Zal pas in 2010 kunnen beslissen of ik al dan niet kan komen ... Het idee is mij zeer genegen Locatie maakt mij weinig uit, ik moet zowizo over Antwerpen Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 25 november 2009 Report Share Posted 25 november 2009 En naderhand eten bij Wo Ping (als ze nog bestaan)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 25 november 2009 Report Share Posted 25 november 2009 En naderhand eten bij Wo Ping (als ze nog bestaan)? Ha ja, bij Woo Ping! Hehe, dat riepen we altijd als we op weg naar college daar langs fietsten.. "WOOOOOO PHING!!" Betekent trouwens 'tevreden' Ja, Leiden ken ik wel, en de Diefsteeg helemaal, heb daar nog een tijd een vriendin gehad (waarmee ik dan ook bij Woo Ping ging eten ) Lekkel lekkel sambal baj! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts