Jump to content

Animo-check HEAR meeting 2010

Arden
 Share

Recommended Posts

gelijk met het slechte nieuws in huis vallen

the lady zit het gehele WE in Berlijn dus kan ik 21 feb zeer zeer jammer niet komen.

Kids kan ik niet alleen laten natuurlijk + gegeven auto ook

Sorry Marco, had heel heel graag naar je heardag gekomen !!

Ik laat je een 2e keer in de steek ...

Gr

Stef

• Members
Ik laat je een 2e keer in de steek ...

Het is je vergeven! Eens zal het ons lukken jou weer op wat voor activiteit dan ook tegen te komen...

@ iedereen: Het aantal deelnemers staat nu op 18, de ervaring leert dat er altijd nog wat afvallers en aanmelders bij komen, we zouden het totaal op 20 willen houden. Daar Ronald van S.o.M. er ook nog rondloopt zijn we dan met zijn 21-en, volgens mij is dat druk genoeg...

Ik ben er ook graag bij :)

Groet,

Azh

ik heb vrij gekregen die dag dus mij staat niks meer in de weg.

eten lijkt me ook wel een keer leuk.

kijken of ik met de trein ga komen of auto.

als ik met de auto ga kan ik wel iemand een lift geven. in de lijn tricht leiden. of ongeveer die lijn...

Jullie staan erbij! Officieel zijn we nu dus voorlopig met 20. Hebben we al een planning voor wie wel of niet na afloop willen gaan eten in de stad?

Ik kan op dit moment moeilijk zeggen of ik dan zeker mee ga eten, maar ga daar wel vanuit.

:)

Neem aan dat Hans van Liempd en ik samen rijden dan eet ik mee als Hans ook mee eet. Pas me dus aan.

Ik zal niet mee-eten, want mijn man is dan jarig.

Scheelt Miracle weer dat hij rekening moet houden met een vegetari

Ik eet niet mee.

Bij Sense of music hebben ze de PS Audio Perfect Wave DAC. Als iemand nog muziek heeft opgeslagen op 24 bit 192kHz, (niet SACD, dat speelt het apparaat nog niet wegens licenties, geloof ik) lijkt me dit een mooie optie voor een anoloog / digitaal vergelijk?

http://www.stereomojo.com/PS%20AUDIO%20PER...SPORTANDDAC.htm

Groet,

Azh

F****ck analoog (vrij naar Andromedadinges)

Ik voorzie een bittere strijd :rolleyes: in leiden

gr :angry: hj :D

Ach, denk je? Het is geen Cassius Clay in gevecht met Muhammad Ali... :blink:

Het zijn ongelijke grootheden, en het 'gevecht' wordt in elke huiskamer waar een behoorlijk platenspeler aanwezig is persoonlijk uitgevochten. Maar niet op de hear-meeting hoor. Daar zie je hooguit een ongelijke, maar amusante schermutseling.

Ik was de afgelopen drie jaar bezig met de vraag hoe het beste uit mijn cd's te persen. Het antwoord heb ik gevonden, maar niet door een zo duur mogelijke cd-speler met een zo mooi mogelijke dac te combineren. Dat levert uiteindelijk wel een mooi geluid, maar die gekke platenspeler is toch altijd weer mooier te krijgen. Ik denk dan aan Miracle die daar nu is aanbeland.

Het antwoord dat ik heb gevonden is hear al eens aan de orde geweest. Het zal niet gegeven worden op de hear-meeting, dus dat is verder off-topic. Het is ook alemaal persoonlijk zoals ik al zei.

Net zoals jouw f@#$%^k digital, want ik kan wel raden wat daar achter zit.

Groet,

M :ph34r: rc

ik f*ck helemaal niks

muziek is altijd mooi.

behalve in de supermarkt of op de groep waar ik werkzaam ben

• Members

Die Brasserie is ons prima, kaart zier er dito uit!

Als hier geen tegenwerpingen op komen ga ik dat aanpassen in de openingspost...

Even over het vergelijk, wat we voor luidsprekers en versterkers gaan gebruiken hebben we nog niet besloten, maar daar zijn zeer interresante opties mogelijk.

Zelf zit ik te denken richting een NAT buizen voorversterker met NAT buizenmonoblokken