andromedaaudiodesign Posted 9 januari 2010 Report Share Posted 9 januari 2010 NAT goed idee , heb ik nog nooit beluisterd. Enne ... een goede wandeling is goed voor de trek , zeker met dit weer gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 9 januari 2010 Report Share Posted 9 januari 2010 ???? NAT is een buizenmerk en luxman ook toch gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 9 januari 2010 Report Share Posted 9 januari 2010 Ik zou de voorkeur geven aan de NAT set, met een mooie phonopr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 9 januari 2010 Author Members Report Share Posted 9 januari 2010 Ik denk dat hij het voor het toetje bedoelde. En dan iets in de trant van... versus ... of zo (kan weer alleen maar zo'n lullig klein plaatje vinden van die NAT Generator mono's)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 9 januari 2010 Report Share Posted 9 januari 2010 En ik dacht dat het toetje de new AS turntable ging zijn ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 9 januari 2010 Author Members Report Share Posted 9 januari 2010 Ik heb helemaal nog geen toetje genoemd! Het was een interpretatie van het Ivan 10 dessert. Zelf had ik iets met de Strain Gauge (en sorry dat ik zeg, maar dat ding roert tot nog toe iedereen met tranen) in gedachten, dus een AS slagschip behoort dan ook tot de opties. Maar nogmaals, zo'n dag is op voorhand slechts gedeeltelijk in te plannen, je weet toch nooit precies hoe het gaat lopen. Daarbij, tuurlijk heb ik een voorkeur voor mijn eigen spullen, maar het blijft een HEAR dag dus niet alleen ik bepaal! Jullie zijn er ook nog... Een leuke dag, d Link to comment Share on other sites More sharing options...
symfo Posted 10 januari 2010 Report Share Posted 10 januari 2010 Als er nog plaats is ga Ik ook komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 10 januari 2010 Author Members Report Share Posted 10 januari 2010 Als er nog plaats is ga Ik ook komen. Je staat er bij! Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 11 januari 2010 Report Share Posted 11 januari 2010 Daarbij, tuurlijk heb ik een voorkeur voor mijn eigen spullen, Ik ook... Misschien zijn er deelnemers die hun spullen willen meebrengen. Vaak zijn die ingespeeld en soms op een hoog niveau gemodificeerd. Of is dit vloeken in de kerk...?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 11 januari 2010 Author Members Report Share Posted 11 januari 2010 Wat mij betreft geen gevloek hoor... Het zal alleen prijstechnisch moeten kloppen. Dus g Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 11 januari 2010 Report Share Posted 11 januari 2010 Daarbij, tuurlijk heb ik een voorkeur voor mijn eigen spullen, Ik ook... Misschien zijn er deelnemers die hun spullen willen meebrengen. Vaak zijn die ingespeeld en soms op een hoog niveau gemodificeerd. Of is dit vloeken in de kerk...?? Wat mij betreft is het bidden Ik zou het wel leuk vinden om mijn cd-speler mee te nemen, maar zoiets is bij een vorige meeting natuurlijk al door Jack gedaan. Bovendien is de speler nu nog een berg onderdelen op een plank, maar de meeting is in april toch? Wellicht zit er dan wel een afgewerkte kast omheen... Voor het geval ik daar nog onduidelijk over was, ik kom ook, en eet ook mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 11 januari 2010 Report Share Posted 11 januari 2010 De openingspost eens herlezen kan geen kwaad Bart ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 11 januari 2010 Report Share Posted 11 januari 2010 Wat mij betreft geen gevloek hoor... Het zal alleen prijstechnisch moeten kloppen. Dus g Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 11 januari 2010 Report Share Posted 11 januari 2010 Hebben we ook iets van een programma..?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 11 januari 2010 Report Share Posted 11 januari 2010 Locatie: Sense Of Music, Kanaalweg 48 te Leiden[/b] Onderwerp: Analoog versus Digitaal, tevens zal er door Miracle een demonstratie elementen inbouwen worden gegeven, zodat dit buiten een gezellige dag ook nog een leerzame dag zou kunnen worden! Aanmelden kan via PB, Glenn heeft hiervoor speciaal een account aangemaakt PB Glenn Voorlopige aanmeldingen: Arden, Glenn, Miracle, Audiofreak, Lestat, M44, Sodejuu, Ruud, Hansko, Mumsoft, Buizenbart, Mordante, Kappa7, Hans van Liempd, Ivan10(?), Gruiter, Henkes, Wol, AZH, Andro, Symfo... Aanmelders voor de knaagploeg: Volgens mij nog zo goed als iedereen buiten Mumsoft, Ivan10, AZH, Symfo en Henkes. Datum: zondag 21 februari van 11.30 tot 17.00 @ Hans, Zie hier het globale programma. staat gewoon in de openingspost. met groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 12 januari 2010 Report Share Posted 12 januari 2010 En sinds wanneer moet een hear meeting iets zinnigs opleveren? Dat heeft het nog nooit en die pretenties heeft het ook niet volgens mij. Het wordt gewoon een gezellige bende en als je echt iets zinnigs wil, dan wordt je gewoon lid van een serieuze audioclub. Het gaat mij inderdaad om een leuke bijeenkomst. Een serieuze audioclub, ken alleen de club van oost Brabant maar verder weet ik er geen. Over spullen mee nemen. Ik ben best bereid om bronnen en of versterkers mee te nemen indien daar behoeft aan is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 12 januari 2010 Report Share Posted 12 januari 2010 Het gaat mij inderdaad om een leuke bijeenkomst. Een serieuze audioclub, ken alleen de club van oost Brabant maar verder weet ik er geen. Offtopic mode aan Er is (was??) er ook een in Velsen. Maar ook in Midden Nederland en Limburg. Offtopic mode uit @ Audiofreak, Dit is natuurlijk wel heel globaal. Welke apparatuur, waarmee starten we, proberen we een lijn in de dag te krijgen... enz. Of laten we alles op z'n beloop..?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 12 januari 2010 Author Members Report Share Posted 12 januari 2010 Gedeeltelijk zal het zijn beloop wel hebben. De planning is voorlopig echter als volgt: Aanvang: 11.30. Beetje lullen, handjes schudden, bakkie koffie etc. Vergelijk: 12.00-13.00 Pauze: 13.00-13.15 Minicursus elementen inbouwen door Miracle: 13.15-14.15 Pauze: 14.15-14.30 Het Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 12 januari 2010 Report Share Posted 12 januari 2010 Ik heb niet zoveel hetzelfde. Bijna niets. Maar sinds kort wel 3 cd's van Michael Jackson die ik ook al op LP had. Off the Wall, Bad, Dangerous (als ik me niet vergis). Meenemen? M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 12 januari 2010 Report Share Posted 12 januari 2010 Ik denk dat een goedkope draaitafel met goedkope phonopre en goedkoop element moeilijk een CD speler of ander digitaal apparaat kan evenaren. Daar is de goedkoopste n.l. al van een heel aardig niveau. Bij draaitafels kost dat helaas wat meer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 12 januari 2010 Report Share Posted 12 januari 2010 Ik zou niet verder gaan dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 12 januari 2010 Report Share Posted 12 januari 2010 Ik zal ook eens kijken wat ik allemaal dubbel heb , eens kijken of ik het stof van mijn cds afkrijg , ik denk dat ik die binnenkort ook maar op internet zet . gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 12 januari 2010 Author Members Report Share Posted 12 januari 2010 Ik denk dat een goedkope draaitafel met goedkope phonopre en goedkoop element moeilijk een CD speler of ander digitaal apparaat kan evenaren. Daar is de goedkoopste n.l. al van een heel aardig niveau. Bij draaitafels kost dat helaas wat meer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 12 januari 2010 Report Share Posted 12 januari 2010 Ik vind de klasse van 4000,- het meest interessant. Ik So van Peter Gabriel mee nemen. Die heb ik op plaat en cd. Heb de site even bekeken maar de Final lijkt mij toch wat interessanter dan de Manfred. Groetjes George Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 12 januari 2010 Report Share Posted 12 januari 2010 Ik weet niet of iemand: toets tielemans "live" op cd heeft of flairck" live in amsterdam " ik heb ze op LP. Verder : simon and garfunkel en het live opgenomen album in central park op cd en lp en jean michel jarre "concerts in china " op cd en lp,.......tot zover gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts