Members Arden Posted 20 februari 2010 Author Members Report Share Posted 20 februari 2010 Neem maar mee! Voor degenen die een koffiezetter mee konden/wilden nemen, doe maar, liever 3 teveel als 1 te weing. Koffie, suiker, melk en bekertjes haal ik vanmiddag wel. Vanavond beginnen we maar eens met opbouwen, in ieder geval allemaal tot morgen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 20 februari 2010 Report Share Posted 20 februari 2010 Ik vond Children of sanchez nog op plaat en CD beide erg mooie opnamen en daarbij mooie muziek. De plaat zul je echter altijd herkennen door het heel lange en vrij zachte intro. daar hoor je echt wel wat krasjes. De digitaal liefhebber zullen daar wel over struikelen. Misschien dat een ander nummer van die plaat daarom beter is..?? Ik zal ze meebrengen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 20 februari 2010 Report Share Posted 20 februari 2010 Jammer.... Leiden is me te ver. Misschien een volgende keer. Groet, Andre Aansteller . Pioniertje (Heerlen), Wol (ook Zuid-Limburg) en ondegetekende (Roermond) gaan ook gewoon. Ik heb nog een mooie stereo microscoop staan (40x, 80x), met boven- en onderverlichting. Die kan wat mij betreft mee, voor hun die toch graag door zo'n ding naar een naaldje willen turen Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 20 februari 2010 Report Share Posted 20 februari 2010 Jammer.... Leiden is me te ver. Misschien een volgende keer. Groet, Andre Aansteller . Pioniertje (Heerlen), Wol (ook Zuid-Limburg) en ondergetekende (Roermond) gaan ook gewoon. ook Drenthe is vertegenwoordigd Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 20 februari 2010 Report Share Posted 20 februari 2010 Als mijn vrouw niet in Berlijn was, en ik de kindjes moeilijk kan alleen laten, kwam ik gewoon vanuit Gent ... Aan allen een heel fijne plezierige dag morgen Geniet van de muziek en elkaars gezelschap! Marco int bijzonder, fijn dat je dit toch weer allemaal wilt doen en op poten zetten Ik lees het wel volgende week Gr t Belgske Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 20 februari 2010 Report Share Posted 20 februari 2010 ach stef die kids laat je gewoon in de auto even wachten toch. wat is 5 uur met een nintendo ds op je schoot? ik neem een koffiezetter mee en koekjes ik heb ook nog wel een nummer dat ik eens aan de tand wil voelen. ik neem wel muziek me en zie wel of er tijd voor is Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 20 februari 2010 Report Share Posted 20 februari 2010 mits het allemaal nog wel doorgaat natuurlijk. de snelwegen gaan mischien dicht, de benzine stations op slot ........de verkeerslichten uitgezet..... we zijn immers in diepe diepe rauw(voet) jongens ,heren...ons kabinet is niet meer ze zagen door alle boompjes die tevergeefs werden opgezet het Bos niet meer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 20 februari 2010 Author Members Report Share Posted 20 februari 2010 Ach, tijd voor veranderingen moet je maar denken! Misschien wordt ons zo Bak Ellende tig bespaard? Tijd voor daadkracht en geen poppenkasten meer. Heeft die Bak Ellende zo onderhand niet het grootste aantal gevallen kabinetten op zijn naam? Blinkt hij toch nog ergens in uit... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 20 februari 2010 Author Members Report Share Posted 20 februari 2010 Weer ff on topic, ik ben de muziek voor morgen aan het opzoeken, ik kan mijn cd van Alice in Chains ''MTV unplugged'' niet vinden. Als iemand die mee wil nemen? De lp neem ik uiteraard wel mee. Voor de eventuele liefhebbers neem ik ook Faith no more - Angel Dust en Queens of the Stoneage - Songs for thr Deaf mee, muziek is er morgen in ieder geval plenty. Kraftwerk - Tour de France ook maar doen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 20 februari 2010 Report Share Posted 20 februari 2010 Kraftwerk - Tour de France ook maar doen? Toch niet de 2003 hoop ik Zo ja, breng ik de maxi wel mee (vers) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 20 februari 2010 Report Share Posted 20 februari 2010 Maar goed, het sneeuwt nu flink en ik hoop dat de treinen het halen morgen, want daar ben ik van afhankelijk. Of ik kom gewoon wat later binnen en vertrek weer op tijd. Maar de moed houden we er in: Lang leve de Hear-dag! Bericht uit Leiden: de zon schijnt, het dooit flink, nog geen spatje regen gevallen. Sneeuw? Wat is dat? Jij komt er vast wel. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 20 februari 2010 Report Share Posted 20 februari 2010 Voor het analoog/digitaal -vergelijk heb ik nog 2 heel mooie voorstellen: - Johnny Cash - If you could read my mind van het album American V: A hundred Highways (voor iedereen zeker duidelijk en een plezier om naar te beluisteren) Doen! Johnny Cash wordt uit de platenhoes gehaald en vindt zijn weg naar de VPI scout. If i could read your mind, zingt Johnny, nou het is eigenlijk niet echt zingen: je hoort een getergd iemand die met zijn laatste ademnood nog een ode wil brengen aan zijn geliefde. Wat een emotie! En ook: wat een kracht. Daarbij valt op dat het geluid ENORM loskomt van de luidsprekers en dat in alle richtingen. Ondanks dat de luidsprekers nog geen twee meter in de breedte van elkaar verwijderd staan lijkt het erop alsof ze dubbel zover van elkaar verwijderd staan. Niet alleen het breedtebeeld, ook de dieptewerking is verbluffend te noemen. Hier kan ik in ieder geval uren naar luisteren. We besluiten het verschil tussen langspeelplaat en cd te ervaren. Michel legt exact dezelfde opname op cd in de lade van de Jadis. Ondanks dat nu de muziek ook op hoog niveau wordt gedraaid is hier het gevoel dat je iets mist. Het is heel moeilijk te omschrijven daar in absolute zin de weergave hier ook op hoog niveau is. Maar toch Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 20 februari 2010 Report Share Posted 20 februari 2010 Queens of the Stoneage - Songs for thr Deaf mee, Op cd Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 20 februari 2010 Report Share Posted 20 februari 2010 Misschien wordt ons zo Bak Ellende tig bespaard? Tijd voor daadkracht en geen poppenkasten meer.Heeft die Bak Ellende zo onderhand niet het grootste aantal gevallen kabinetten op zijn naam? Blinkt hij toch nog ergens in uit... Ik mag het hopen, ik kan zijn smoel niet meer zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 20 februari 2010 Report Share Posted 20 februari 2010 Jammer.... Leiden is me te ver. Misschien een volgende keer. Groet, Andre Aansteller . Pioniertje (Heerlen), Wol (ook Zuid-Limburg) en ondegetekende (Roermond) gaan ook gewoon. Ik heb nog een mooie stereo microscoop staan (40x, 80x), met boven- en onderverlichting. Die kan wat mij betreft mee, voor hun die toch graag door zo'n ding naar een naaldje willen turen Heel mooi, dan laat ik die van mij thuis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 20 februari 2010 Report Share Posted 20 februari 2010 Jammer.... Leiden is me te ver. Misschien een volgende keer. Groet, Andre Aansteller . Pioniertje (Heerlen), Wol (ook Zuid-Limburg) en ondegetekende (Roermond) gaan ook gewoon. Ik heb nog een mooie stereo microscoop staan (40x, 80x), met boven- en onderverlichting. Die kan wat mij betreft mee, voor hun die toch graag door zo'n ding naar een naaldje willen turen Hoi Sodejuu doe ze de groeten van mij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkes Posted 20 februari 2010 Report Share Posted 20 februari 2010 Als mijn vrouw niet in Berlijn was, en ik de kindjes moeilijk kan alleen laten, kwam ik gewoon vanuit Gent ... Aan allen een heel fijne plezierige dag morgen Geniet van de muziek en elkaars gezelschap! Marco int bijzonder, fijn dat je dit toch weer allemaal wilt doen en op poten zetten Ik lees het wel volgende week Gr t Belgske Dankjewel stefk. gr henkes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 20 februari 2010 Report Share Posted 20 februari 2010 Weer ff on topic, ik ben de muziek voor morgen aan het opzoeken, ik kan mijn cd van Alice in Chains ''MTV unplugged'' niet vinden. Als iemand die mee wil nemen? De lp neem ik uiteraard wel mee. Hij zit al in de koffer. @Ivan: Vond je dit "kabinet" nog niet extreem links genoeg dan? SP en groenlinks gaan dit echt niet beter doen hoor, die zijn tegenwoordig zelfs rechtser dan het CDA. Nee, doe mij eindelijk maar weer eens een rechts kabinet. Ga de geschiedenis er maar eens opna welke kabinetten het land weer boven Jan hebben gekregen na een crisis, en welke kabinetten die crises veroorzaakt hebben, met hun sociale weggeef beleid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 20 februari 2010 Report Share Posted 20 februari 2010 Ik vertrek dadelijk naar een woest (verjaardags-)feest, en ik kijk met naar de aanvangstijd morgen. 11.30 ga ik zeker niet redden, ik hoop dat het nog een beetje de moeite is.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 20 februari 2010 Report Share Posted 20 februari 2010 Ik vertrek dadelijk naar een woest (verjaardags-)feest, en ik kijk met naar de aanvangstijd morgen. 11.30 ga ik zeker niet redden, ik hoop dat het nog een beetje de moeite is.. Morgenochtend een paar bruine boterhammen met gebakken spek en eieren, warme melk, gevolgd door een paar sterke bakken zwarte koffie. Ben je zo weer het heertje. Zal ook mijn ontbijt gaan worden. Ik word zo nog weer achter 2 Netniks SL1200 DT's verwacht, en daar ben ik ook echt niet binnen een paar uur weer weg. B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 20 februari 2010 Report Share Posted 20 februari 2010 Bij "nacht" een man bij "dag" een man! Was een van de gevleugelde uitspraken van mijn moeder. En verwachtte ons gewoon om 10:00 beneden W Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pioniertje Posted 20 februari 2010 Report Share Posted 20 februari 2010 Ik vertrek dadelijk naar een woest (verjaardags-)feest, en ik kijk met naar de aanvangstijd morgen. 11.30 ga ik zeker niet redden, ik hoop dat het nog een beetje de moeite is.. Morgenochtend een paar bruine boterhammen met gebakken spek en eieren, warme melk, gevolgd door een paar sterke bakken zwarte koffie. Ben je zo weer het heertje. Zal ook mijn ontbijt gaan worden. Ik word zo nog weer achter 2 Netniks SL1200 DT's verwacht, en daar ben ik ook echt niet binnen een paar uur weer weg. B) Spek en eieren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 20 februari 2010 Author Members Report Share Posted 20 februari 2010 Zo, de boel staat klaar voor morgen (nog een paar details betreffende een phonokabel op de juiste lengte, maar dat zie ik morgenvroeg wel)... Wat er nu staat: Een Luxman L-507u versterker waarop via een gebalanceerde Siltech een Luxman D-05 cd-speler. Als draaitafel een Acoustic-Signature Samba met Jelco arm en Soundsmith Aida element en een Sutherland Ph3D phonostage verbonden via een Purist interlink. Luidsprekers DSS monitoren via Cardas Quadlink. In de kleine ruimte staat een Acoustic Signature Manfred met Rega RB 250 arm waarmee onze grote vriend Miracle zij kunsten zal tonen bij het inbouwen van een Grado element. Op de Luxman set staat ook een Grande Reference voorzien van een Dynavector arm en Strain Gauge element aangesloten voor het eventuele toetje. Voor de catering, ik heb een kilo D.E. gehaald, filterzakjes , suiker en melk, nu dus die koffie zetters nog. Oh, en nog een spijtige in deze, vanwege problemen met oppas e.d. voor de kinderen zal onze gastvrouw er helaas niet bij zijn. Spijtig, maar niets aan te doen. Ik ga het die meiden niet weer aan doen om een hele dag mee te gaan, hoe netjes ze zich ook kunnen gedragen. Die hebben dus Glenn voor de hele dag geclaimd. Tot morgen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 20 februari 2010 Report Share Posted 20 februari 2010 Veel plezier morgen mannen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 21 februari 2010 Report Share Posted 21 februari 2010 Ik kan niet komen. De gezondheid wil niet meewerken vanochtend. Jammer. Shit, nu zit ik met 25 gevulde kano's opgescheept. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts