henkes Posted 21 februari 2010 Report Share Posted 21 februari 2010 @KT88 dankjewel @Ivan10 Dat is mooi klote ,jammer dat je niet kan,beterschap. gr henkes Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 21 februari 2010 Report Share Posted 21 februari 2010 Ik ben er helemaal klaar voor.... Ik vond nog enkele platen waarvan ik ook de CD heb, die heb ik dus ook maar ingepakt. Misschien kan Hansko de Jennifer Warnes Blue Raincoat meenemen. Ik heb daar n.l. een oude plaat en de CD van. Hansko de audiofiele persing. Altijd leuk om de verschillen eens te horen. Van Lou Reed's Transformer heb ik in twee persingen meegenomen. Kijken, of we het verschil kunnen horen...?? Tot Straks. (jammer Ivan, dat je er niet bij kunt zijn) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 21 februari 2010 Author Members Report Share Posted 21 februari 2010 Ik ben er helemaal klaar voor.... Ik vond nog enkele platen waarvan ik ook de CD heb, die heb ik dus ook maar ingepakt. Misschien kan Hansko de Jennifer Warnes Blue Raincoat meenemen. Ik heb daar n.l. een oude plaat en de CD van. Hansko de audiofiele persing. Altijd leuk om de verschillen eens te horen. Van Lou Reed's Transformer heb ik in twee persingen meegenomen. Kijken, of we het verschil kunnen horen...?? Tot Straks. Daar heb ik de originele persing nog van, die neem ik ook wel mee (inclusief tik in de eerste minuut). Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 21 februari 2010 Report Share Posted 21 februari 2010 jaaaa die tik is gaaf man Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 21 februari 2010 Report Share Posted 21 februari 2010 Ik kan niet komen. De gezondheid wil niet meewerken vanochtend. Jammer. Shit, nu zit ik met 25 gevulde kano's opgescheept. Tsss. Doet me denken aan de kroketten van meneer Sonnenberg. Niet misselijk worden hoor! M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 21 februari 2010 Report Share Posted 21 februari 2010 Doet me denken aan de kroketten van meneer Sonnenberg.Niet misselijk worden hoor! Je kent je klassiekers, Marc. Was ook niet van plan ze op de hear-dag zelf op te eten. Maar het liep anders... Ben benieuwd naar het verslag van andere forummers! Volgend jaar: streamer versus CD? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 21 februari 2010 Report Share Posted 21 februari 2010 Ik kan niet komen. De gezondheid wil niet meewerken vanochtend. Jammer. Shit, nu zit ik met 25 gevulde kano's opgescheept. Tsss. Doet me denken aan de kroketten van meneer Sonnenberg. Niet misselijk worden hoor! M rc Zat even te joetjoepen nav deze herinneren. Valt me weer op hoe weining geluidskwaliteit je soms nodig hebt om te genieten van sommige muziek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 22 februari 2010 Report Share Posted 22 februari 2010 Jammer dat er niet even een nieuw topic gemaakt is om de verslagen in te plaatsen.Nu is het straks lastig terug te vinden. Ik heb wat foto's gemaakt en zal die proberen vanavond te plaatsen. Maak een topic aan in reviews (met duidelijke omschrijving) met een link naar hier (waar de ervaringen starten), of vraag de mod de laatste postings te verplaatsen (topic af te splitsen). Persoonlijk vind ik het wel handig om de aanloop en afloop in 1 draadje te hebben staan. Door offtopic geneuzel wordt het soms wel wat lang, maar je kunt altijd in de openingspost ook een link naar de plaats waar de verslagen beginnen opnemen (door de ts te plaatsen natuurlijk). Lang leve de hyperlink, de essentie van het internet. Ben benieuwd naar de plaatjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Moderator3 Posted 22 februari 2010 Report Share Posted 22 februari 2010 Het is maar wat men wilt. Afsplitsen kan. Een link in de openingspost naar waar de verslagen beginnen kan ook. Het topic opschonen kan ook. Kortom het is wat jullie willen. Zeg het maar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 22 februari 2010 Report Share Posted 22 februari 2010 Laat Arden dat maar beslissen. Tis zijn topic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 22 februari 2010 Author Members Report Share Posted 22 februari 2010 Het is maar wat men wilt.Afsplitsen kan. Een link in de openingspost naar waar de verslagen beginnen kan ook. Het topic opschonen kan ook. Kortom het is wat jullie willen. Zeg het maar. Opschonen is niet nodig, het hele draadje is juist zo glad en soepel verlopen. Topic mag van mij blijven hoe het is. Een nieuw draadje met de verslagen in recensies vind ik eigenlijk wel een goed idee, gewoon vanaf het eerste verslag, zet dan wel een linkje in het originele topic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Moderator3 Posted 22 februari 2010 Report Share Posted 22 februari 2010 De luisterverslagen van de deelnemers zijn afgesplitst en in een nieuw topic geplaatst. Zie hier : verslagen van de Heardag 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts