Miracle. Posted 28 december 2009 Report Share Posted 28 december 2009 Hier een andere reactie/post maar even naartoe gecopieerd: Als er idd besloten wordt voor analoog versus digitaal wil dat nog steeds niet zeggen dat de gehele dag daar om draait? Zoals al opgemerkt, dit vergelijk kan in anderhalf Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 28 december 2009 Report Share Posted 28 december 2009 Voor de ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 29 december 2009 Report Share Posted 29 december 2009 Het zelf afstellen ga ik mij denk ik nooit aan wagen maar het lijkt mij razend interessant te zien en vooral horen wat het verschil is als een element niet goed is ingebouwd, wat als de VTA niet goed is, element scheef staat enz enz Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 29 december 2009 Author Members Report Share Posted 29 december 2009 Ik zal de begin posting ergens vandaag hier weer op aanpassen, de polls gaan dan ook sluiten! Laatste kans dus om een stem uit te brengen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 29 december 2009 Report Share Posted 29 december 2009 Voor de ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 29 december 2009 Report Share Posted 29 december 2009 Ik kan wel een normale ouwerwetse scope meebrengen. Met de softwarescopes heb ik niet zoveel ervaring, omdat die vaak afhankelijk zijn van de kwaliteit van de geluidskaart die in de PC/notebook zit en die is bij mij laptop niet bepaald geweldig. Ik heb er wel een USB soundprul bij, maar die is van Frust, dus ook niet je van het. BTW, sorry dat ik er weer eens mee kom, maar gaan we na de meeting nog ergens iets eten? (deze keer liefst geen chinees ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 29 december 2009 Author Members Report Share Posted 29 december 2009 Lijkt me een goed plan! Ik zit vanmiddag in Leiden, ik zal eens even rondkijken of er iets leuks in de buurt zit (zit er wel, maar voor wat grotere groepen moet ik eens even kijken)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 29 december 2009 Report Share Posted 29 december 2009 Daar in de buurt van de Kanaalweg? In de binnenstad van Leiden is er zat te vinden, maar daar? Ik dacht aan http://www.indiaway.nl/ M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 29 december 2009 Report Share Posted 29 december 2009 Da's weer eens wat anders, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 29 december 2009 Report Share Posted 29 december 2009 De scoop die ik meeneem zal een ouderwetse, maar in nieuwstaat zijnde Trio/Kenwood CS-1022 (20MHz) zijn, met een Voltcraft FG110 frequentiegenerator om Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 29 december 2009 Report Share Posted 29 december 2009 Het zelf afstellen ga ik mij denk ik nooit aan wagen Maar je verbouwt w Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 29 december 2009 Report Share Posted 29 december 2009 Het zelf afstellen ga ik mij denk ik nooit aan wagen Maar je verbouwt w Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 29 december 2009 Report Share Posted 29 december 2009 BTW, sorry dat ik er weer eens mee kom, maar gaan we na de meeting nog ergens iets eten? (deze keer liefst geen chinees unsure.gif ) Het liefst zou ik wel naar de Chinees gaan. lijkt me leuk om met Miracle te Chinezen Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 29 december 2009 Report Share Posted 29 december 2009 Er komt heel veel bij kijken Bart, op papier is de lengte van een SME Rega en weet ik nog welke arm niet exact met de praktijk, men heeft hier al aangegeven dat bepaalde mallen een foutcorrectie nodig hebben, wat komt er nog allemaal aan inside informatie + ervaring bij kijken om het optimaal voor elkaar te hebben. Met dat allemaal in het achterhoofd, bedoelde ik mijn post met niet wagen. Gr Stef En bedoelde ik dat een cursusje wel handig zou zijn. En ik bedoelde Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 29 december 2009 Report Share Posted 29 december 2009 Er komt heel veel bij kijken Bart, op papier is de lengte van een SME Rega en weet ik nog welke arm niet exact met de praktijk, men heeft hier al aangegeven dat bepaalde mallen een foutcorrectie nodig hebben, wat komt er nog allemaal aan inside informatie + ervaring bij kijken om het optimaal voor elkaar te hebben. Met dat allemaal in het achterhoofd, bedoelde ik mijn post met niet wagen. Gr Stef En bedoelde ik dat een cursusje wel handig zou zijn. En ik bedoelde Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 29 december 2009 Report Share Posted 29 december 2009 [...]@M rc: Tandoori restaurant IndiaWay is een heel goed restaurant, maar lijkt mij, door de 3,5Km van de locatie vandaan niet heel handig voor de mensen die met de fiets of OV komen. Ook niet heel ideaal om daar in de buurt je auto kwijt te raken, zonder weer heel ver te hoeven lopen. Ha die Miracle. Vrij zeker? Ben het met je eens, is midden in de stad. Maar wat zit nou w Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 29 december 2009 Report Share Posted 29 december 2009 @Sodejuu: Je hoeft dus niets mee te nemen......alhoewel......een lekkere vlaai... Hear hear. Zal zelf ook nadenken over eten. Moet ik eerst zien googlen waar de kanaalweg is Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 29 december 2009 Report Share Posted 29 december 2009 In google maps: Kanaalweg 48, 2313DV leiden Niet ver van station Lammenschans. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 29 december 2009 Report Share Posted 29 december 2009 Voor de ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 29 december 2009 Author Members Report Share Posted 29 december 2009 Nou, mooi is dat! Geen idee hoe je dat poll formulier moet sluiten... Laat maar waaien, we weten nu toch wel welke kant het op gaat (in principe nu dus toch nog een soort van dubbel onderwerp)... De nieuwe locatie heeft 2 luisterruimtes, een grotere van ongeveer 10 x 5 meter waar het vergelijk plaats zal gaan vinden en een kleinere van 6 x 5 meter in welke onze Miracle zijn kunsten zal kunnen vertonen. Eet-gelegenheden zijn er zat in Leiden, het is alleen eerst even zoeken welke er op zondag open zijn (heb al vaker voor zulke verassingen gestaan). Misschien is het idd het slimst om dit aan iemand over te laten die in de buurt woont (Mumsoft bijvoorbeeld)? ivm parkeren en dergelijken (een auto Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 29 december 2009 Report Share Posted 29 december 2009 @Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 29 december 2009 Report Share Posted 29 december 2009 [...]Misschien is het idd het slimst om dit aan iemand over te laten die in de buurt woont (Mumsoft bijvoorbeeld)? ivm parkeren en dergelijken (een auto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 29 december 2009 Author Members Report Share Posted 29 december 2009 Parkeren is daar geen enkel probleem (en gratis...)! Al staat ie er een dag. Dat probleem is dus al getackled... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 30 december 2009 Report Share Posted 30 december 2009 Misschien is het idd het slimst om dit aan iemand over te laten die in de buurt woont (Mumsoft bijvoorbeeld)? ivm parkeren en dergelijken (een auto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 30 december 2009 Report Share Posted 30 december 2009 ... op (veel kortere dan bij de platenbeurs ) loopafstand ... Mvg. Miracle. Zowel de Jaarbeurs als ook Pamukele liggen ongeveer naast het staion in Utrecht. 't Is dat Utrecht CS zo takkegroot is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts