Guest TuurV Posted 12 maart 2001 Report Share Posted 12 maart 2001 Hallo dan, Ik ga binnenkort verhuizen naar een woning met hoge plafonds en ik begin me ernstig zorgen te maken over wat de hoge plafonds (3,6 meter) gaan doen met mijn hobby. Oftewel wat blijft er over van mijn akoestische performance van mijn setje? Heeft iemand ervaring en wat zijn de zaken waar ik rekening mee dien te houden? Weer bedankt Tuur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 12 maart 2001 Report Share Posted 12 maart 2001 Beste TuurV, 3,60 m hoog wat is de lengte en breedte het diagonaal van links onder tot rechts boven bepaald de weergave van lage tonen. Ik hoop voor je dat de kamer niet ! 3,60x3,60x3,60 = want dan heb je pas echte problemen staande golven en flutter echo. Maar overal kun je wat aan doen. Verder waar ga je wonen en misschien kun je denken over woningruil met mij want kerken en concertzalen zijn ook niet laag te noemen. Dat zal ook wel ergens voor zijn. Met vriendelijke groet, Haudio AS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TuurV Posted 12 maart 2001 Report Share Posted 12 maart 2001 He die Ruud en Haudio, Dank jullie voor de reacties. In het kort ziet mijn nieuwe Toko er als volgt uit: _____________11,4m__________________ | | | | | 2,4m 3,6m | | __________________| | | | 1,2m |______5,0m______| Ik kan me voorstellen dat het er een beetje wazig uit ziet, maar het gaat om een zgn. split-level woning. Hierboven heb ik een dwarsdoorsnede van het geheel gemaakt, om jullie een idee te geven van de ruimte. De breedte van het pand bedraagt 5,15m. Mocht je echt een goede indruk willen krijgen verwijs ik je naar: http://home.zonnet.nl/maikeldiender/ Dit is op internetgebied hoogstwaarschijnlijk net zo'n freak als wij op het audio vlak. Ben benieuwd of jullie mij gerust kunnen stellen! Groeten Tuur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TuurV Posted 12 maart 2001 Report Share Posted 12 maart 2001 Was ik al bang voor de spaties komen te vervallen. Wordt een lastige puzzle nu! waar dubbele strepen staan dien je zoveel spaties bij te tellen dat het streepje aan de andere kant komt te staan..... Ondoenlijk... tja lijkt me wel. Voor de echt geinteresseerden zit er niets anders op dan toch even naar de genoemde site te gaan! Mocht je de moeite nemen. Het wordt geaardeerd namens de feestcommissie en; je bent ook weer even met iets anders bezig dan alleen audio, want af en toe wordt het een obsessie. of ligt dat niet zo bij jullie? Tuur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts