carl Posted 19 december 2009 Report Share Posted 19 december 2009 Bij de ingang van de winter weer eens gespeeld met de VTA en toch niet helemaal tevreden. Gisteren de zaak weer teruggezet op de oorspronkelijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 21 december 2009 Report Share Posted 21 december 2009 VTA ik blijf het lastig vinden. Sommige mensen beweren dat ze verschillen van 0.1mm horen andere zeggen dat de VTA niet super van belang is. Zelf speel ik nooit met mijn draaitavel instellingen, als het eenmaal goed staat laat ik het ook zo. Wat vinden jullie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 21 december 2009 Author Report Share Posted 21 december 2009 VTA ik blijf het lastig vinden. Sommige mensen beweren dat ze verschillen van 0.1mm horen andere zeggen dat de VTA niet super van belang is. Zelf speel ik nooit met mijn draaitavel instellingen, als het eenmaal goed staat laat ik het ook zo. Wat vinden jullie? Bij mij gaat dat allemaal zo makkelijk die instellingen maar het is verder net als LS , ik kom op hetzelfde punt uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marc b Posted 21 december 2009 Report Share Posted 21 december 2009 bedankt voor het linkje. Had mijn arm ook recht staan met het draaiplateau,het inderdaad een handige manier om snel de vta optimaal in te regelen. Jij hebt toch ook een ruby? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 22 december 2009 Author Report Share Posted 22 december 2009 Klopt Marc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 22 december 2009 Report Share Posted 22 december 2009 VTA ik blijf het lastig vinden. Sommige mensen beweren dat ze verschillen van 0.1mm horen andere zeggen dat de VTA niet super van belang is. Zelf speel ik nooit met mijn draaitafel instellingen, als het eenmaal goed staat laat ik het ook zo. Wat vinden jullie? Wanneer je het eenmaal goed afgeregeld hebt hoef je er ook helemaal niet meer aan te zitten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 22 december 2009 Report Share Posted 22 december 2009 http://www.tnt-audio.com/sorgenti/vta_method_e.html Een lang verhaal om te vertellen dat zowel het laag als het hoog beide onvervormd moeten klinken. Zou er voor de zekerheid ook maar een sopraantje tegenaan gooien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts