Jump to content

Tips voor de Wagneriaan

Duck-Twacy
 Share

Recommended Posts

Besteld, maarrrrr.....

Hartelijk dank voor uw bestelling.

We hadden van deze doos een extra grote hoeveelheid ingeslagen, maar bij controle vandaag blijkt deze set toch uitverkocht te zijn.

Officieel is deze niet meer leverbaar, maar we gaan proberen of de VKZ nog wat exemplaren heeft liggen.

We houden u op de hoogte.

Ik kwam op marktplaast dezelfde doos tegen voor

GRRRRR!!!!

Geachte heer, mevrouw,

Bij het bestellen van uw order bij onze leverancier bleek dat deze helaas niet leverbaar meer is. Onze excuses daarvoor. We hebben de box meteen van de site gehaald.

Met vriendelijke groet,

Diana Groeneweg

Hymnus.nl | Batiststraat 11 | 3295 VA 's-Gravendeel | 078-673 34 27 | info@hymnus.nl

Het wordt nog moeilijk...

GRRRRR!!!!

Geachte heer, mevrouw,

Bij het bestellen van uw order bij onze leverancier bleek dat deze helaas niet leverbaar meer is. Onze excuses daarvoor. We hebben de box meteen van de site gehaald.

Met vriendelijke groet,

Diana Groeneweg

Hymnus.nl | Batiststraat 11 | 3295 VA 's-Gravendeel | 078-673 34 27 | info@hymnus.nl

Door de extreme aandacht voor Wagner hear is het een zeer populaire componist geworden en overstijgt de vraag het aanbod. De liefhebbers van Wagner komen uit de gegoede klasse en hebben geld om te kopen :P

Guest kikkervisje
Door de extreme aandacht voor Wagner hear is het een zeer populaire componist geworden en overstijgt de vraag het aanbod.

De liefhebbers van Wagner komen uit de gegoede klasse en hebben geld om te kopen :P

575616.jpg

Hansko dan HEAR een wagner voor beginners. ;)

Stan-Kenton-KentonWagner-277849.jpg

En uiteraard de "Goedkope" versie voor het "plebs" :D

GRRRRR!!!!

Geachte heer, mevrouw,

Met vriendelijke groet,

Diana Groeneweg

Door de extreme aandacht voor Wagner hear is het een zeer populaire componist geworden en overstijgt de vraag het aanbod. De liefhebbers van Wagner komen uit de gegoede klasse en hebben geld om te kopen :P

Hoyotoho! Hoyotoho! Heiaha! Heiaha!

Ik h

GRRRRR!!!!

Geachte heer, mevrouw,

Met vriendelijke groet,

Diana Groeneweg

Gewoon en kwestie van vriendelijke emails sturen naar de weinige nog overgebleven CD- en Platenwinkels, waar ze Goede Muziek verkopen.

Dat zouden m

(...) free record shop?

Beste m44,

Is dat de enige CD-winkel die jij kent, wellicht? <_<

Voor Goede Muziek zoeke men bijvoorbeeld in de lijsten van http://klassieke-muziek-cd.startpagina.nl/ en http://www.klassiekezaken.nl/dealers/

In platenwinkels heeft men vaak zeer uiteenlopende soorten muziek op staan.

Bij de "klassiekeplatenzaak" Het Carillon te Groningen, aan de voet van d'Olde Grise, klonk bij voorbeeld een hemelse Pergolesi toen ik er binnen stapte.

"Het is immers 't Pergolesi-jaar?", zegt verkoopster Nelleke.

Maar bij "Free Record Shop" staat iets heel

0050_news_image.jpg

March 18, 2009

Brilliant Classics Launches New Opera Collection

March 2009 marked the launch of Brilliant Classics’ new Opera Collection with the release of 15 titles. The first operas include several award winners, among them the legendary 1953 recording of Puccini’s Tosca with Maria Callas in the title role, Strauss’s Der Rosenkavalier with Elisabeth Schwarzkopf as the Marschallin and Herbert von Karajan conducting; Wagner’s Tristan und Isolde with Kirsten Flagstad, the most nobly affecting Isolde on record, conducted by Wilhelm Furtw

De historische opname van Tristan und Isolde, waar ik de 16e over schreef, is inmiddels ook besteld.

Dat had een paar voetjes in de aarde, want waar koop je tegenwoordig nog CD's van het merk Brilliant Classics?

Vroeger had Kruidvat er bakken en dozen vol van staan, maar nu zijn de rekken er weer gevuld met allerlei echte drogisterijspulletjes...

Daarom een briefje gestuurd naar brilliantclassics.nl , met verzoek om opgave van verkoopadressen en/of online outlet.

Meteen een prettig antwoord ontvangen: ze zijn te bestellen via http://www.cdendvd.com .

En zo kwam er weer een favoriet bij, in de safari-werkbalk van mijn mekkie!

[...]

Daarom een briefje gestuurd naar brilliantclassics.nl , met verzoek om opgave van verkoopadressen en/of online outlet.

Meteen een prettig antwoord ontvangen: ze zijn te bestellen via http://www.cdendvd.com .

En zo kwam er weer een favoriet bij, in de safari-werkbalk van mijn mekkie!

Mooi zo, is dat ook weer geregeld.

En ik heb een tweede poging lopen voor de Wagner-aanbieding.

Wanhopen kan altijd nog.

M :ph34r: rc

Het werd een ware ouderwetsche zoektocht door het nieuwerwetsche internet.

Bergmann VOF deed wel moeite, maar slaagde er niet in mij de gevraagde Wagner opera's te leveren. Ik had ze daar wel besteld, voor

Beste Mumsoft (en de anderen),

De teksten (libretti) zijn op het net wel te vinden, bijvoorbeeld http://opera.stanford.edu/Wagner/Hollander/akt1.html en http://opera.stanford.edu/iu/libretti/tan1.htm Goed leesbaar en goed printbaar.

Het libretto had ik ook wel nodig, want ik kon het meeste van de eerste opera uit de 33 CD-box eigenlijk niet verstaan.

Het betreft dus Der fliegende Holl

Beste Mumsoft,

Misschien heb jij al een goede manier gevonden om de CD's uit die nauwsluitende, met vinyl gevoerde hoesjes te sleuren zonder het speeloppervlak te raken?

De manier die ik heb gevonden is de volgende: