spido Posted 28 januari 2010 Report Share Posted 28 januari 2010 (...) Quel Cul. (...) Beste Mumsoft, Natuurlijk is de effectiviteit van deze methode op een representatief panel uitgetest! Alle 57 werknemers van mijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 28 januari 2010 Report Share Posted 28 januari 2010 Wie durft nu nog vol te houden dat Spido geen humor heeft? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 29 januari 2010 Report Share Posted 29 januari 2010 Beste Spido, mijn herverpakkingsactie verloopt voorspoedig, en nu zit ik met een overschot van talloze lege cd-doosjes. Kun jij die misschien gebruiken? Of anders een paar van je 57 medewerkers? Het verkrijgen van de cd uit zo'n doosje is zeer eenvoudig. Men drukt met de duim op het sterretje in het gat tot de cd omhoog wipt, zodat die simpel aan de rand - en all Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 29 januari 2010 Report Share Posted 29 januari 2010 Hallo Mumsoft, Bedankt voor het vriendelijke aanbod, maar ik red me (wij redden ons) nu heel goed met de slappe hoesje en de haaknaald. Bovendien zijn die slappe hoesjes eigenlijk veel beter dan die harde plastic CD-doosjes. In valproeven, met name. En wanneer je er op gaat staan. Bij de hoesjes breken nooit de plastic klampjes rond het centrale gat af, want die hebben ze niet. En de scharniernokjes van de klepjes breken ook nooit af: geen deurtje, immers, en ook geen scharniernokjes. Bovendien nemen ze veel minder plaats in. (Deze conclusies zijn van de Belgische Consumentenbond. In dezelfde test werden ook valhelmen vergeleken met wollen mutsen. Deze laatste bleken veel beter bestand te zijn tegen botsingen - geen scheuren of deuken! - en tegen vallen van grote hoogte: de Lieve Vrouwe Toren te Brugge.) Bewaar de overgebleven CD-doosjes maar goed, voor vervanging. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkes Posted 29 januari 2010 Report Share Posted 29 januari 2010 Geen haaknaald nodig , hier gaan 200 cd,s in. Mumsoft die Olive 4 HD speler ziet er goed uit zeg, 20,000 high-resolution HD tracks in 24-bit,Zo te horen ben jij er tevreden over. Deze zou ik ook wel in de toekomst aan willen schaffen.Nu gebruik ik mijn Macbook. Via MP ingang van mijn versterker. gr henkes Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkes Posted 29 januari 2010 Report Share Posted 29 januari 2010 Deze stuk 3-1 - Siegfried - Act I-Georg Solti, Vienna Philharmonic Orchestra Richard Wagner: Der Rings des Nibelungen. Hoor je het gekletter van metaal op metaal,zeker zwaarden ?.Link hoor. Wel een mooi stuk. Dat zal Spido- Hansko of Mumsoft wel weten, toch ? gr henkes Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 29 januari 2010 Report Share Posted 29 januari 2010 (edited) Mumsoft die Olive 4 HD speler ziet er goed uit zeg, 20,000 high-resolution HD tracks in 24-bit,Zo te horen ben jij er tevreden over. gr henkes Dat is de nieuwe versie, ik heb de Olive Opus 4. Die heeft een wat eenvoudiger DAC. (Kun je nagaan). Prima geschikt voor klassiek. En opera's. Vooral die van Wagner. M rc Edited 29 januari 2010 by mumsoft Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkes Posted 29 januari 2010 Report Share Posted 29 januari 2010 Mumsoft die Olive 4 HD speler ziet er goed uit zeg, 20,000 high-resolution HD tracks in 24-bit,Zo te horen ben jij er tevreden over. gr henkes Dat is de nieuwe versie, ik heb de Olive Opus 4. Die heeft een wat eenvoudiger DAC. (Kun je nagaan). Prima geschikt voor klassiek. M rc Ik kan alleen de prijs niet vinden weet jij dat mumsoft. gr henkes Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 29 januari 2010 Report Share Posted 29 januari 2010 Mumsoft die Olive 4 HD speler ziet er goed uit zeg, 20,000 high-resolution HD tracks in 24-bit,Zo te horen ben jij er tevreden over. gr henkes Dat is de nieuwe versie, ik heb de Olive Opus 4. Die heeft een wat eenvoudiger DAC. (Kun je nagaan). Prima geschikt voor klassiek. M rc Ik kan alleen de prijs niet vinden weet jij dat mumsoft. gr henkes Kijk hier maar: http://www.wifimedia.eu/catalog/olive-m-48...CFU833godTCnPzQ Ik heb de mijne gecombineerd met een (gemodde) DacMagic, en ben zeer tevreden. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkes Posted 29 januari 2010 Report Share Posted 29 januari 2010 Mumsoft die Olive 4 HD speler ziet er goed uit zeg, 20,000 high-resolution HD tracks in 24-bit,Zo te horen ben jij er tevreden over. gr henkes Dat is de nieuwe versie, ik heb de Olive Opus 4. Die heeft een wat eenvoudiger DAC. (Kun je nagaan). Prima geschikt voor klassiek. M rc Ik kan alleen de prijs niet vinden weet jij dat mumsoft. gr henkes Kijk hier maar: http://www.wifimedia.eu/catalog/olive-m-48...CFU833godTCnPzQ Ik heb de mijne gecombineerd met een (gemodde) DacMagic, en ben zeer tevreden. M rc bedankt mumsoft,nog even door sparen . .Maar heb je hier dan ook nog een dac nodig ? GR HENKES Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 29 januari 2010 Report Share Posted 29 januari 2010 Mumsoft die Olive 4 HD speler ziet er goed uit zeg, 20,000 high-resolution HD tracks in 24-bit,Zo te horen ben jij er tevreden over. gr henkes Dat is de nieuwe versie, ik heb de Olive Opus 4. Die heeft een wat eenvoudiger DAC. (Kun je nagaan). Prima geschikt voor klassiek. M rc Ik kan alleen de prijs niet vinden weet jij dat mumsoft. gr henkes Kijk hier maar: http://www.wifimedia.eu/catalog/olive-m-48...CFU833godTCnPzQ Ik heb de mijne gecombineerd met een (gemodde) DacMagic, en ben zeer tevreden. M rc bedankt mumsoft,nog even door sparen . .Maar heb je hier dan ook nog een dac nodig ? GR HENKES Ik heb die nieuwe niet gehoord, maar net als bij die van mij moet je eerst zonder proberen. Bevalt het, gewoon zo laten. En nou maar weer on-topic. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 29 januari 2010 Report Share Posted 29 januari 2010 Spido Bedankt voor het inkijkje in jouw 57man tellende eenmanszaak. ik heb me rot gelachen. Groetjes george PS ik hoop dat het weer goed gekomen is met de koffie juffrouw. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 31 januari 2010 Report Share Posted 31 januari 2010 Beste Kappa7, Dank je wel! Ja, de koffiejuf was op tijd terug m Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkes Posted 31 januari 2010 Report Share Posted 31 januari 2010 Hoi spido ik heb nu 2 cd.s beluisterd van Wagner [kon er natuurlijk niet omheen] 3-1 - Siegfried - Act I en die walk,re- act 1.En ik vindt het geweldig. Bij het luisteren vliegt de tijd,Het zijn toch stukken van meer dan een uur maar daar heb ik totaal geen erg in ,ik verdwaal helemaal in deze muziek. Dus ik kan jou mening wel delen.[tenminste over de muziek van Wagner]. gr henkes Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 5 februari 2010 Report Share Posted 5 februari 2010 Leuk hoor! Je typt een barcode in het zoekveldje van Google, en je krijgt een heleboel hits van reviews, dealers, enzovoorts. Bijvoorbeeld: 403225009373 Dan krijg je: http://www.google.nl/search?hl=nl&sour...mp;aq=f&oq= Als je dan doorklikt naar een leverancier op redelijke afstand (er zijn bijvoorbeeld ook belgische en duitse leveranciers bij), zoals freerecordshop.nl , dan verschijnt http://www.freerecordshop.nl/music/der-rin...n-4032250093736 met als illustratie Als je vervolgens dit artikel bestelt, krijg je NIET de 7 DVD-box van de Ring o.l.v. James Levine thuisgestuurd die het plaatje belooft, maar de 2 CD-box (lekker compact!) MP3-gecomprimeerde, maar toch integrale versie van de Ring des Nibelungen van The Metropolitan Opera New York 1951, onder leiding van Fritz Stiedry (met illustere operasterren zoals Hans Hotter, Astrid Varnay, Kirsten Flagstad, Set Svanholm). Ach, Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 11 februari 2010 Report Share Posted 11 februari 2010 En interessant om n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 11 februari 2010 Author Report Share Posted 11 februari 2010 Ik geloof dat ik een Mod beter kan vragen de titel te wijzigen in "Tips voor de Wagneriaan". Helaas worden dat soort verzoeken nooit ingewilligd.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Moderator3 Posted 11 februari 2010 Report Share Posted 11 februari 2010 Ik geloof dat ik een Mod beter kan vragen de titel te wijzigen in "Tips voor de Wagneriaan". Helaas worden dat soort verzoeken nooit ingewilligd.. Verzoek ingewilligd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 11 februari 2010 Author Report Share Posted 11 februari 2010 Nou breekt mn klomp Bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruis Posted 11 februari 2010 Report Share Posted 11 februari 2010 (Alleen heeft Gwyneth Jones wel een opvallend, ja voor mij zelfs irritant vibrato... Als we nou de meer natuurlijke, jeugdiger, onbevangener Senta van Anja Silja over die van Jones zouden kunnen plakken... )Zou het een kwestie van rechten zijn, dat Decca deze 1971 versie niet heeft gekozen? (Dat zou me toch wel verbazen, want bijvoorbeeld Tristan und Isolde (1966) hebben ze wel van het DGG merk geplukt.) Wel ben ik erg benieuwd naar Grace Bumbry als Venus! Daar was destijds veel heibel over: een negerin - sorry - zwarte vrouw - sorry - kleurlinge - sorry - afro-amerikaanse - goed zo - in Bayreuth! Waar de echo van de nazilaarzen nog nadreunde. Waar iedereen eigenlijk wel rechts wilde gaan zitten: uiterst rechts, zelfs. Er werd veel omh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruis Posted 11 februari 2010 Report Share Posted 11 februari 2010 In weerwil van het slikken van vaatverwijderende middelen leiden mijn vingers kennelijk nog altijd een eigen leven. Het moet dus 'triangeltje' zijn Ruis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruis Posted 11 februari 2010 Report Share Posted 11 februari 2010 Je kunt oudere posts zelf aanpassen: gebruik de knop Edit -> Snel bewerken => [pas de boel aan] => klaar Erg om te horen van Decca & co. Dat zijn toch illustere merken. Wie maakt nu de klassieke opnames voor Universal? Bedankt voor de tip 'Ooit', dus lang geleden, werd het opnamebeleid van de grote labels bepaald door muziekliefhebbers. En de verkoop van opnamen van de onder contract staande 'sterren' compenseerde dan het verlies veroorzaakt door minder of niet commerci Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 11 februari 2010 Report Share Posted 11 februari 2010 (...) Deze dames, 'hun' in het kennelijk nieuwe spraakgebruik, zouden wat dat betreft een voorbeeld moeten nemen aan de voortreffelijke dictie van Elisabeth Schwarzkopf. Niet alleen een 'native speaker' maar ook nog eens een tekst-exegeet van de eerste orde. (...) Beste Ruis, Vandaag luister ik naar de Tristan und Isolde o.l.v. Furtw Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruis Posted 12 februari 2010 Report Share Posted 12 februari 2010 (...) Deze dames, 'hun' in het kennelijk nieuwe spraakgebruik, zouden wat dat betreft een voorbeeld moeten nemen aan de voortreffelijke dictie van Elisabeth Schwarzkopf. Niet alleen een 'native speaker' maar ook nog eens een tekst-exegeet van de eerste orde. (...) Beste Ruis, Vandaag luister ik naar de Tristan und Isolde o.l.v. Furtw Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 12 februari 2010 Report Share Posted 12 februari 2010 Spido, alweer bedankt voor de tip(s). Helaas is de stemming er hier nog niet om te gaan zwelgen in Wagner, maar dat komt vast wel. Dus de Furtw Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts