RonK. Posted 23 december 2009 Report Share Posted 23 december 2009 Ik ben net terug vanuit Luxemburg, daar zit een ontzettend rommelig muziekwinkeltje met een groots, zeer groots assortiment, als je ooit in Luxemburg stad bent moet je die zeker bezoeken, deze zit recht tegenover het paleis. Ik heb mezelf getrakteerd op de nieuwe Kraftwerk box, deze box is erg mooi uitgevoerd met 8 boekwerken, per release is er een boek met zeer mooie foto's en info. Verder zitten in de box de 8 cd's die Kraftwerk heeft uitgebracht in een kartonnenhoesje compleet met een binnenhoes, erg mooi. De remasters die ik tot nu heb gedraaid klinken goed, mooi, helder, open en een volle bas. Ik ben er zeer blij mee,...... Voor de Kraftwerk fan zeker een aanrader. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 23 december 2009 Report Share Posted 23 december 2009 Dat ziet er goed uit. Word er een beetje hebberig van :-) Zal deze box ook op vinyl uitgebracht gaan worden. Ik heb de Minimum-Maximum box op vinyl en die klinkt ook heel erg goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 23 december 2009 Report Share Posted 23 december 2009 krafwerk box 8cd The Catalogue (2009 Digital Remaster) (8CD) Kraftwerk EUR 98.99 Free Delivery In stock | Usually dispatched within 24 hours Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonK. Posted 23 december 2009 Author Report Share Posted 23 december 2009 Ik heb er 112 euro voor betaald,...... daarbij heb ik wel een prachtige en een unieke muziekwinkel gesponserd,..... dat dan weer wel . Jammer dat die winkel 300km van hier is, anders werd ik een vaste klant. De box wordt ook op vinyl uitgebracht zover ik het weet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 23 december 2009 Report Share Posted 23 december 2009 Ik heb er 112 euro voor betaald,...... daarbij heb ik wel een prachtige en een unieke muziekwinkel gesponserd,.....dat dan weer wel . Dat had ik dus ook gedaan voor die paar tientjes en je neemt het gewoon mee ipv wachten een paard agen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 24 december 2009 Report Share Posted 24 december 2009 In dit kader zou ik de aandacht willen vestigen op een CD box, uitgegeven door Basta Music, over het ontstaan van populaire elektronische muziek in Nederland en wel op het Natlab van Philips. Dit is een serie opnamen uit de periode 1956 tot 1963.......... een aanrader voor Kraftwerk fans. http://www.basta.nl/productDetails.aspx?ID...;ArtistName=Tom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts