leobus Posted 31 december 2009 Report Share Posted 31 december 2009 Hallo, Ik zat net naar "Discovery" te kijken. Daar was een vooraankondiging van een aflevering van "Time Warp" waarin super vertraagde opnames van "Metallica" te zien zijn. Zondagavond om 21.00u Niks voor mij hoor, maar misschien wel voor een paar mede forummers. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 2 januari 2010 Report Share Posted 2 januari 2010 Heb de aankondiging idd al een paar keer voorbij zien komen, weet nog niet echt wat ik er nou van kan verwachten. Ben wel benieuwd naar trillende snaren en speakerconussen enzo.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 2 januari 2010 Author Report Share Posted 2 januari 2010 Hallo, Daar ben ik dan weer wel benieuwd naar; de muzikale kant niet. Ik heb al wel een enorm golvend bekken gezien. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 4 januari 2010 Report Share Posted 4 januari 2010 Da's makkelijker te bekijken Was leuk, leerzaam. Geen idee dat bekkens bijna dubbel klappen als je er hard op slaat De heren waren niet al te 'dikkenekkerig', maar vreemde eend Robert Trujillo is toch wel de coole knuffelbeer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts