luxmanL81 Posted 2 januari 2010 Report Share Posted 2 januari 2010 lief zoon kleintje en gelijk al de high five Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 2 januari 2010 Report Share Posted 2 januari 2010 Gooooo, wat een schatje! En dat zeg ik niet vaak over baby's. Gefeliciteerd, lestat. Een jaar of drie geleden kreeg ik van (ooit een wolk van) een neef een kerstkaart van Peter van Straaten: "Dit jaar ga ik alles anders doen" Dat inspireerde mij om de hele muziekset overhoop te gooien, en alles op een andere leest te schoeien. Nu ben ik daar in geslaagd. Zonder die neef was er misschien wel niets gebeurd. Groet, M rc En Peter van Straaten kennende zal het wel h Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 2 januari 2010 Report Share Posted 2 januari 2010 [...]Een jaar of drie geleden kreeg ik van (ooit een wolk van) een neef een kerstkaart van Peter van Straaten: "Dit jaar ga ik alles anders doen" [...] En Peter van Straaten kennende zal het wel h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 2 januari 2010 Report Share Posted 2 januari 2010 Al het goede en meer voor iedereen! Van het zelfde voor jullie twee kerel, en verder voor een ieder hear. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 2 januari 2010 Report Share Posted 2 januari 2010 Allen een onbekommerd nieuw jaar gewenst. Have a good one. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 3 januari 2010 Report Share Posted 3 januari 2010 Ook dit maal weer aan allen een gezond en voorspoedig nieuwe jaar en veel plezier met de hobby toegewenst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 3 januari 2010 Report Share Posted 3 januari 2010 Allen dank voor de felicitaties! Heb haar vandaag voor het eerst 'echt' mogen ontmoeten. Heerlijk, om zo'n teer hummeltje vast te mogen houden . Haar kleine handje om Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sietse Posted 4 januari 2010 Report Share Posted 4 januari 2010 Lestat, gefeliciteerd met je dochter en dat het een gezonde mooie meid mag worden. Verders allemaal een goed en gezond 2010 toegewenst. En as ik weer es wat te vertellen heb zal ik vast wel es wat vaker weer posten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 4 januari 2010 Report Share Posted 4 januari 2010 Lestat, gefeliciteerd met je dochter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 4 januari 2010 Report Share Posted 4 januari 2010 Lestat, gefeliciteerd met je dochter en dat het een gezonde mooie meid mag worden. Verders allemaal een goed en gezond 2010 toegewenst. En as ik weer es wat te vertellen heb zal ik vast wel es wat vaker weer posten. Sietse, dank je wel!! (hoewel ik enkel oom ben geworden, maar toch ) Greetz, Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sietse Posted 5 januari 2010 Report Share Posted 5 januari 2010 O, dat heb ik ff gemist. Tja, ik heb 17 oom zeggers, en die hebben ook allemaal al weer kinderen. Tja, de tijd draait door h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts