andromedaaudiodesign Posted 3 januari 2010 Report Share Posted 3 januari 2010 Allereerst iedereen een luisterrijk 2010 toegewenst Omdat ik toch wat twijfels had over de levensduur vd buizen in de nagra , en ik de voeding een keer iets te hard liet vallen , contacht gezocht met KT 88 voor repararatie ,de afhandeling liep via arden en dit is goed bevallen de nagra speelt weer perfect en de het probleem is weer opgelost. De luisterervaringen zijn goed alleen vind ik de ARC nog steeds niet veel minder op wat ruis na ,ik kan van allebei genieten de phono uit de audio research is wel veel slechter dan de nagra phono , voor de rest binnenkort nog wel nieuwtjes van mijn kant op luidspreker gebied ....Andro goes diamond , ik ben nu een diamanten tweeter aan het testen , en dat is weer een stap vooruit qua detailweergave en natuurlijkheid (zonder scherpte). groeten HJ Analogue rules , f$%&K digital Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 3 januari 2010 Members Report Share Posted 3 januari 2010 I rest my case... De Nagra P-LP is gewoon 1 van de mooiste phonoversterkers die er is! Dat hij nog over wat extra ingangen en een volumeregeling beschikt, is mooi meegenomen, bespaar je weer op een voortrap en een extra set interlinks! O ja, voortaan wel de acculader aansluiten he...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 3 januari 2010 Author Report Share Posted 3 januari 2010 Ja even de switch omzetten , de nagra speelt wel maar uiteraard niet zo heel lang op alleen batterijen gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 3 januari 2010 Author Report Share Posted 3 januari 2010 Tis al goed duck , voor de geinteresseerden ,tweeter ontwerp in het extreme door thiel accuton uit duitsland http://www.accuton.de/home/index.php gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 3 januari 2010 Report Share Posted 3 januari 2010 Nee, deze accu's hebben geen last van het zgn. geheugen-effect, je kunt dus gewoon laden/ontladen/spelen zoals het komt. Je kunt de lader ook gewoon aan laten staan, dan zul je zien dat hij op zeker moment overgaat van V- naar I mode en gaat laden. Omdat er tussen de accu's en de versterker zelf nog een aparte SMPS zit voor gloei- en hoogspanning heb je eigenlijk geen last van die lader, er is een dubbele ontkoppeling van het lichtnet. De lader kun je dus gerust aan laten staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts