Richard 2 Posted 20 januari 2010 Report Share Posted 20 januari 2010 Gewoon spikes, met eurocenten eronder. Vilt prikken ze dwars doorheen en dan zit er een put in je parket.Ik ga er natuurlijk vanuit dat de speakers een beetje gewicht hebben. Hoewel, 25 kg schijnt al heel wat te zijn....haha daar moet ik nu wel erg om lachen De spikes staan op kleine metalen schoteltjes waar weer vilt of rubber onder zit. De spikes direct op vilt heeft inderdaad geen zin, je kan natuurlijk ook de kast direct met viltjes op de vloer zetten, want de spikes koppelen in dit geval de box aan het schoteltje, dat voegt verder weinig toe. En wat dat kompas betreft, een goed kompas wijst niet altijd naar het noorden maar ongeveer naar het noorden, tenzij je in het noorden bent, daar wijst hij naar het zuiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 20 januari 2010 Report Share Posted 20 januari 2010 Gewoon spikes, met eurocenten eronder. Vilt prikken ze dwars doorheen en dan zit er een put in je parket.Ik ga er natuurlijk vanuit dat de speakers een beetje gewicht hebben. Hoewel, 25 kg schijnt al heel wat te zijn....haha daar moet ik nu wel erg om lachen De spikes staan op kleine metalen schoteltjes waar weer vilt of rubber onder zit. De spikes direct op vilt heeft inderdaad geen zin, je kan natuurlijk ook de kast direct met viltjes op de vloer zetten, want de spikes koppelen in dit geval de box aan het schoteltje, dat voegt verder weinig toe. En wat dat kompas betreft, een goed kompas wijst niet altijd naar het noorden maar ongeveer naar het noorden, tenzij je in het noorden bent, daar wijst hij naar het zuiden. Goede spikes worden geleverd m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts