edwin16 Posted 18 januari 2010 Report Share Posted 18 januari 2010 Zondag 24 januari in 013, Tilburg. Dag van Het Vinyl Wie gaat hier naar toe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 19 januari 2010 Members Report Share Posted 19 januari 2010 Wij zijn er in ieder geval! Spijtig genoeg gaan de workshop- en demo-ruimtes ineens niet door, moeten we ons ding (statisch) maar in de grote ruimte tussen de DJ's doen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 23 januari 2010 Report Share Posted 23 januari 2010 Zondag 24 januari in 013, Tilburg.Dag van Het Vinyl Wie gaat hier naar toe? Jammer dat het toch wel een popmuziek alleen gebeuren is. Ook het aantal platen verkopers is magertjes. Maar voor de pop jongens kan het best een leuk avontuur zijn. Voor zij die er wel naartoe gaan: v Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 23 januari 2010 Report Share Posted 23 januari 2010 Wat had jij dan willen zien, Kikkervisje? Het is heel breed als ik naar de DJ's kijk. Tja, er is geen audiofiele DJ te bekennen met alleen maar Krall etc. Vul dat gat! Klassiek trouwens ook niet, Nou zien................ eigenlijk liever horen! Ja de Dj`s zijn breed geprogrammeerd maar wel slechts binnen de popmuziek. En die audiofiele Krall Dj`s tsja misschien heeft men Arden en "kornuiten" daarom wel minder bewegings ruimte gegeven. Geen 78 rpm, geen wereld muziek, geen Jazz & Klassiek maar ja aan de andere kant het blijft natuurlijk wel een Pop-tempel! Voor velen ongetwijfeld allemaal geen reden om thuis te blijven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 24 januari 2010 Report Share Posted 24 januari 2010 DJ Blue Flamengo 78 RPM: de enige diskjockey die klassieke jazz draait En ook nog een moppie muziek speelt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 24 januari 2010 Report Share Posted 24 januari 2010 Er was wel jazz te horen, beneden in de foyer werd ieder uur een andere dj met een andere stijl neergezet en er waren diverse voordrachten, optredens (met als verrassing voor mij The Use Of Ashes) en veel vinyl in alle soorten, maten en genres. Helaas zag ik geen klassiek staan, wel veel (2ehands) jazz, maar ook hedendaagse pop, metal en verder alles wat de betere (online) muziekshop ook kan bestellen. Nog even met Arden en Sodejuu gepraat, een leuke Anja Garbarek LP gescoord en lekker rondgewandeld. Hoewel ik van andere bezoekers wel een andere mening hoorde, was het precies wat ik ervan verwachtte, hoewel het wel wat drukker had mogen zijn... En het was ook best jammer dat er geen demoruimtes waren. Greetz, Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 24 januari 2010 Report Share Posted 24 januari 2010 Tuurlijk moet zoiets groeien Toch viel het me niet tegen, integendeel. Er heerste een soort ontspannen sfeertje en men was erg hoffelijk naar elkaar toe bij de platenbakken, waar het elders toch wel eens graaien en dringen is... Geen dank, en ik denk dat die organisatie wel heeft ervaren hoe het was en wat eventuele verbeteringen voor een opvolgend jaar zou zijn. Ik zou een tweede editie wel toejuichen! Greetz, Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 26 januari 2010 Report Share Posted 26 januari 2010 Jeugdjournaal: Grote beurs over LP http://static.nos.nl/jeugdjournaal/artikel...eursoverlp.html Leuk dat het jeugdjournaal daar aandacht aan besteedt Het 2e filmpje. Hoe men vinyl vroeger maakte is niet te geloven. Erg leuk om te zien. Da's wel een h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts