Andre Kel Posted 24 januari 2010 Report Share Posted 24 januari 2010 Hoi allen, Om niet verder te gaan op het topic van Stefk, open ik toch maar een nieuw. Ik vind het Heerlijk om te rennen, maar heb dan graag een muziek je op de achtergrond. Nu gebruik ik mijn mobiele telefoon ook als mp3 speler (hoef ik weer geen aparte mp3 speler te koppen en ben ook nog eens bereikbaar mocht er wat zijn. Ik heb wel een hoofd telefoontje maar dat zijn van die dopjes voor in de oren maar door het zweten vallen die uit. Ik moet iets hebben wat goed blijft zitten, hoeft niet perse in de oren te gaan maar het moet blijven zitten ook al val ik de trap af tijdens een aardbeving met terwijl ik op een werkende trilplaat zit! Duidelijk? Prijs? Niet te duur! Het is maar voor te rennen. Het hoeft ook niet hard (moet het verkeer nog kunnen horen) te gaan en super goed te klinken, een beetje goed mag wel hahaha. Geen gekras en gekrijs dus. Iemand hier ervaringen hiermee? Groet en bedankt, Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 24 januari 2010 Report Share Posted 24 januari 2010 Hoi allen, Om niet verder te gaan op het topic van Stefk, open ik toch maar een nieuw. Ik vind het Heerlijk om te rennen, maar heb dan graag een muziek je op de achtergrond. Nu gebruik ik mijn mobiele telefoon ook als mp3 speler (hoef ik weer geen aparte mp3 speler te koppen en ben ook nog eens bereikbaar mocht er wat zijn. Ik heb wel een hoofd telefoontje maar dat zijn van die dopjes voor in de oren maar door het zweten vallen die uit. Ik moet iets hebben wat goed blijft zitten, hoeft niet perse in de oren te gaan maar het moet blijven zitten ook al val ik de trap af tijdens een aardbeving met terwijl ik op een werkende trilplaat zit! Duidelijk? Prijs? Niet te duur! Het is maar voor te rennen. Het hoeft ook niet hard (moet het verkeer nog kunnen horen) te gaan en super goed te klinken, een beetje goed mag wel hahaha. Geen gekras en gekrijs dus. Iemand hier ervaringen hiermee? Groet en bedankt, Andre Ik loop ook (weer, ondanks dat m'n knie nog af en toe wat tegenstribbelt), maar nooit met muziek, dus ik zou je zo geen hoofdtelefoon kunnen aanraden. Ik kan je wel iets afraden: in-ear dopjes. Die dingen zijn ideaal om je van de wereld te kunnen afsluiten (is heerlijk als je in de trein zit) en ze kunnen goed klinken (zal wel per merk/type verschillen natuurlijk), maar bij elke stap die je zet dreunt het door je hoofd. Daar zou ik helemaal gestoord van worden... En zoals gezegd, ze sluiten je (gehoor) van de buitenwereld af. Je zei al dat je dat niet wil, en dat kan ik me goed voorstellen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marc Posted 24 januari 2010 Report Share Posted 24 januari 2010 ik heb er geen ervaring mee, maar deze lijkt me ideaal om mee te rennen. link Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 25 januari 2010 Report Share Posted 25 januari 2010 Ik heb deze voor het hardlopen: de Sony MDR-AS30, voor 30 tientjes meen ik. Hij is een beetje open, dus verkeer hoor je wel, maar het belangrijkste: hij heeft rubber dopjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hobbes Posted 2 februari 2010 Report Share Posted 2 februari 2010 Sennheiser PMX80 Sports II: http://www.sennheiser.com/sennheiser/home_...ort-line-pmx-80 Enjoy. Check anders even de topics op verschillende hardloopfora. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 4 februari 2010 Report Share Posted 4 februari 2010 Vraag met altijd af of je de warmteafvoer niet blokkeert met dat soort attributen. Wil het het zelf iig niet uitproberen. Evengoed succes met het lopen, Andre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts