Jump to content

Hoofdtelefoon

Andre Kel
 Share

Recommended Posts

Hoi allen,

Om niet verder te gaan op het topic van Stefk, open ik toch maar een nieuw.

Ik vind het Heerlijk om te rennen, maar heb dan graag een muziek je op de achtergrond. Nu gebruik ik mijn mobiele telefoon ook als mp3 speler (hoef ik weer geen aparte mp3 speler te koppen en ben ook nog eens bereikbaar mocht er wat zijn.

Ik heb wel een hoofd telefoontje maar dat zijn van die dopjes voor in de oren maar door het zweten vallen die uit.

Ik moet iets hebben wat goed blijft zitten, hoeft niet perse in de oren te gaan maar het moet blijven zitten ook al val ik de trap af tijdens een aardbeving met terwijl ik op een werkende trilplaat zit! Duidelijk?

Prijs? Niet te duur! Het is maar voor te rennen. Het hoeft ook niet hard (moet het verkeer nog kunnen horen) te gaan en super goed te klinken, een beetje goed mag wel hahaha. Geen gekras en gekrijs dus.

Iemand hier ervaringen hiermee?

Groet en bedankt,

Andre

Hoi allen,

Om niet verder te gaan op het topic van Stefk, open ik toch maar een nieuw.

Ik vind het Heerlijk om te rennen, maar heb dan graag een muziek je op de achtergrond. Nu gebruik ik mijn mobiele telefoon ook als mp3 speler (hoef ik weer geen aparte mp3 speler te koppen en ben ook nog eens bereikbaar mocht er wat zijn.

Ik heb wel een hoofd telefoontje maar dat zijn van die dopjes voor in de oren maar door het zweten vallen die uit.

Ik moet iets hebben wat goed blijft zitten, hoeft niet perse in de oren te gaan maar het moet blijven zitten ook al val ik de trap af tijdens een aardbeving met terwijl ik op een werkende trilplaat zit! Duidelijk?

Prijs? Niet te duur! Het is maar voor te rennen. Het hoeft ook niet hard (moet het verkeer nog kunnen horen) te gaan en super goed te klinken, een beetje goed mag wel hahaha. Geen gekras en gekrijs dus.

Iemand hier ervaringen hiermee?

Groet en bedankt,

Andre

Ik loop ook (weer, ondanks dat m'n knie nog af en toe wat tegenstribbelt), maar nooit met muziek, dus ik zou je zo geen hoofdtelefoon kunnen aanraden. Ik kan je wel iets afraden: in-ear dopjes. Die dingen zijn ideaal om je van de wereld te kunnen afsluiten (is heerlijk als je in de trein zit) en ze kunnen goed klinken (zal wel per merk/type verschillen natuurlijk), maar bij elke stap die je zet dreunt het door je hoofd. Daar zou ik helemaal gestoord van worden... En zoals gezegd, ze sluiten je (gehoor) van de buitenwereld af. Je zei al dat je dat niet wil, en dat kan ik me goed voorstellen...