Jump to content

Gesloten boxen

carl
 Share

Recommended Posts

Zoiets als met je auto remmen en gas geven tegelijk....? Rijdt ook zo lekker soepel. :rolleyes: Rare jongen hoor die Pass.

Er zijn wel goede resultaten met echte stroomsturing maar dan zit er een snelheidssensor onder de dustkap om te resonantie onder controle te houden. Daarmee schijn je de vervorming van de speaker lager krijgen dan normaal met spanningssturing. Volgens mij waren de Infinity Iris speakers daarmee uitgerust.

;)

Elke wetenschapper bouwt voort op hetgeen wetenschappers voor hem hebben ontdekt. Bij Nelson Pass is dat niet anders, als hij wijzigingen/verbeteringen doorvoert in de ontwerpen kan je hem toch niet zomaar beschuldigen van jatten?

Ja, dan kun je een autofabrikant die met een nieuw model met ook 4 wielen komt ook wel beschuldigen van jatten.. :rolleyes:

Zoiets als met je auto remmen en gas geven tegelijk....? Rijdt ook zo lekker soepel. :rolleyes:

Zo rijd ik wel als ik in een kart zit. Plankgas en af en toe wat bijremmen. En ja, dat rijdt soepel.

Ja, die Pass maakt versterkers voor de sportieve luisteraar :P:lol:

Ik vroeg me puur uit interesse af of er nog gesloten boxen op de markt zijn en wat het voordeel is ten opzichte van basrefelex.

imgthumbphp.jpg

Zo iets,het betreft een gesloten systeem met een inhoud van 103 liter. :blink: Deze staat op de tweedehands site van hear.nl

gr henkes

Is zeker een fraai zelfbouw product. Kan wel eens heel goed zijn (als t filter goed otworpen is).

De vraagprijs is heel redelijk. Een fabriekant zou hier 10000+ voor vragen.

De 11" Eton woofer zal in deze kast niet afgrond laag gaan (f3 circa 60 hz, Qtc van 0,47). Een iets kleinere kast had iets voller geklonken.

Waarom doet iemand zoiets weg vraag ik me wel af? Na al de uren arbeid (en dik 4000 euro materiaal kosten)?

http://www.hear.nl/2dehands/19909/mlt_1_re...e_luidsprekers/

Een heel goed doordacht ontwerp ,design schitterend ,petje af,alleen jammer te weinig versteviging balkjes en waarom heeft die het onder niet gewoon doorlaten lopen met die hoekjes, gewoon prachtig, :rolleyes: in de commercie ben je zeker 12 kwijt. echt een beauty